Billy Bob Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Løk? Oo. Mamma har aldri hatt løk i vertfall. Og jeg hater løk, så det er egentlig bare bra. Jupp, noen har som tradisjon å fylle kjerne med opphakket rå løk. Liker heller ikke rå løk, så fint at jeg slipper det i kjøttkakene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Regner med at jeg står som nummer én på hunklista di Med de regnekunskapene dine så tror jeg at du sliter i matte Neida... bare bøller med deg. Husker ikke hvordan du ser ut eller om jeg i det hele tatt har sett det så jeg vet ikke helt hvor jeg skal plassere deg på lista Ha ha, okay.Jeg har bare en liste. Hawtztuff-lista. Du er der, med Idaer, Julie, DemoniZer, Pai, Nyhus under tvil (siden jeg fortsatt ser ham som mer skummel enn heit), og mange fler :O Yey! I are on teh hawtlist! Nyhus kunne nok vært på hunklista han og hadde det ikke vært for hårfargen Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Løk? Oo. Mamma har aldri hatt løk i vertfall. Og jeg hater løk, så det er egentlig bare bra. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvilken farge har han på håret? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sitter på skolen og gjør tyskprosjekt, kjedelig Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Regner med at jeg står som nummer én på hunklista di Med de regnekunskapene dine så tror jeg at du sliter i matte Neida... bare bøller med deg. Husker ikke hvordan du ser ut eller om jeg i det hele tatt har sett det så jeg vet ikke helt hvor jeg skal plassere deg på lista Han er hawt. Hadde jeg vært homofil ville jeg tatt han =D Hvilken farge har han på håret? Blått, sist jeg sjekka :O Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hvilken farge har han på håret? Rødlig. Edit: Blått.. Da er jeg ikke helt oppdatert. Endret 9. januar 2008 av Billy Bob Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvilken farge har han på håret? Ginger. Men det betyr ikke at han ikke er heit. Øy, be nice, Vintermåne. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvilken farge har han på håret? Rød/orange Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Med de regnekunskapene dine så tror jeg at du sliter i matte Gikk ut av skolen med sekser tenk! Neida... bare bøller med deg. Husker ikke hvordan du ser ut eller om jeg i det hele tatt har sett det så jeg vet ikke helt hvor jeg skal plassere deg på lista Hmm ok. plass 520 i am Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fire! Løk i kjyddisene er da bare tradisjon afaik, både farmor, pappa, mamma og mormor lager de sånn, og jeg får de servert med løk i når jeg bestiller det på kaféer og sånt også. (Ja, i Orkdal får du kjøttkaker med ertestuing på kaféer, og takke faen for det!) The Andrews Sisters - Boogie Woogie Bugle Boy er så fet sang! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvilken farge har han på håret? Rødt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvilken farge har han på håret? hvem? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vær greie da, gingerkids har følelser de også Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vær greie da, gingerkids har følelser de også Fant du dem? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det må da bare være positivt, har hørt at folk med rødt hår er mer lidenskapelige enn andre Du vil vel ha en rødhåret lidenskapelig hunk på lista? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tror Aces har skjønt det^^. Syns puta mi skal underholde meg jeg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sitter på skolen og gjør tyskprosjekt, kjedelig Involverer tyskprosjektet Diskusjon.no? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Fant du dem? Søstrene? Nei, jeg har vært opptatt og nå er jeg syk så jeg orker ikke Fredrik: Hva er det som ikke involverer Diskusjon.no? Endret 9. januar 2008 av Sirslask Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Syns puta mi skal underholde meg jeg Det kan tolkes på en.. morsom måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg