Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 @Lemon: De spiser vi jo selvfølgelig før klokken 17.00 på Fredag. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Blir aldri lei av denne http://www.youtube.com/watch?v=z1rYmzQ8C9Q 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 1080p + 46" LED-TV, 2 cerwin vega høyttalere. Ble en koselig date med meg selv. Her spammer vi for fulle mugger? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hva betyr dette ikonet ? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hva betyr dette ikonet ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) @Bi-ril: Selvfølgelig. Det er da Lørdag kveld/natt og da er spamming obligatorisk =) Det høres forøvrig ut som en fantastisk date du har hatt der. Håper jeg blir trukket ut blant experts ønskelistevinnere, så blir det ny tv og lydanlegg på meg også. Endret 5. desember 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hva betyr dette ikonet ? "I am a faggot please rape my face". Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hva betyr dette ikonet ? tror det har noe med Felicia Day og en dremel ting. er jeg på riktig spor nå? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hva betyr dette ikonet ? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hva betyr dette ikonet ? "I am a faggot please rape my face". Det er faktisk helt korrekt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 @Bi-ril:Selvfølgelig. Det er da Lørdag kveld/natt og da er spamming obligatorisk =) Det høres forøvrig ut som en fantastisk date du har hatt der. Håper jeg blir trukket ut blant experts ønskelistevinnere, så blir det ny tv og lydanlegg på meg også. Var ikke så ille, men faen til drit det er å se xvid på ordentlig hd-skjerm...hele filmsamlingen min er litt bortkastet nesten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 men faen til drit det er å se xvid på ordentlig hd-skjerm...hele filmsamlingen min er litt bortkastet nesten Derfor laster *host* tar backup minimum i 720p som tvn min er i nå. Så blir det ikke like ille ved en oppgradering i alle fall. Følte det ble litt dritt å se dårlige rips på en kompis sin 53" LED tv også ja. Men så tok det seg opp igjen når Total Recal ble fyrt opp på Blu-Ray. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Men hvem i nissetiss har råd til så mye lagring? GAWD! GIEF LAGRING! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Det er ikke så dyrt lengre. Siste disken jeg kjøpte betalte jeg 770,- for 2tb. Mindre enn hva jeg betalte for 1tb i fjor på samme tiden. Men så klart så handler det nå litt om prioriteringer. Ettersom jeg ikke har råd til å kjøpe filmer lengre nå som jeg har blitt student, så bruker jeg pengene på harddisker som jeg kan lagre flere filmer på enn hva jeg kunne ha fått antall filmer for samme prisen. *puh* Mange kjøper jeg faktisk i ettertid også ettersom jeg har en fysisk filmsamling som må föres. Endret 5. desember 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 I know...men det er julegaver denne mnd her.. Nei faen, hold dere på den lovlige siden nå, jarmo kom Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Sauna på rommet atm. varme gulv som står på 25 gradert og en PC som produserer godt over 30 grader..... Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Dere er kjedelige! Så jeg legger meg nå Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Se en episode dexter eller legge seg? Tough call. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Dere er kjedelige! Så jeg legger meg nå Krabbeklo? Se en episode dexter eller legge seg? Tough call. Dexter! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 craaabpeople craabpeople craabpeople looks like crabs, talk like people craaaabpeople craaapeople... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg