Shikaru Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) EDIIT: Var ment til skippy. du har kommet så langt i oppveksten ja. er da ikkeno å ta sånn på vei for. bare ta opp et nytt brød, få noen skiver utav det også tar du det i brødristern. ----------------- Og jeg gleder meg også til å få norsk brød. kan ikke fordra rugbrød Endret 5. desember 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 jeg bor jo egentlig rett ved strømmen edit: hvordan kan du gå så lenge uten å spise? det er ikke bra, og jeg hadde aldri klart det. Aha. ^^ Jeg skal ikke skryte på meg å være veldig kjent rundt der, men ja. Hvor da sånn ca? =) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Innover i Rælingen bor jeg da egentlig. om du kjører på øvre veien ( å sette sammen det føltes rart ut ) forbi kjerka der så er du ikke så langt unna. tar vel bare 15 min 20 min å gå til strømmen senteret fra meg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Dagens plan er julelunsj i Lier! Hyggelig Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 EDIIT: Var ment til skippy. du har kommet så langt i oppveksten ja. er da ikkeno å ta sånn på vei for. bare ta opp et nytt brød, få noen skiver utav det også tar du det i brødristern. ----------------- Og jeg gleder meg også til å få norsk brød. kan ikke fordra rugbrød Nå stod det for lenge, og ble varmt og smaker dritt. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) EDIIT: Var ment til skippy. du har kommet så langt i oppveksten ja. er da ikkeno å ta sånn på vei for. bare ta opp et nytt brød, få noen skiver utav det også tar du det i brødristern. ----------------- Og jeg gleder meg også til å få norsk brød. kan ikke fordra rugbrød Rugbrød kan ikke jeg heller fordra. Fysj. Men godt norsk grovbrød, det er nammenam, det. Fy søren som jeg savner norsk mat. Skal bli godt å komme hjem igjen! Endret 5. desember 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) lag rundstykker eller ta knekkebrød. edit: ja gleder meg masse til å komme hjem til jul Endret 5. desember 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Samme her. Skikkelig julemat for en gangs skyld. Her spiser de potetsalat på julafta. Av alle ting. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Norsk mat, ja. Selv nøt jeg 4 skiver grovt brød med kokte egg, julepølser, edamer ost og oksetunge, en klassiker! Med en varm kopp kaffe atpåtil, var frokosten himmelsk! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Innover i Rælingen bor jeg da egentlig. om du kjører på øvre veien ( å sette sammen det føltes rart ut ) forbi kjerka der så er du ikke så langt unna. tar vel bare 15 min 20 min å gå til strømmen senteret fra meg. Aha. Tror jeg har en viss anelse, sånn ca. Jeg har vært så mye rundt omkring der i det siste, uten å egentlig ha noen anelse om HVOR jeg har vært. Litt flaut egentlig. xD Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Fy faen. Skitrening om mårran tar faen meg helt av! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det gjør morra di og! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 God søndagsmorgen, kaféfolks! Jeg er trøtt Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Det gjør morra di og! Morra di-vitser? Really? Endret 5. desember 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det gjør morra di og! Morra di-vitser? Really? Seff. Klokka er 11 søndags morgen, noe tørt må jeg få i meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeanette, gå og spis! Du vil ikke gå uten mat til du besvimer, spise litt, gå uten mat til du besvimer, spise litt ... etc. Jammen jeg er ikke sulten jo! Ikke i det hele tatt. Dessuten besvimer jeg ikke, føler meg ikke svimmel eller noe sånt. Prøver jeg å stappe i meg mat uten å være sulten kommer det bare opp igjen likevel. Shikaru: er ikke noe problem for meg det, har vel vent meg til det med tiden. Spis! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 All you need is my untiss untiss untiss Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Når driver yngve malmstein å voldtar høytalerene mine med gitaronani av høyeste kvalitet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Gute Morgen. Wie Gehts? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Gute Morgen. Wie Gehts? Weil jedes Mädchen über einen scharfen gekleideten Mann verrückt ist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg