L4r5 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS MY TWO FRONT TEETH TWO FRONT TEETH TWO FRONT TEETH! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 *gjeesp* i morra blir det noen kjedelige timer der jeg må scanne rundt 60 et eller annet tegninger og lage et x sheet. ska alltid utsette og utsette denne denne uka gitt. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Då har eg skrudd i hop mi første datamaskin, den starta på første forsøk Da er det noe galt. Bullshit, i is good with computer. Som en kompis av meg gjorde.PC-en starta. Alt gikk fint... helt til det begynte å ryke fra kabinettet. Det var PCen til ein kamerat, SSD og greier. Han inviterte meg, eg har litt meir peiling enn han. Eg kopla til alt rett og brukte lang tid på å sjekke at ting var korrekt før eg skrudde den på. Alt gjekk knirkefritt. RAMen på rett plass, cpu-kjølaren blei festa perfekt på, eg skrudde ikkje hovudkortet rett i kabinettet og gløymte ingen kablar. Gjorde det sjølvsagt gratis, mtp at eg fekk verdifull erfaring Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS MY TWO FRONT TEETH TWO FRONT TEETH TWO FRONT TEETH! Fu! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Evt. kan man lære seg å sette sammen en PC skikkelig. ...Er det ikke sånn man lærer seg det, da? Tja. jeg er så livredd for å ødelegge PC-en, at når jeg først fikler inni, gjør jeg alt 100% skkikkelig. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Evt. kan man lære seg å sette sammen en PC skikkelig. Pfft... Ikke noe morro det Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Pfft... Ikke noe morro det Mulig, men det er særdeles effektivt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Helt urelatert og sikkert "old" for dere hippe internettfolk : http://www.youtube.com/watch?v=PSEYXWmEse8&feature=player_embedded Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Funfact: Du er plutselig veldig klar over at du puster manuelt. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1280365 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ja. Jeg har sett den. Men bare fordi jeg er hipp. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Funfact: Du er plutselig veldig klar over at du puster manuelt. Shit! Faen jeg multitasker 2 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Pfft... Ikke noe morro det Mulig, men det er særdeles effektivt. true! Men når jeg bygger til meg selv skal den alltid testes stock først og så skal alt klokkes til det er stabilt osv og dra må jeg ofte resette bios osv for at ting skal bli 100% Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Funfact: Du er plutselig veldig klar over at du puster manuelt. de der funker sjelden/aldri på meg. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Noen som joiner msn samtalen til oss Diskusjon.no folk eller? Runer er der til og med! Mer får du ikke vite, før du melder deg inn! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Noen som joiner msn samtalen til oss Diskusjon.no folk eller? Runer er der til og med! Mer får du ikke vite, før du melder deg inn! Jeg vil være med :O Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Da kan vi jo bare stenge denne tråden? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Da kan vi jo bare stenge denne tråden? Vi får sitte her å snakke da, mens alle andre leker kule og er på msn. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Noen som vil ha 2 stk Ps 2 spill? Sonic og Need for Speed Most Wanted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg