Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg faen hater kunder som lukter røyk. STINKER røyk inne på rommet jeg sitter etter at de har vært her (Jeg jobber i en ishall, hvor jeg sitter i et lite rom, med en åpen luke inn mot gangen som har dør til selve hallen. SÅ lite at det STINKER røyk om noen som røyker kommer innom!

Lenke til kommentar

*trøste*

Hva har skjedd, multisync?

Neida, var på fest da...

Kjennte nesten ingen annet enn de som bodde der. Alle var egentlig hyggelige annet enn stebroren til han jeg kjenner best,

en liten jalla-tøffing. Så fant han ut at han var sur på meg, slo til meg så jeg falt for så å fortsette å sikte etter nesa :nei:

Jeg fikk ikke tid til å reagere en gang,og han fikk inn et par slag som traff noe annet enn armene mine før noen dro han av.

Datasmurf; det var nok ikke meg :p

Det er vel ihvertfall 4-5 år siden sist gang jeg var deltager i bråk (eller bare offer)

Endret av multisync
Lenke til kommentar

*trøste*

Hva har skjedd, multisync?

Neida, var på fest da...

Kjennte nesten ingen annet enn de som bodde der. Alle var egentlig hyggelige annet enn stebroren til han jeg kjenner best,

en liten jalla-tøffing. Så fant han ut at han var sur på meg, slo til meg så jeg falt for så å fortsette å sikte etter nesa :nei:

Jeg fikk ikke tid til å reagere en gang,og han fikk inn et par slag som traff noe annet enn armene mine før noen dro han av.

*trøste enda mer*

Vel, god bedring new_yes.gif

Lenke til kommentar

Vekket av bestemor ringte og spurte om jeg kom nordover til jul..noe jeg da ikke gjør da jeg jobber jula og har fri nyttår..men så skal dama på nærmere 90 sørover selvsagt når jeg kommer nordover...Var jo litt av poenget at hun skulle være hjemme jo for faen.. :cry:

Lenke til kommentar

100 sider igjen! Hvem tror dere vinner?

De som har et liv og ikke sitter her og poster.

Er da søndag imorgen! Slackedagen!

Også kjent som "å faen jeg glemte å handle"-dagen eller "morgensex og så kommer pappa inn og spør om man vil ha kaffe"-dagen.

Også kjent som "bytte plaster"-dagen

På tirsdag, 00:00, strengt tatt. Og nei, Elverum har nok patetiske gamere til at det er verdt å investere i midnattsåpent, ellers kjøper de det bare fra battle.net.

I knarvik veit jeg de har begynt å selge det allerede. Var en som fikk kjøpt det når vi var og kjøpte PS3en. MEn han fikk streng beskjed om å ikke innstallere det før den offisielle releasedagen. :p
Lenke til kommentar

Hvor lenge varer et blått øye?

Noe kjedelig hvis det fortsatt er blått om en uke når jeg skal i bursdag med bare folk jeg har kjent i 3 år + :hrm:

Det varierer fra person til person. Den eneste gangen jeg har fått blått øye (tro det eller ei, fordi jeg klarte å smelle til meg selv med en dør) så gikk det fra blått til brungult i løpet av 2 dager og var borte på en arbeidsuke, altså 5 dager

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...