Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

@Bi-ril:

Selvfølgelig. Det er da Lørdag kveld/natt og da er spamming obligatorisk =)

Det høres forøvrig ut som en fantastisk date du har hatt der. Håper jeg blir trukket ut blant experts ønskelistevinnere, så blir det ny tv og lydanlegg på meg også.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
@Bi-ril:

Selvfølgelig. Det er da Lørdag kveld/natt og da er spamming obligatorisk =)

Det høres forøvrig ut som en fantastisk date du har hatt der. Håper jeg blir trukket ut blant experts ønskelistevinnere, så blir det ny tv og lydanlegg på meg også.

Var ikke så ille, men faen til drit det er å se xvid på ordentlig hd-skjerm...hele filmsamlingen min er litt bortkastet nesten :(
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

men faen til drit det er å se xvid på ordentlig hd-skjerm...hele filmsamlingen min er litt bortkastet nesten :(

Derfor laster *host* tar backup minimum i 720p som tvn min er i nå. Så blir det ikke like ille ved en oppgradering i alle fall. Følte det ble litt dritt å se dårlige rips på en kompis sin 53" LED tv også ja. Men så tok det seg opp igjen når Total Recal ble fyrt opp på Blu-Ray.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det er ikke så dyrt lengre. Siste disken jeg kjøpte betalte jeg 770,- for 2tb. Mindre enn hva jeg betalte for 1tb i fjor på samme tiden.

Men så klart så handler det nå litt om prioriteringer. Ettersom jeg ikke har råd til å kjøpe filmer lengre nå som jeg har blitt student, så bruker jeg pengene på harddisker som jeg kan lagre flere filmer på enn hva jeg kunne ha fått antall filmer for samme prisen. *puh*

Mange kjøper jeg faktisk i ettertid også ettersom jeg har en fysisk filmsamling som må föres.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...