Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

JAAA

Og på klubbmøtene serverer vi vafler - eller bakels som jeg sier - og Solrik. Ettersom begge deler er to biter av den såkalte himmelen, så holder vi klubbmøte hver dag! :D

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Hei, Flabba, Jarmo, Tacofjes, Nurk, Kim Spartacus, Demonfudge, JuleTreDuden, Romis, L4r5, Shikaru, Ajoco, Sk!ppy, SnittLeif og -Linda! :) (Linda: Har to håndballkamper i dag, kommer du for å se mine awesome skills, eller?

Var jeg nettopp den eneste som det ikke bli hilset på her nå? :ermm:

Mistenker at det skyldes min suverenitet som forummedlem som gjør at man ikke er verdig nok til å nevne navnet mitt :p

Hei, Egil! :)

Jeg beklager min oppførsel tidligere.

Men skal du si er hjertelig velkommen til meg fredag klokken 17.00, presis, så vi rekker barne-tv. Mor skal kjøpe inn boller og brus, og far har sagt han er villig til å blåse opp ballonger til oss.

Håper du kommer!

Mvh,

Diskutert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hei, Egil! :)

Jeg beklager min oppførsel tidligere.

Men skal du si er hjertelig velkommen til meg fredag klokken 17.00, presis, så vi rekker barne-tv. Mor skal kjøpe inn boller og brus, og far har sagt han er villig til å blåse opp ballonger til oss.

Håper du kommer!

Mvh,

Diskutert.

BÅLLER Å BRUUUUUS!!!!! :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg har MSg på besøk, så han og bruttern nerder fototing. Jeg sitter i stresslessen og nørder.

Du da, puz?

Koooselig da! :---D Ja nei jeg tilbringer kvelden med et par kamerater, drikker kaffe og skal straks ta livet av en pose med lakrisbåter.

Så kos! Spar en lakrisbåt til meg.

Egil: Men... vaflene da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...