chairgame Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Pent syn i doskåla etterpå.. Endret 4. desember 2010 av chairgame Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 HAHAHA, det skal jeg seriøst prøve. Fappe til jeg nesten kommer, samtidig som jeg holder på å drite på meg. Så sette meg på do og fulføre begge deler. Må jo være tidenes diggeste følelse. ...og samtidig spise helt fantastisk biff! Da tror jeg at jeg hadde dødd av overflod av endorfiner i kroppen. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Kim Spartacus: Jeg liker det faktisk. Det nyeste spillet i serien er jo ikke så ulikt Burnout Paradise, som er et av de bedre bilspillene der ute. Ajaco: Do it. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Haha, dette blir bare bedre og bedre. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Får vell se å få meg julevatar jeg og ;P Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 HAHAHA, det skal jeg seriøst prøve. Fappe til jeg nesten kommer, samtidig som jeg holder på å drite på meg. Så sette meg på do og fulføre begge deler. Må jo være tidenes diggeste følelse. jepp. men er litt redd for at det kan bli vanskelig å time det til å komme samtidig... Pent syn i doskåla etterpå jaja, bare å ta bilde å poste det her Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hva skjer rundt om i Norges land i dag da? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hva skjer rundt om i Norges land i dag da? supernatural + pepsi max + bacongull Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hva skjer rundt om i Norges land i dag da? Lite, tenkt å se en film snart Pizzaen var heldigg Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Får vell se å få meg julevatar jeg og ;P ? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg er så lettet at flyene går i Spania igjen! Trodde sydenturen røk nå. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 supernatural + pepsi max + bacongull Kongee. Pepsi Max Lite, tenkt å se en film snart Pizzaen var heldigg Ah, jeg har også tenkt å se film. Jeg har bare potetmos og ketshup i hus, jeg Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Får vell se å få meg julevatar jeg og ;P ? Ahahahhha KONGE! Tusen takk forresten Endret 4. desember 2010 av Quakecry Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Trodde a-ha hadde siste konserten i sommer? Og ifjord sommer? Endret 4. desember 2010 av Nurk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Og ifjord sommer? I FJOR! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! Det er en av de styggeste feilene jeg ser. Fjord er dette: "I fjord" viser til stedsbestemmelse. Altså når det er snakk om båter, fisk eller vann som er i fjorden. I fjor viser til tidsbestemmelse. F.eks. "Jeg strøk på norsktentamen i fjor." 2 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Og ifjord sommer? I FJOR! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! Det er en av de styggeste feilene jeg ser. Fjord er dette: "I fjord" viser til stedsbestemmelse. Altså når det er snakk om båter, fisk eller vann som er i fjorden. I fjor viser til tidsbestemmelse. F.eks. "Jeg strøk på norsktentamen i fjor." Unnskyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg