TheKims Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Governor of Poker Fått litt små dilla på det spillet Skjer her da? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Trodde dette var en støttegruppe hvor vi skulle dele ting om livene våres. Nei, dette er Den-Store-Tråden-Der-Vi-Hever-Vårt-Selvbilde-Ved-Å-Tråkke-På-Andres. Jeg har ikke noe selvbilde, ergo har jeg ingenting du kan tråkke på. Hva gjør du da? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Vi baksnakker deg, Kim. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Noen her som er/var i msn samtalen? Jeg gamet sc2 med en kompis, og stakk i det nudgekrigen starta. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Trodde dette var en støttegruppe hvor vi skulle dele ting om livene våres. Nei, dette er Den-Store-Tråden-Der-Vi-Hever-Vårt-Selvbilde-Ved-Å-Tråkke-På-Andres. Jeg har ikke noe selvbilde, ergo har jeg ingenting du kan tråkke på. Hva gjør du da? Gir deg et spegl, og knuser det. Eventuelt gifter jeg meg med deg. Skal vi gifte oss? Eller blir det for dumt? Hvem er det jeg lurer? Alle vil gifte seg med meg. Jeg har jo kake! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg tar kaka di, og høyner med melkesjokolade og potetgull, samt en deilig kropp som min. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg har ikke noe selvbilde, ergo har jeg ingenting du kan tråkke på. Hva gjør du da? Vi finner et bilde av deg. Så bæsjer vi på det, brenner det og tisser på asken. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Høyner med lang e-penis, god ånde, og maler deg grønn så du ikke er så umåtelig tiltrekkende. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Urghhjhghgg. Kjæresten er på øvelse og drikker øl. Jeg bruker helga mi til å flytte. Misunnelig? Neeeeida. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg tar kaka di, og høyner med melkesjokolade og potetgull, samt en deilig kropp som min. høyner med 10k gull. et forum. 2 servere. 1 Tg billet og et juletre! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg har ikke noe selvbilde, ergo har jeg ingenting du kan tråkke på. Hva gjør du da? Vi finner et bilde av deg. Så bæsjer vi på det, brenner det og tisser på asken. Da kan jeg dessverre ikke la deg fortsette å leve. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Urghhjhghgg. Kjæresten er på øvelse og drikker øl. Jeg bruker helga mi til å flytte. Misunnelig? Neeeeida. Ja, jeg er misunnelig på deg. Skulle ønske jeg også kunne flytte nå. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Fint at Lars passer på dere. ^^ Jeg ligger klar med hagla for å plaffe ned en hver som prøver seg på noe her. Så du rapporten forresten? Hvilken rapport? Link? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Fint at Lars passer på dere. ^^ Jeg ligger klar med hagla for å plaffe ned en hver som prøver seg på noe her. Så du rapporten forresten? Hvilken rapport? Link? Den rapporten Lars skulle levere til deg 13.37 presis i dag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Da kan jeg dessverre ikke la deg fortsette å leve. que sera Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Fint at Lars passer på dere. ^^ JARMO! Jeg er så utrolig glad akkurat nå! Å herregud!! Hvordan går det? :love: Joda, bare bra, takk. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Flytte inn et nytt sted er awesome. Flytte ut, not so much. Så hadde det jo vært bedre om han også var med. I steden for å være i skogen og skyte med cv. :-P Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Flytte inn et nytt sted er awesome. Flytte ut, not so much. Så hadde det jo vært bedre om han også var med. I steden for å være i skogen og skyte med cv. :-P Flytter om 2 uker, gruer meg til å flytte. Derimot gleder jeg meg meget til å feire jul i nytt hus. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Å flytte er forferdelig. Jeg har flyttet 3 ganger på 1 år nå. Godt når man har kommet seg i orden da. Endret 4. desember 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg