Joαkim Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hjemmelaget pizza snart Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hjemmelaget pizza snart Dele med meg? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hjemmelaget pizza snart Jeg hadde bortelaget kebab i dag. Var ok. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg hadde kjøttboller fra Ikea i dag. Det var også ok. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hjemmelaget pizza snart Dele med meg? Seff! Kom til Bergen da. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Helt utrolig hvor lite som skal til for å gjøre dagen bedre. Husk å verdsett de små tingene folkens. De er viktige. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hjemmelaget pizza snart Dele med meg? Seff! Kom til Bergen da. Lett. *tar på seg supervingene og flakser av sted* Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 It's super effective! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Helt utrolig hvor lite som skal til for å gjøre dagen bedre. Husk å verdsett de små tingene folkens. De er viktige. jeg har en liten ting, mange som verdsetter den, for å si det sånn 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 jeg har en liten ting, mange som verdsetter den, for å si det sånn "Liten" var rette ordet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Helt utrolig hvor lite som skal til for å gjøre dagen bedre. Husk å verdsett de små tingene folkens. De er viktige. Noe spesielt du tenker på? 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Fy faen jeg er små stolt. Han fyren her: http://www.youtube.com/watch?v=YWnpwV63KiY har jeg da adda på facebook. han skulle på Pendulums live show i Wembley som ble live stream'a. skrev til han at han skulle danse det han gjorde i videoen i køa. neida, han kom seg på scena foran 11k folk. gjett hva han skrev idag? "Morten, it was your idea" <3 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Helt utrolig hvor lite som skal til for å gjøre dagen bedre. Husk å verdsett de små tingene folkens. De er viktige. Noe spesielt du tenker på? Vel, fler ting idag. Våkna uten snus eller cola. Når jeg fikk snus og cola, ble dagen straks MYE bedre. En jente jeg hadde mye kontakt med før, som jeg ikke har prata med på lenge tok opp kontakten igjen istad. Hadde nesten glemt hvor koselig hun var å prate med. Og sist men ikke minst... når jeg dreit istad. Altså... følelsen av å drite når du virkelig må på do.. den skal ikke undervurderes på noen måte. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Faen, enkelte av racene i Need for Speed: Hot Pursuit er jo umulige. Kjenner jeg blir småirritert. :| Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Og sist men ikke minst... når jeg dreit istad. Altså... følelsen av å drite når du virkelig må på do.. den skal ikke undervurderes på noen måte. kjenner den følelsen alt for godt prøv å knip igjen, og spare alt til slutten av dagen, det slår alt! glem høyrehånda, gå heller på dass! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det kan faktisk sammenlignes med en heller dårlig orgasme. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 hmmm, noen som har prøvd å kombinere disse 2 følelsene? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Faen, enkelte av racene i Need for Speed: Hot Pursuit er jo umulige. Kjenner jeg blir småirritert. :| Need for Speed Eneste jeg likte var lyden på bilene i underground. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 HAHAHA, det skal jeg seriøst prøve. Fappe til jeg nesten kommer, samtidig som jeg holder på å drite på meg. Så sette meg på do og fulføre begge deler. Må jo være tidenes diggeste følelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg