L4r5 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hei, jeg er ny her Å, hei! Hvem er du? Hvor gammel er du? Hvor store pupper? Har du bilde? 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hei, jeg er ny her Hei nye person... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det er bare sannheten, Runar. ;-) Pft. Du aner ikke hva du snakker om. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Omg, Runar er linuxfag. Neinei, enda verre. Macfag. :-( Hvorfor er alle så slemme? Fordi du er en macfag. Pass deg, frue. Pass deg sjæl, gæmlis. Hei, jeg er ny her Vi kjenner forumet. Vi vet at det går an å skifte brukernavn. Føler du deg flink nå? Vil du ha en kjeks? Endret 4. desember 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Pft. Du aner ikke hva du snakker om. Men jeg gjør. Apple suger. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg lo faktisk til Obama bildet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Pft. Du aner ikke hva du snakker om. Men jeg gjør. Apple suger. NEI! Dere tar alle feil! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg lo faktisk til Obama bildet. Haha, jeg óg! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 NEI! Dere tar alle feil! Ifølge min arbeidstittel tar jeg aldri feil. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Jeg har faktisk identifisert meg ofte med Obamabildet i det siste når det gjelder denne tråden. ...gått tom for popcorn har jeg også takket være dere.... Endret 4. desember 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Då har eg skrudd i hop mi første datamaskin, den starta på første forsøk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Då har eg skrudd i hop mi første datamaskin, den starta på første forsøk Da er det noe galt. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Som en kompis av meg gjorde. PC-en starta. Alt gikk fint... helt til det begynte å ryke fra kabinettet. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Første pcn min (som jeg forsovidt ikke satt sammen helt selv) starta ikke på første forsøk. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hei, jeg er ny her Vi kjenner forumet. Vi vet at det går an å skifte brukernavn. Føler du deg flink nå? Vil du ha en kjeks? Ja Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Då har eg skrudd i hop mi første datamaskin, den starta på første forsøk Da er det noe galt. Helt riktig! Skal alltid ha behov for å resette bios 3 ganger og koble i alle kabler og ram flere ganger. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Evt. kan man lære seg å sette sammen en PC skikkelig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Evt. kan man lære seg å sette sammen en PC skikkelig. ...Er det ikke sånn man lærer seg det, da? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Då har eg skrudd i hop mi første datamaskin, den starta på første forsøk Da er det noe galt. Helt riktig! Skal alltid ha behov for å resette bios 3 ganger og koble i alle kabler og ram flere ganger. Brukte 2 forsøk bare på å sette inn en RAM brikke i bærbaren min Må si jeg er dyktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg