SnittLeif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg hadde ikke på meg lue og hansker engang jeg. Dongeribukse, t-skjorte, tynn genser og ullfrakk Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Noen som har 70kr å låne meg? Jeg er tom for snus, har ikke penger - og får ikke før en stund. GAH Slutt å snus. wait.. Slutt og snus. Endret 4. desember 2010 av Alliha Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Noen som har 70kr å låne meg? Jeg er tom for snus, har ikke penger - og får ikke før en stund. GAH Slutt å snus. wait.. Slutt og snus. Første var riktig der. EDIT: bortsett fra at det da egentlig er snuse, ikke snus Endret 4. desember 2010 av SnittLeif Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Run, run, her kiss is a vampire grin. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg gikk ute tidligere idag. Åpen jakke, og hodebånd. Var ikke så kaldt. Stilongs og slikt bruker jeg ikke før det nærmer seg 30 minus. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Syns det skulle vært straff for å bare levne bikkja sin til å dø. Ble litt provosert når jeg leste det her Jeg hadde aldri klart å jobbe på et sånt dyresenter. Det hadde endt med at jeg adopterte alle dyrene ingen ville ha selv. Hadde nok gjort det samme. Blir jo kanskje litt dyrt etterhvert, men pytt pytt 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Run, run, her kiss is a vampire grin. Moonlights away while she's howling at him. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Run, run, her kiss is a vampire grin. Moonlights away while she's howling at him. Jeg donerte de siste "egne" pengene jeg hadde til å vekke mother Monster til live igjen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Lady Gaga konsert er faktisk noe jeg skulle ønske jeg fikk med meg. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Noen som vil sende meg en PM? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Lady Gaga konsert er faktisk noe jeg skulle ønske jeg fikk med meg. Jeg og. Skal definitivt neste gangen hun kommer til Norge, da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Noen som vil sende meg en PM? Du har vel allered fått 5 stk, men... ... hvorfor? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Noen som vil sende meg en PM? Du har vel allered fått 5 stk, men... ... hvorfor? Jeg hadde 37 i går, nå har jeg 25.... Men jeg kjeder meg, derfor Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jaja. Jeg står over. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg trenger én frivillig til å hente mer ved i boden. Hvem melder seg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Om betalingen er au naturalia med noen pene jenter, kan jeg tilby mine ved-henting-skills. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Fyfaen. Nå har vi plutselig ikke mer cola igjen heller nå. MØKKALØRDAG. Like før jeg går løs på frostflaska her. MÅ ha ett eller annet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Om betalingen er au naturalia med noen pene jenter, kan jeg tilby mine ved-henting-skills. Deal. Møt opp utenfor porten om 15 minutter. Trykk på intercomen og spør etter Boris, så viser han deg hvor boden ligger. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 omg jeg tror jeg dør System til Metaltown Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Vel, så klart Sweets også, men jeg liker Zack og Gordon Gordon best. ^^ Likar i grunnen alle, eg! Sweets, Zack, Brennan, Angela... Forståelig, men om jeg skulle velge meg favoritter, hadde det nok blitt Zack og Gordon Gordon. Da får det ikke hjelpe hvor heite Booth og hans bror er. Endret 4. desember 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg