ZenMuch Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det er det! Nå ble jeg misunnelig Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 også all dansinga med de digge damene Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Trenger tilogmed ikke danse, har bare lyst å slukke mine sorger i alkoholen.. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Trenger tilogmed ikke danse, har bare lyst å slukke mine sorger i alkoholen.. jaha hvorfor er vi triste? btw alkohol og følelser funker dårlig! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Ja, har begynt og innse at jeg skal til syden med en veldig dømmende familie. Og i syden er det som oftest varmt og det er normalt å gå med bikini... Skjer ikke at jeg går i bikini..meh Yavel det vet jeg, begynner alltid å grine hvis jeg drikker når jeg er trist. Endret 5. desember 2010 av Nurk Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Nei, det funker dritbra skal jeg si deg. Alchohol, aka Amplify Feelings (Rank 14). Endret 5. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ja, har begynt og innse at jeg skal til syden med en veldig dømmende familie. Og i syden er det som oftest varmt og det er normalt å gå med bikini... Skjer ikke at jeg går i bikini..meh nå henger ikke jeg helt med Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ja, har begynt og innse at jeg skal til syden med en veldig dømmende familie. Og i syden er det som oftest varmt og det er normalt å gå med bikini... Skjer ikke at jeg går i bikini..meh nå henger ikke jeg helt med Nei det gjør forsovidt ingenting heller Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Fikk ikke sove, tenkte jeg skulle sjekke innom her. HJELPES så mange poster det ble istad. Så ut til at hele tek.no-nettverket failet/ble restartet/whatever rundt 04:00, så jeg fikk aldri lest posten jeg skrev. Herre. Tror ikke jeg har sett en så svær dobbelpost siden de fantastiske lagspikene i februar. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hahaha, du får det til å høres ut som "laggspikene i februar" er en velkjent historisk handling. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ja, har begynt og innse at jeg skal til syden med en veldig dømmende familie. Og i syden er det som oftest varmt og det er normalt å gå med bikini... Skjer ikke at jeg går i bikini..meh nå henger ikke jeg helt med Nei det gjør forsovidt ingenting heller altså du føler deg ikke vell i bikini? og de er dømmende? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hahaha, du får det til å høres ut som "laggspikene i februar" er en velkjent historisk handling. En gang forsvant alle filene på den eksterne harddisken min. Jeg liker å omtale det som "harddiskhavariet anno oktober 2009". 3 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Haha, herlig. Jeg får blackout i 2 uker hver gang noe dritt skjer med PCen min jeg. Så slikt noe ville ikke jeg klart å huske. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 God morgen alle sammen ^^ Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Oj, er klokka så mye? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jepp. Jeg har heller ikke sovet. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Itte je heller... alkoholholdig feiring av 2 eksamener! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hei! Jeg er altfot full, hva skjer? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Nå legger jeg meg! Natta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg