Eplefe Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg leste "Å, fitte er forferdelig" og lurte på om Gypsy hadde brukt kvelden på å eksperimentere litt. 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg gleder meg til å være ferdig med å flytte. Og jeg gleder meg til i morra. Det er bare i dag som suger. Big time. Han skal få lov til å være med å pakke ut, altså. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 @Lars, pass på rekkene våre når jeg sover min velfortjent skjønnhetssøvn, rapporten kan du levere i morgen. Presis kl. 13.37.. ^^Reporting as ordered, sir!Natten har gått uten noen nevneverdige episoder. Barna har oppført seg. Haha! Lars har sommertid i maskinen sin.. ^^ (aka innstillinger for forumet) Postet 14.37 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg leste "Å, fitte er forferdelig" og lurte på om Gypsy hadde brukt kvelden på å eksperimentere litt. Jeg leste innlegget ditt først, og lurte på hva i pokker det var som foregikk. Å flytte er forferdelig. Jeg har flyttet 3 ganger på 1 år nå. Godt når man har kommet seg i orden da. Jeg har flyttet en gang i hele livet mitt. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 jeg vill bli straffet Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg leste "Å, fitte er forferdelig" og lurte på om Gypsy hadde brukt kvelden på å eksperimentere litt. Næh. Er heller det at man ligger strak ut på sofaen og da kan man bomme litt på tastene. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Å flytte er forferdelig. Jeg har flyttet 3 ganger på 1 år nå. Godt når man har kommet seg i orden da. Jeg har flytta 5 ganger på 1 år. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg leste "Å, fitte er forferdelig" og lurte på om Gypsy hadde brukt kvelden på å eksperimentere litt. Jeg leste innlegget ditt først, og lurte på hva i pokker det var som foregikk. Å flytte er forferdelig. Jeg har flyttet 3 ganger på 1 år nå. Godt når man har kommet seg i orden da. Jeg har flyttet en gang i hele livet mitt. Det var på tide! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Vi baksnakker deg, Kim. Kult. Er det om hvor pen jeg er eller? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det var på tide! Definitivt! Men nå sitter jo jeg her da, helt ensom og alene. Buhuuu! Eller noe slikt. *skru opp musikken* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 @Lars, pass på rekkene våre når jeg sover min velfortjent skjønnhetssøvn, rapporten kan du levere i morgen. Presis kl. 13.37.. ^^Reporting as ordered, sir!Natten har gått uten noen nevneverdige episoder. Barna har oppført seg. Haha! Lars har sommertid i maskinen sin.. ^^ (aka innstillinger for forumet) Postet 14.37 Merkelig. Det ser slik ut her: Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hos meg kommer det opp som 1337. :-) Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 jeg vil bli straffet Ok. Møt opp klokken 01.24 presis. Ta med pisk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 L4r5, hva er fanen med BRUKT KON...? Kone? Kondom? 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Mmm...Spotify , en rolig kveld og et glass kald Dr. Pepper. <3 Nytelse. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg blir så glad når jeg føler meg mislykka som sitter inne på en lørdagskveld, og så logger på forumet og ser at jeg er langt fra aleine. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det var på tide! Definitivt! Men nå sitter jo jeg her da, helt ensom og alene. Buhuuu! Eller noe slikt. *skru opp musikken* Huff hvordan skal dette gå, bo alene for første gang, greier du å lage deg mat å vaske å sånt tror du? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 jeg vil bli straffet Ok. Møt opp klokken 01.24 presis. Ta med pisk. det funkker det ogg, barre l4r5 strafer meg åg. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) @Lars, pass på rekkene våre når jeg sover min velfortjent skjønnhetssøvn, rapporten kan du levere i morgen. Presis kl. 13.37.. ^^Reporting as ordered, sir!Natten har gått uten noen nevneverdige episoder. Barna har oppført seg. Haha! Lars har sommertid i maskinen sin.. ^^ (aka innstillinger for forumet) Postet 14.37 Merkelig. Det ser slik ut her: Hvorfor bruker du win classic-"skin"? Og hvorfor bruker du ikke hardware.no dynamisk istedenfor diskusjon.no? Det så bare fælt ut... Endret 4. desember 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg blir så glad når jeg føler meg mislykka som sitter inne på en lørdagskveld, og så logger på forumet og ser at jeg er langt fra aleine. Hei lille mislykka jente. Skal vi være mislykkede sammen? Hvorfor bruker du win 95-"skin"? Og hvorfor bruker du ikke hardware.no dynamisk istedenfor diskusjon.no? Det så bare fælt ut... Det er Win Classic, ikke win 95. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg