Foxboron Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 To dager. Midnattsrelease skjer bare utvalgte steder, så de fleste må vente til tirsdag. Når Elverum, en liten grøft utafor hamar, har natt opent, har mange det. så mandag 23:59 får du spillet Questions ^^? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 God natt folkens. Nå skal jeg få skjønnhetssøvnen min. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 På tirsdag, 00:00, strengt tatt. Og nei, Elverum har nok patetiske gamere til at det er verdt å investere i midnattsåpent, ellers kjøper de det bare fra battle.net. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Patetiske, ja den var ny Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Det tviler jeg relativt sterkt på. Edit: Føler det er passende å nevne her at forloveden min garantert skal ha det, og at jeg bare er glad til fordi da får jeg andre spill i fred en stund. Jeg bare synes det er stakkarslig å fnise som en jentunge fordi man KANSKJE får den ett minutt før den egentlig skal slippes. Dere får den uansett flere timer før deres amerikanske motspillere, og flere timer etter asiatene. Endret 5. desember 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Får se og pakke soveposen min. Køa begynner jo snart. hva er klokka? oisann, blir nok nr 60 i køa i år :/ EDIT: serverne åpner 23:01 da ^^ Endret 5. desember 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Mest sannsynlig fordi EU-servere går etter GMT som ligger en time bak oss. Gjelder å tenke LITT på tidssoner og da. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det jeg gjør Da hvorfor fnise av å få noe 1 min før tia når andre får det en time ? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Så.. spillet som står i hyllene på Elkjøp gir deg ikke de samme mulighetene som å kjøpe spillet digitalt, med tanke på oppgradering? Kanskje man ikke kan kjøpe det i det hele tatt, og det bare står i hyllene for å vise seg fram? Mulig jeg har misforstått greier nå, forklar plzzz. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Håper bare Spaceworld klarer å levere Collector's Edition til meg på tirsdag. Ikke som med Wrath of the Lich King hvor jeg måtte vente 4 dager. -_- Oh well, Bulletsize overrasket meg, mens No Dawn var det samme som ellers. Jeg hører nada og har vondt i nakken etter for mye headbanging, med andre ord, en vellykket konsert. ^^ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg hører nada og har vondt i nakken etter for mye headbanging, med andre ord, en vellykket konsert. ^^ Nå legger jeg meg. God natt mine søte små. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hahaha, litt for mange pokeyposter! Rolig nå! (Hehehe, gotta love forumcrash, right?) Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Hvaschera? Herrlighet det var et crappy program >< Endret 5. desember 2010 av Nurk Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hvaschera? Herrlighet det var et crappy program >< er full, fikk ikke napp. havna i slagsmål! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 tja fått lagt inn noen aksjer hos ei som er interesang, eneste som skjedde med meg i slagsmålet var at en stakk fingeren sin langt ned i burgeren min, og jeg slo til han. resten fiksa noen andre seg av Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg og vil være full.... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg vil være full jeg og... av mat. brb, hente noe å spise. NOMNOM 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg også, da hadde jeg ikke fucka opp fyllematen min. :/ Oh well. Jeg har overkrydra, ostegratinerte nudler med biffsmak og ketchup. Ikke så fan av sistnevnte lenger, men det fungerte på dette Herrens sammensurium. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 høres nesten ut som en alkis, dog jeg drikker skjeldent, men det er sykt digg og avslappende viss man treffer rett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg