Foxboron Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Spiller gitar. lyst å lage noe epic på både After effect og FL Studio men kommer ikke på noe..... Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Faen så fort helgen går. Er ikke gøy en gang, fire prøver neste uke. *selvmord* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Sigh, jaja, bare seks dager til neste helg... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Sigh, jaja, bare seks dager til neste helg... Er da søndag imorgen! Slackedagen! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Visst jeg blir noe mere slack enn jeg er nå så ligger jeg enten i koma eller så er jeg død Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Er da søndag imorgen! Slackedagen! Også kjent som "å faen jeg glemte å handle"-dagen eller "morgensex og så kommer pappa inn og spør om man vil ha kaffe"-dagen. 4 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 God natt alle dusteunger. Håper dere får en teit søvn i natt. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 God natt alle dusteunger. Håper dere får en teit søvn i natt. Godnatt støggen, legger meg jeg og. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Me bored... Kanskje legge seg er fornuftig da Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Litt til.... ikke lenge igjen...... fuck *sove* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Er da søndag imorgen! Slackedagen! Også kjent som "å faen jeg glemte å handle"-dagen eller "morgensex og så kommer pappa inn og spør om man vil ha kaffe"-dagen. Kan også være kjent som "jippi, søndagsåpen Bunnpris!"-dagen :---) Åh, yes, endelig får jeg stabla raidet på plass igjen etter en stygg kræsj. Recovery speed: ~90000K/sec Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Mer som "Grrrr, Bunnpris er søndagsåpen men da må jeg til byen"-dagen. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 også kjent som "dagen før 12 millioner g33ks lusker seg fram til nærmeste spaceworld butikk kl 23:59. for å få seg en kopi av WoW før dem murer seg inni kjellern, får så i si dem har daua og da game uforstyrret i 2-3 uker." Nei, jeg er ikke en del av dem. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Catac blir releaset på en tirsdag, så burn på deg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 To dager. Midnattsrelease skjer bare utvalgte steder, så de fleste må vente til tirsdag. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 00:00 er uansett Tirsdag, og ikke mandag. Så nei, det er på tirsdag. Jeg er kverulant idag (hvilket vil si søndag). Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hvis man virkelig er så lyssky har man kjøpt det på nett allerede. Nå klarte jeg Chapter 3 på Super Meat Boy, og er redd for å begynne på Chapter 4 for da blir jeg sittende oppe i natt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Mer som "Grrrr, Bunnpris er søndagsåpen men da må jeg til byen"-dagen. Ikke i dag søndag. I dag søndag er kiwi åpen. 8D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Oi! Stemmer, det er jo jul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg