L4r5 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Siden jeg stjal kjæresten min sin, og nå har GT5 kommet ut og han vil ha den tilbake. Noe så uhørt! Han skal selvsagt skaffe seg en ny og la deg overta den gamle. Herved bestemt! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) [skryte] Noe spennende som har skjedd mens jeg hadde sex? [/skryte] Endret 4. desember 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Siden jeg stjal kjæresten min sin, og nå har GT5 kommet ut og han vil ha den tilbake. Noe så uhørt! Han skal selvsagt skaffe seg en ny og la deg overta den gamle. Herved bestemt! Han foreslo det, men jeg vil jo ha en ny. Tenk så gøy å pakke opp! Også blir det jo en sånn liten en, den som er fryktelig stygg men jeg fremdeles vil ha. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Noen som ser på TV2s artistgalla? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Noen som ser på TV2s artistgalla? Nei, ser Friends.. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Noen som ser på TV2s artistgalla? Nei, ser Friends.. ¨ Det koster penger... Angående penger, hvordan går det med jobbsøknaden? Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Fint at Lars passer på dere. ^^ Jeg ligger klar med hagla for å plaffe ned en hver som prøver seg på noe her. Så du rapporten forresten? hva skjer her da? Fikser onlineID til PS3-en. Hvilke spill har du a? Legg meg til når du har fikset ID! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Fint at Lars passer på dere. ^^ JARMO! Jeg er så utrolig glad akkurat nå! Å herregud!! Hvordan går det? :love: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvilke spill har du a? Legg meg til når du har fikset ID! Har foreløpig NFS: Shift og GTA IV. I tillegg til at jeg kjøpte Crash Bandicoot på Playstation Store.GT5 og et par andre spill kommer etterhvert. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Når det er bestem hvilken maskin jeg skal ha, skal det handles ff7, 8 og 9 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 JARMO! Jeg er så utrolig glad akkurat nå! Å herregud!! Hvordan går det? :love: Er ikke ofte vi ser dødelige brukere bli forelsket i admins.. Ungdommen nå til dags... Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Fint at Lars passer på dere. ^^ JARMO! Jeg er så utrolig glad akkurat nå! Å herregud!! Hvordan går det? :love: Hva er diagnosen din? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Er ikke ofte vi ser dødelige brukere bli forelsket i admins.. Ungdommen nå til dags... Jeg trodde dette var ganske vanlig blant dere "dødelige"? Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvilke spill har du a? Legg meg til når du har fikset ID! Har foreløpig NFS: Shift og GTA IV. I tillegg til at jeg kjøpte Crash Bandicoot på Playstation Store.GT5 og et par andre spill kommer etterhvert. Kult, har ikke NFS Shift men har GTAIV. Skaff deg GT5, verdt pengene. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Noen som vil donere penger til en ny PC til meg? Du kan få kontonummeret mitt. Og selvfølgelig all kontoinformasjon du trenger. Jeg er ikke så flink på sånt Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg kjøpte meg ny lue idag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg kjøpte meg ny lue idag. Jeg kjøpte i går. Den er svart. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg kjøpte meg ny lue idag. Jeg kjøpte i går. Den er svart. Min og, også blir jeg søt i den. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Min og, også blir jeg søt i den. Jeg ser kriminell ut i min. Awesome. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg ser kriminell ut i min. Awesome. Få se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg