Bytex Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Ja, han gikk rundt i ring og sa "faen faen faen så vondt faen faen faen må til legen faen faen". Så noen kjørte ham avgårde. Ikke den raskeste hesten i stallen kan man vel si. Når han skulle knuse veggen med knyttneven prøvde han faktisk 2 ganger før han brakk håndleddet. Folk prøvde å stoppe han men det nytta ikke. Knyttneve vs murvegg = 0-1 i alle tilfeller. Endret 19. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Vil du holde fred biril, du har faktisk langet sigaretter til meg flere ganger. Søten, ikke ta deg så nær av det da Tar meg aldri nær av noe Flinke damen på apoteket hjalp til med bandasje Hun er seriøst Artisan First Aid! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg skjønner meg ikke på folk som skal dra til legen for hver minste ting. Hva skal legen gjøre? Du får smertestillende bare. Og det kan man som regel få ved å ringe legen bare. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Du kan få sånn funky salve du må smøre på x ganger om dagen i y dager Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Du kan få sånn funky salve du må smøre på x ganger om dagen i y dager ... som man også får uten resept på apoteket. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 salven kan du stikke en hvis plass. Jeg har pærer ^^ Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hva er pærer godt for? Jeg prøvde snø, kaldt vann i 10 min og salt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ja, ikke vet jeg. Jeg for min del finner all slags salver i skapet til mamma, eller i medisinskapene nede eller legekoffertene Mye kos der sga eg sei! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Var ikke noe apotek i bygda vår da, vettu. Ikke alle som vokste opp i byen. Bare legevakta. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ja, ikke vet jeg.Jeg for min del finner all slags salver i skapet til mamma, eller i medisinskapene nede eller legekoffertene Mye kos der sga eg sei! Fy! Hva er det du driver med? Dog så kunne jeg tenke meg å vært en tur på legevakta snart. Det er så enkelt å rappe med seg en flaske med Xylocain-adrenalin injeksjonsvæske. Og DET er genialt å bruke på tannverk det. Man drypper bare noen dråper på den tanna som gjør vondt og tannkjøttet rundt. Og så merker man ikke en dritt. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 hva spiser man når man er sulten men vet at det kommer opp igjen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Gjør? Forsyner meg av salve mot smerter, helt gratis. Er jo privat lager det der. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Veslebroren min har ein adrenalinsprøyte han skal ta viss han blir stikket av veps. Kva skjer viss eg tar han? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 hva spiser man når man er sulten men vet at det kommer opp igjen? Ting som er lett å spy opp. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Man drypper bare noen dråper på den tanna som gjør vondt og tannkjøttet rundt. Og så merker man ikke en dritt. Tang + tann = borte for godt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Men hva om man ikke vil miste tanna? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Veslebroren min har ein adrenalinsprøyte han skal ta viss han blir stikket av veps. Kva skjer viss eg tar han? Spørs hvor mye det er snakk om men det kan være dødelig. Ellers får du bare et skickelig adrenalinkick. Som når man er veldig redd, opprømt e.l. Hjertebank, høyere blodtrykk, svette, økt åndedrett osv. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Men hva om man ikke vil miste tanna? Drill 14mm bor, og noe hvitt, som stivner relativt fort Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Men hva om man ikke vil miste tanna? Drill 14mm bor, og noe hvitt, som stivner relativt fort Hva om man ikke klarer å komme seg til tannlegen pga. tannlegeskrekk og enda ikke har fått overtalt dem til å ta det under full narkose og NEKTER å leke tannlege på seg selv? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hva om man ikke klarer å komme seg til tannlegen pga. tannlegeskrekk og enda ikke har fått overtalt dem til å ta det under full narkose og NEKTER å leke tannlege på seg selv? Da... bare... Jeg kan ta den jeg!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg