Joαkim Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg kjøpte meg ny lue idag. Jeg kjøpte ny jakke, lue og sko i dag. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Er ikke ofte vi ser dødelige brukere bli forelsket i admins.. Ungdommen nå til dags... Jeg trodde dette var ganske vanlig blant dere "dødelige"? Ikke forelska i admins, men i deg derimot! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Få se! Nei. Endret 4. desember 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg ser såpass kriminell ut på mitt passbilde at vaktene på grensen i både USA og Russland måtte ta meg til side for et "random interview". Dvs sitte i 30min å forklare formålet med reisen, hvor jeg skulle bo, hva jeg skulle gjøre, hvem jeg skal møte etc. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Er ikke ofte vi ser dødelige brukere bli forelsket i admins.. Ungdommen nå til dags... Jeg trodde dette var ganske vanlig blant dere "dødelige"? Ikke forelska i admins, men i deg derimot! Få se! Nei. Å, så sint. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg ser såpass kriminell ut på mitt passbilde at vaktene på grensen i både USA og Russland måtte ta meg til side for et "random interview". Dvs sitte i 30min å forklare formålet med reisen, hvor jeg skulle bo, hva jeg skulle gjøre, hvem jeg skal møte etc. ok 1 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Min og, også blir jeg søt i den. Er det nå man skal si: "Pix or it didn't happen!" ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Å, så sint. Jeg er ikke sint. Jeg er bare veldig, veldig skuffet. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg ser såpass kriminell ut på mitt passbilde at vaktene på grensen i både USA og Russland måtte ta meg til side for et "random interview". Dvs sitte i 30min å forklare formålet med reisen, hvor jeg skulle bo, hva jeg skulle gjøre, hvem jeg skal møte etc. ok You're welcome. Trodde dette var en støttegruppe hvor vi skulle dele ting om livene våres. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Å, så sint. Jeg er ikke sint. Jeg er bare veldig, veldig skuffet. Jeg er sint. Få se. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Trodde dette var en støttegruppe hvor vi skulle dele ting om livene våres. Nei, dette er Den-Store-Tråden-Der-Vi-Hever-Vårt-Selvbilde-Ved-Å-Tråkke-På-Andres. 1 Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) jeg kul er "Syntaks error"... *Korrekt verbplassering ikke identifisert* Endret 4. desember 2010 av Cinque Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg er sint. Få se. Mø, sa kua Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 jeg kul er "Syntaks error"... *Korrekt verbplassering ikke identifisert* Det var mer en form for hinting. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Noen her som er/var i msn samtalen? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Er det, skype er bedre. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg er sint. Få se. Mø, sa kua Nei, det sa den ikke. Den sa bæ. Nå må du skjerpe deg her. Noen her som er/var i msn samtalen? Utdyp. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ingen som har meg på msn her :3 Ps: alle her er NOOBS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg