L4r5 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 L4r5, hva er fanen med BRUKT KON...? Kone? Kondom? Surfa på ting som blir gitt bort. Det er en brukt koNfyr. Jeg vemmes av slike annonser. Hvorfor bruker du win 95-"skin"? Og hvorfor bruker du ikke hardware.no dynamisk istedenfor diskusjon.no? Det så bare fælt ut... Fordi Otto er et nesehorn. Det sa min mor Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg har besøk av Espen pai og prøver å lære ham Fallout: NV Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det er Win Classic, ikke win 95. Der tabba jeg meg ut. Big time. Vil du straffe meg? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det er Win Classic, ikke win 95. Windows ser ekkelt ut, uansett. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Fordi Otto er et nesehorn. Det sa min mor Hah! Er han vel ikke! Han er en hest Windows ser ekkelt ut, uansett. Du ser ekkel ut, uansett. *vemmes* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Omg, Runar er linuxfag. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Omg, Runar er macfag. 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg blir så glad når jeg føler meg mislykka som sitter inne på en lørdagskveld, og så logger på forumet og ser at jeg er langt fra aleine. Hei lille mislykka jente. Skal vi være mislykkede sammen? I'm in. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Oh gawd, det er jo faktisk enda tristere. Si kondolerer til din mor fra meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Der tabba jeg meg ut. Big time. Vil du straffe meg? Jeg vurderte det, men så tok jeg en titt på hvem du var. Du er allerede an vandrende straff, så du skal få gå for denne gang. Windows ser ekkelt ut, uansett. Halp, halp, I'm being repressed! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Iblant er det helt greit å tilbringe helga hjemme, foran PC-en. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 I'm in. PM for adresse, så kan vi sitte her og sippe og rulle rundt i vår egen mislykkenhet. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 I'm in. PM for adresse, så kan vi sitte her og sippe og rulle rundt i vår egen mislykkenhet. Jeg, da??? Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Med all den skravlingen her så tror jeg vi lett runder 20 000 sider til julaften. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Merkelig. Det ser slik ut her: Jaok, jeg tok feil nå, mine innstillinger (i denne maskinen) var ikke riktige(jobbmaskin) ps. har ikke vi mindre skrift her i huset? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Merkelig. Det ser slik ut her: Jaok, jeg tok feil nå, mine innstillinger (i denne maskinen) var ikke riktige(jobbmaskin) Du mener selvsagt at russiske (eventuelt norske statsborgere på oppdrag fra USA) spioner infiltrerte datamaskinen din og forandret datoen? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Har en 10% avslagskode til logitech.com, hvis noen hadde tenkt til å handle der. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Merkelig. Det ser slik ut her: Jaok, jeg tok feil nå, mine innstillinger (i denne maskinen) var ikke riktige(jobbmaskin) Du mener selvsagt at russiske (eventuelt norske statsborgere på oppdrag fra USA) spioner infiltrerte datamaskinen din og forandret datoen? Klart det, admin gjør/tar aldri feil.. ^^ Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Vurderer ny mic. min logitech mic knakk tvers over.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg