Mikkel™ Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Når driver yngve malmstein å voldtar høytalerene mine med gitaronani av høyeste kvalitet. Kurt Nilsen Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Flott, kan noen drepe meg nå.... Som om ikke det var nok å få en på trynet (uten grunn) og ha et hovent og lilla øye Gleder meg syyyyykt til å dra på jobb etterpå Endret 5. desember 2010 av multisync Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 God dag forumkafe Da har jeg funnet ut at det er kjipt å våkne midt på natta av at man kjører handa i veggen når man drømmer at man drar til noen Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 *trøste* Hva har skjedd, multisync? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg faen hater kunder som lukter røyk. STINKER røyk inne på rommet jeg sitter etter at de har vært her (Jeg jobber i en ishall, hvor jeg sitter i et lite rom, med en åpen luke inn mot gangen som har dør til selve hallen. SÅ lite at det STINKER røyk om noen som røyker kommer innom! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Slo ikke du til en fyr for at han kjørte fingeren ned i burgeren din, multisync? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) *trøste* Hva har skjedd, multisync? Neida, var på fest da... Kjennte nesten ingen annet enn de som bodde der. Alle var egentlig hyggelige annet enn stebroren til han jeg kjenner best, en liten jalla-tøffing. Så fant han ut at han var sur på meg, slo til meg så jeg falt for så å fortsette å sikte etter nesa Jeg fikk ikke tid til å reagere en gang,og han fikk inn et par slag som traff noe annet enn armene mine før noen dro han av. Datasmurf; det var nok ikke meg Det er vel ihvertfall 4-5 år siden sist gang jeg var deltager i bråk (eller bare offer) Endret 5. desember 2010 av multisync Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 *trøste* Hva har skjedd, multisync? Neida, var på fest da... Kjennte nesten ingen annet enn de som bodde der. Alle var egentlig hyggelige annet enn stebroren til han jeg kjenner best, en liten jalla-tøffing. Så fant han ut at han var sur på meg, slo til meg så jeg falt for så å fortsette å sikte etter nesa Jeg fikk ikke tid til å reagere en gang,og han fikk inn et par slag som traff noe annet enn armene mine før noen dro han av. *trøste enda mer* Vel, god bedring Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 God morgen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Vekket av bestemor ringte og spurte om jeg kom nordover til jul..noe jeg da ikke gjør da jeg jobber jula og har fri nyttår..men så skal dama på nærmere 90 sørover selvsagt når jeg kommer nordover...Var jo litt av poenget at hun skulle være hjemme jo for faen.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 100 sider igjen! Hvem tror dere vinner? De som har et liv og ikke sitter her og poster. Er da søndag imorgen! Slackedagen! Også kjent som "å faen jeg glemte å handle"-dagen eller "morgensex og så kommer pappa inn og spør om man vil ha kaffe"-dagen. Også kjent som "bytte plaster"-dagen På tirsdag, 00:00, strengt tatt. Og nei, Elverum har nok patetiske gamere til at det er verdt å investere i midnattsåpent, ellers kjøper de det bare fra battle.net. I knarvik veit jeg de har begynt å selge det allerede. Var en som fikk kjøpt det når vi var og kjøpte PS3en. MEn han fikk streng beskjed om å ikke innstallere det før den offisielle releasedagen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ristet loff, loads med remulade, dobbelt lag med roastbiff og haugevis med bacon på toppen, var rett og slett en epic frokost. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hah. Jeg har verdens kjipeste søndag så langt. Dritthumør, på gråten konstant, og all in all sikkert ikke særlig kjekk å være i nærheten. Jeg tror jeg bare drar hjem, jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Omnom, lapper er awesome. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hvor lenge varer et blått øye? Noe kjedelig hvis det fortsatt er blått om en uke når jeg skal i bursdag med bare folk jeg har kjent i 3 år + Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hvor lenge varer et blått øye? Noe kjedelig hvis det fortsatt er blått om en uke når jeg skal i bursdag med bare folk jeg har kjent i 3 år + 3-5 dager Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hvor lenge varer et blått øye? Noe kjedelig hvis det fortsatt er blått om en uke når jeg skal i bursdag med bare folk jeg har kjent i 3 år + Det varierer fra person til person. Den eneste gangen jeg har fått blått øye (tro det eller ei, fordi jeg klarte å smelle til meg selv med en dør) så gikk det fra blått til brungult i løpet av 2 dager og var borte på en arbeidsuke, altså 5 dager Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Thanks, det høres bra ut Neh, får håpe det ikek kommer folk jeg kjenner innom på jobb Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg har kakao Det har ikke jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg