TheKims Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Skal nå prøve ut Sims 2 for første gang Fant en cd mappe med masse spill som jeg ikke aner hvor kommer fra. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 100 sider igjen! Hvem tror dere vinner? om jeg vil vinne, så vinner jeg vet ikke helt hva du mener, men tipper du mener første post på side nr. 2000 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 JAAA ColdIce: Klart. Han hilser tilbake! Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) JAAA Og på klubbmøtene serverer vi vafler - eller bakels som jeg sier - og Solrik. Ettersom begge deler er to biter av den såkalte himmelen, så holder vi klubbmøte hver dag! Endret 5. desember 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (Linda: Har to håndballkamper i dag, kommer du for å se mine awesome skills, eller? Hei Diskutert Ja, selvfølgelig! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Lurer på om jeg skal perle ferdig mario-brettet mitt Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg har MSg på besøk, så han og bruttern nerder fototing. Jeg sitter i stresslessen og nørder. Du da, puz? Koooselig da! :---D Ja nei jeg tilbringer kvelden med et par kamerater, drikker kaffe og skal straks ta livet av en pose med lakrisbåter. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hei, Flabba, Jarmo, Tacofjes, Nurk, Kim Spartacus, Demonfudge, JuleTreDuden, Romis, L4r5, Shikaru, Ajoco, Sk!ppy, SnittLeif og -Linda! (Linda: Har to håndballkamper i dag, kommer du for å se mine awesome skills, eller? Var jeg nettopp den eneste som det ikke bli hilset på her nå? Mistenker at det skyldes min suverenitet som forummedlem som gjør at man ikke er verdig nok til å nevne navnet mitt Hei, Egil! Jeg beklager min oppførsel tidligere. Men skal du si er hjertelig velkommen til meg fredag klokken 17.00, presis, så vi rekker barne-tv. Mor skal kjøpe inn boller og brus, og far har sagt han er villig til å blåse opp ballonger til oss. Håper du kommer! Mvh, Diskutert. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Denne tråden heter faktisk forumkaféen. Burde man ikke da forvente å få noe servert her? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jo? vi får da kaffe og kaker en gang i måneden? Har du ikke fått? Alle andre har fått. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jo? vi får da kaffe og kaker en gang i måneden? Har du ikke fått? Alle andre har fått. åja, da får jeg nesten bare følge med i postkassa fremover da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hei, Egil! Jeg beklager min oppførsel tidligere. Men skal du si er hjertelig velkommen til meg fredag klokken 17.00, presis, så vi rekker barne-tv. Mor skal kjøpe inn boller og brus, og far har sagt han er villig til å blåse opp ballonger til oss. Håper du kommer! Mvh, Diskutert. BÅLLER Å BRUUUUUS!!!!! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg har MSg på besøk, så han og bruttern nerder fototing. Jeg sitter i stresslessen og nørder. Du da, puz? Koooselig da! :---D Ja nei jeg tilbringer kvelden med et par kamerater, drikker kaffe og skal straks ta livet av en pose med lakrisbåter. Så kos! Spar en lakrisbåt til meg. Egil: Men... vaflene da? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg kommer vandrende inn i kafèen med en flaske Jâgermeister. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg kommer vandrende inn i kafèen med en flaske Jâgermeister. ææææsj Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Velkommen skal du være! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg foretrekker hostesaft med morfin, ellers takk. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg kan melde meg som servitør. Reglement: Ingen byer utafor elverum. stedet skal være 50 meter fra stolen min. tingen du bestiller skal være under 1 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg