Diskutant Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Har en 10% avslagskode til logitech.com, hvis noen hadde tenkt til å handle der. Gief nao! Please? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 ♫We're no strangers to love You know the rules and so do I A full commitment's what I'm thinking of You wouldn't get this from any other guy I just wanna tell you how I'm feeling Gotta make you understand Never gonna give you up Never gonna let you down Never gonna run around and desert you Never gonna make you cry Never gonna say goodbye Never gonna tell a lie and hurt you We've know each other for so long Your heart's been aching But you're too shy to say it Inside we both know what's been going on We know the game and we're gonna play it And if you ask me how I'm feeling Don't tell me you're too blind to see Never gonna give you up Never gonna let you down Never gonna run around and desert you Never gonna make you cry Never gonna say goodbye Never gonna tell a lie and hurt you Never gonna give you up Never gonna let you down Never gonna run around and desert you Never gonna make you cry Never gonna say goodbye Never gonna tell a lie and hurt you Give you up, give you up Give you up, give you up Never gonna give, Never gonna give, give you up Never gonna give, Never gonna give, give you up Never gonna give, Never gonna give, give you up Never gonna give, Never gonna give, give you up I just wanna tell you how I'm feeling Gotta make you understand Never gonna give you up Never gonna let you down Never gonna run around and desert you Never gonna make you cry Never gonna say goodbye Never gonna tell a lie and hurt you Never gonna give you up Never gonna let you down Never gonna run around and desert you Never gonna make you cry Never gonna say goodbye Never gonna tell a lie and hurt you Never gonna give you up Never gonna let you down Never gonna run around and desert you Never gonna make you cry Never gonna say goodbye Never gonna tell a lie and hurt you ♫ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg, da??? 15-åringer slipper ikke inn. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 DEt regnes vell som spam? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Merkelig. Det ser slik ut her: Jaok, jeg tok feil nå, mine innstillinger (i denne maskinen) var ikke riktige(jobbmaskin) ps. har ikke vi mindre skrift her i huset? Edit: Hadde vi, i hvert fall. Endret 4. desember 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg liker sitatet du har i signaturen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Omg, Runar er linuxfag. Neinei, enda verre. Macfag. :-( Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Omg, Runar er linuxfag. Neinei, enda verre. Macfag. :-( Hvorfor er alle så slemme? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg, da??? 15-åringer slipper ikke inn. Ahahah! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Har en 10% avslagskode til logitech.com, hvis noen hadde tenkt til å handle der. JØRN, velg meg! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvorfor er alle så slemme? Fordi du liker apple. Det gjør ikke de kule gutta. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 mange her som ikke liker sjokoladekake? Jeg blir bare kvalm av tanken... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvorfor er alle så slemme? Fordi du liker apple. Det gjør ikke de kule gutta. Aww. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Gav bort koden til Diskutant. Gratulerer! 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Jeg liker sitatet du har i signaturen. Meg? Omg, Runar er linuxfag. Neinei, enda verre. Macfag. :-( Hvorfor er alle så slemme? Fordi du er en macfag. Endret 4. desember 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 mange her som ikke liker sjokoladekake? Jeg blir bare kvalm av tanken... Har du vurdert å oppsøke hjelp? Ring sjokoladekaketelefonen på 9000KAKE. Jeg liker sitatet du har i signaturen. Meg? Omg, Runar er linuxfag. Neinei, enda verre. Macfag. :-( Hvorfor er alle så slemme? Fordi du er en macfag. Pass deg, frue. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det er bare sannheten, Runar. ;-) Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Fordi du liker apple. Det gjør ikke de kule gutta. Aww. Godt du forstår oss! Neida, helt ærlig så har jeg lite mot apple, jeg har bare fått for meg at apple er tull.. Sikkert fordi "alle" har det... Apple lager gode produkter, men noen av de blir bare for dumme (iPad f.eks). Flott du bruker apple! Nå ble jeg plutselig veldig myk av meg.. Endret 4. desember 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Pass deg sjæl, gæmlis. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) stygge dobbelposting Endret 4. desember 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg