CypheroN Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Fyfaen. Nå har vi plutselig ikke mer cola igjen heller nå. MØKKALØRDAG. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Takk, nå ble den enda bedre. Dårlig samvittighet også nå. Takk skal du faenmeg ha. 3 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Tror ikke de kara der heller har Cola... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Er den siste linjen i signaturen min lovlig? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Er den siste linjen i signaturen min lovlig? Den balanserer på kanten. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 BETWEEN HEAVEN AND HELL! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 LOL! Nå kom jeg på hva jeg drømte om i natt. Ja, det omhandler fotball og jeg ønsker ikke å ta opp temaet igjen. Vil bare fortelle dere dette: 2 av Manchester Uniteds største legender gjennom tidene Paul Scholes og Ryan Giggs hadde jeg en drøm om i natt. Jeg heier på Liverpool og kapteinen heter Steven Gerrard. Liverpool og United er erkerivaler. Husker bare at jeg var med Giggs og Scholes, også spurte Giggs Scholes hvem som var forbildet hans. Da svarte Scholes at det var Steven Gerrard. Ryan Giggs ble så sur at han stakk en kniv gjennom hånda mi Ganske merkelig drøm egentlig Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ryan Giggs er firmenningen min. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ryan Giggs er firmenningen min. Og Megan Fox er moren min! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Takk, nå ble den enda bedre. Dårlig samvittighet også nå. Takk skal du faenmeg ha. Ja, det var poenget. You're welcome. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Takk, nå ble den enda bedre. Dårlig samvittighet også nå. Takk skal du faenmeg ha. Ja, det var poenget. You're welcome. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Noen som har 70kr å låne meg? Jeg er tom for snus, har ikke penger - og får ikke før en stund. GAH *kaste snus til* Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Noen som har 70kr å låne meg? Jeg er tom for snus, har ikke penger - og får ikke før en stund. GAH *kaste snus på* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det var hva jeg først hadde tenkt å skrive. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Siden når fikk du penger til snus, Sjur? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Da jeg i går fant en 200-lapp i en jakke jeg ikke har brukt siden september. Da ble det snus, cola, tørkepapir, ost og bønner! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg skal love deg du ikke har vært så glad som da du fant den 200lappen på lenge. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg skal love deg du ikke har vært så glad som da du fant den 200lappen på lenge. Tror jeg også på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg