Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg tror jeg heller velger å døyve smertene med brennevin Ifg. bestemor skal det funke godt med brunt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Veslebroren min har ein adrenalinsprøyte han skal ta viss han blir stikket av veps. Kva skjer viss eg tar han? Spørs hvor mye det er snakk om men det kan være dødelig. Ellers får du bare et skickelig adrenalinkick. Som når man er veldig redd, opprømt e.l. Hjertebank, høyere blodtrykk, svette, økt åndedrett osv. Kvifor hjelper dette mot allergien då? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Da... bare... Jeg kan ta den jeg!? Fortsetter å mase på full narkose jeg. Da tar de alt på en gang. Nå er de i gang å lage sånn spesialklinnik her også så sjansen for at jeg får det øker stadig. Jeg tror jeg heller velger å døyve smertene med brennevin Ifg. bestemor skal det funke godt med brunt. Har ikke noe å si om det er brunt eller ikke, bare det er sterkt. Jo sterkere det er jo bedre fungerer det. Og du? Man TRENGER ikke svelge det for at det skal funke. Kvifor hjelper dette mot allergien då? Fordi det motvirker anafylaktisk sjokk. http://www.barnelegene.no/publisher/publis...&tekstid=41 Endret 19. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Kvifor hjelper dette mot allergien då? Fordi det motvirker anafylaktisk sjokk. Åja, takk. Men nå må eg springe. Eg orkar ikkje sit her lenger. Ha det bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Kvifor hjelper dette mot allergien då? Fordi det motvirker anafylaktisk sjokk. Åja, takk. Men nå må eg springe. Eg orkar ikkje sit her lenger. Ha det bra! Bye bye birdy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Men man kan, sant? Liker ikke å ha masse godsaker i munnen uten å svelge ;P Men bah, jeg må dra straks. Blir tvunget med til kristen slekt med sossebarn. Vil aller helst sove, men neida Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Snakkes pantsyboy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) HURRA!!!!!! Fikk netopp gladnyheten at Erlend(my roomate på Lade) har tatt oppvasken (den var MASSIV i størrelsen ) Thank you, vinterferie :!: Endret 19. februar 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Ha ha, han har endelig tatt den? Når flytter du fra ham forresten? Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 hva spiser man når man er sulten men vet at det kommer opp igjen? Hvordan det? ...bulimi? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 hva spiser man når man er sulten men vet at det kommer opp igjen? Hvordan det? ...bulimi? nei enten gravid eller omgangssyk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Datasjur, var en helt NY MASSIV oppvaks,fra fyllefesten jeg hadde sist helg..samt denne helgen EDIT: Flytter ikke fra han,men fra huseieren,som skal pusse opp huset, vi må nok begge ut, helst før mars Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 hva spiser man når man er sulten men vet at det kommer opp igjen? Hvordan det? ...bulimi? nei enten gravid eller omgangssyk Da missforstod jeg. Trodde du skulle forsikre deg om at du spiste noe som lett kom opp igjen jeg! Da er jeg blank, dessverre Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 nei enten gravid eller omgangssyk du MÅ være gravid!!!!!!! Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 nei enten gravid eller omgangssyk du MÅ være gravid!!!!!!! må jeg det? skal du være med på fødselen å se hvor vondt det gjør da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 må jeg det? skal du være med på fødselen å se hvor vondt det gjør da?Jeg kan være med jeg. Har vært med før liksom. Det er på tide at guttungen din får en liten bror eller søster snart synes jeg. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 må jeg det? skal du være med på fødselen å se hvor vondt det gjør da?Jeg kan være med jeg. Har vært med før liksom. Det er på tide at guttungen din får en liten bror eller søster snart synes jeg. ja det er klart jo flere jo bedre ja det er jo meningen at det er på tide men jeg vil ha likt svangerskap som sist og da oppdaget jeg ikke at jeg var gravid før i 4mnd Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Venninne av meg spydde i ni hele måneder når hu var gravid med nummer to. Første graviditeten merka hu ikke før hu var i 3mnd. So you never know. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Venninne av meg spydde i ni hele måneder når hu var gravid med nummer to. Første graviditeten merka hu ikke før hu var i 3mnd. So you never know. hyggelige du da Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Hva skjer her i gården da? Lenge siden sist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg