Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ja, han gikk rundt i ring og sa "faen faen faen så vondt faen faen faen må til legen faen faen". Så noen kjørte ham avgårde. Ikke den raskeste hesten i stallen kan man vel si.

Når han skulle knuse veggen med knyttneven prøvde han faktisk 2 ganger før han brakk håndleddet. Folk prøvde å stoppe han men det nytta ikke. Knyttneve vs murvegg = 0-1 i alle tilfeller.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, ikke vet jeg.

Jeg for min del finner all slags salver i skapet til mamma, eller i medisinskapene nede eller legekoffertene :p

Mye kos der sga eg sei! :p

Fy! Hva er det du driver med? :mad:

Dog så kunne jeg tenke meg å vært en tur på legevakta snart. Det er så enkelt å rappe med seg en flaske med Xylocain-adrenalin injeksjonsvæske. Og DET er genialt å bruke på tannverk det. Man drypper bare noen dråper på den tanna som gjør vondt og tannkjøttet rundt. Og så merker man ikke en dritt. :D

Lenke til kommentar
Veslebroren min har ein adrenalinsprøyte han skal ta viss han blir stikket av veps. Kva skjer viss eg tar han?

Spørs hvor mye det er snakk om men det kan være dødelig. Ellers får du bare et skickelig adrenalinkick. Som når man er veldig redd, opprømt e.l.

Hjertebank, høyere blodtrykk, svette, økt åndedrett osv.

Lenke til kommentar
Men hva om man ikke vil miste tanna? :p

Drill :D 14mm bor, og noe hvitt, som stivner relativt fort :D

Hva om man ikke klarer å komme seg til tannlegen pga. tannlegeskrekk og enda ikke har fått overtalt dem til å ta det under full narkose og NEKTER å leke tannlege på seg selv?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...