TheKims Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Syns det skulle vært straff for å bare levne bikkja sin til å dø. Ble litt provosert når jeg leste det her Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ser ut som det blir en bra Lørdag selv om jeg ikke drar ut. Jersey Shore maraton med en venninne, yay. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Eplefe: Syntes inlegget om wow og drap var så gøy Haha, ja. Jeg hadde det på en måte veldig gøy da jeg skrev det, og på en annen måte var jeg dritsur. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 ah den er jo fet er nok bare meg som blir lei og pirker på småting. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Heisann, hva gjør folk? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Syns det skulle vært straff for å bare levne bikkja sin til å dø. Ble litt provosert når jeg leste det her Jeg hadde aldri klart å jobbe på et sånt dyresenter. Det hadde endt med at jeg adopterte alle dyrene ingen ville ha selv. 2 Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg hadde aldri klart å jobbe på et sånt dyresenter. Det hadde endt med at jeg adopterte alle dyrene ingen ville ha selv. <3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Bare for å ødelegge hunde-elsker stemningen her kan jeg si at jeg har spist hund før, og det smakte fortreffelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg sitter og hører på Super Mario History CD'n som kom med SM 25th anniversary boksen til Wii Koselig musikk fra alle spillene. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 SNES-musikk er win. Blir visst indisk kyllingfilet og ris til middag i dag. Håper det smaker. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg hadde aldri klart å jobbe på et sånt dyresenter. Det hadde endt med at jeg adopterte alle dyrene ingen ville ha selv. Jeg jobber som frivillig i dyrebeskyttelsen og kan informere om at det er et ganske vanlig problem... 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Det er spor fra alle spillene fra NES til Wii her, da. 20 spor ftw. Så har jeg alle 4 SM-spillene på en CD også. Ypperlig. http://mario25th.nintendo.com/allstar/index.html Endret 4. desember 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 da var regningene for desember gjort, og jeg ska lage lasagne med spinat i dag tenkte jeg Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Noen som har 70kr å låne meg? Jeg er tom for snus, har ikke penger - og får ikke før en stund. GAH Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg vil bli evig takknemlig om noen kan lage et modernistisk portrett av en skive blåskimmelost til meg. Send PM for å få vite bankkonto som du skal sende honoraret til. Dårligste modernistiske tolkningen av blåskimmelost jeg noen gang har sett. Det skal dog ikke mye til, i og med at jeg aldri har sett det før Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 da er det jo også det beste du har sett? 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 da er det jo også det beste du har sett? Sant, men det avhenger jo også veldig av hvordan man ser på det. On another note; Gikk ut døra i stad og tenkte "Hm. I dag var det ikke så kaldt". Sjekka termometeret -18,5. Tror jeg begynner å bli syk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg tok på superundertøy/stillongs, balaklava og svære hansker og boblejakke med hette når jeg gikk bort i sentrum for å handle isted. Det funket. Litt ekkelt med balaklavaen som blir våt når man puster gjennom den men..pytt pytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg