Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 fant akkurat ut, at jeg ikke har sendt inn reiseregning de 2 siste månedene, dvs masse penger som ligger og venter på meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg skal love deg du ikke har vært så glad som da du fant den 200lappen på lenge. Det har du helt rett i. ^^ Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Syns vi skal dele yavel. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Syns vi skal dele yavel. driver egentlig og sparer, til privatskole til neste år men er jævla digg når man skal ta ut penger og ser at man har 40k på kortet Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Syns vi skal dele yavel. Sikker på at du ikke mangler et komma? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Syns vi skal dele yavel. Sikker på at du ikke mangler et komma? vent! jag komma! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hører på The Pogues og chillern skjer her i kveldinga? naboen i etasjen under har fest ellerno, men de bare rølper. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Så nettopp på Tv Norge "Dude, your family is lame" ble oversatt til "Familien din er lam". WTF? :!: Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Syns vi skal dele yavel. Sikker på at du ikke mangler et komma? Kanskje jeg bør legge til at jeg har skriveproblemer? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Man må vel pakke baggen å flytte nordover til varmere strøk -18 grader i Oslo kjennes godt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 HEI FOLKENS! åssen du kom deg opp etter den heftige natten :O Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 HEI FOLKENS! åssen du kom deg opp etter den heftige natten :O Har bedre kondis enn deg! Takk for inatt, jaa Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 HEI FOLKENS! åssen du kom deg opp etter den heftige natten :O Ingen spør meg.... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) DAGEN ER REDDA!!! SNUS OG COLA :love: Edit@Linda: Hvordan kom du deg opp etter gårsdagens slitsome kveld? Selv sov jeg fra 03.00 til 15.30, fordi jeg var sliten. Skole, jobb, kino, pilsing + 2 timer søvn natta før. Tar på. Endret 4. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 HEI FOLKENS! åssen du kom deg opp etter den heftige natten :O Ingen spør meg.... [insert referanse til avataren] Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 HEI FOLKENS! åssen du kom deg opp etter den heftige natten :O Ingen spør meg.... vår du med på den heftige natten til meg og malin? virket som du ble sur på noen av oss, som ikke var enige med deg angående mo Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 HEI FOLKENS! åssen du kom deg opp etter den heftige natten :O Ingen spør meg.... [insert referanse til avataren] word. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 vår du med på den heftige natten til meg og malin? Ja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg