Laughing Madcap Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Sant, msn-samtalen rydder unda mye "søppel" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Noen som joiner msn samtalen til oss Diskusjon.no folk eller? Runer er der til og med! Mer får du ikke vite, før du melder deg inn! Jeg vil være med :O Jeg også D: Endret 4. desember 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Rydder ikke godt nok. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Sant, msn-samtalen rydder unda mye "søppel" søppelet kan skrive 2 plasser på en gang Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jada, fikk beskjed om å gå å dø med vennina mi, så da stakk jeg. Var visst sykt irriterende. Jaja, godt mulig det. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) jada, fikk beskjed om å gå å dø med vennina mi, så da stakk jeg. Var visst sykt irriterende. Jaja, godt mulig det. cry me a river http://www.youtube.com/watch?v=DksSPZTZES0 Endret 4. desember 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=HTaERipK7rY Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jepp, da fikk jeg den sangen på hjernen.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 sist jeg blei hivi inn i sånn forum msn samtale var det adrian som invita mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Just bust a move! http://www.youtube.com/watch?v=xy4FXhkm6Nw Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Forum: Krangling. MSN: Krangling. TV: Drit. Det er ingenting å finne på. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Forum: Krangling. MSN: Krangling. TV: Drit. Det er ingenting å finne på. Krangler vi? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Forum: Krangling. MSN: Krangling. TV: Drit. Det er ingenting å finne på. Redtube? Du får prøve den andre hånda så er det nesten som å få seg fremmed Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det er ingenting å finne på. Du kan danse med støvsugeren. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Forum: Krangling. MSN: Krangling. TV: Drit. Det er ingenting å finne på. Redtube? Du får prøve den andre hånda så er det nesten som å få seg fremmed Den er vanskelig. Føler liksom ikke at teknikken sitter skikkelig.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Forum: Krangling. MSN: Krangling. TV: Drit. Det er ingenting å finne på. Redtube? Du får prøve den andre hånda så er det nesten som å få seg fremmed jente som ikke kan runke Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Runar, just bust a move! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Du kan komme å vaske klærne mine Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Forum: Krangling. MSN: Krangling. TV: Drit. Det er ingenting å finne på. Redtube? Du får prøve den andre hånda så er det nesten som å få seg fremmed jente som ikke kan runke Den stemme vel kanskje bedre Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Så mange gode forslag, takk for de! Men jeg tror jeg blir liggende her i sofaen. Alt annet virker stressende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg