Deadringer Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg vil ut og pilke. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Ja, sånn er bestemor óg. Det er jo det aller vanskeligste. Ja takk til bilde. Torstein: Jaa, skal finne det aller mest skjeggete bildet av deg og forstørre. Det skal få henge over senga mi. Nyhus: Jeg vil stå på skøyter. Joiner deg. Når det blir varmere. Endret 4. desember 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Haha, syke kvinnfolk. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) kutta visst av litt på kantene og bildet er tilta litt. glasset er egentlig rett har bare malt på det i et par timer, så trukke det er helt ferdig, selv om jeg liker det sånn det er. Endret 4. desember 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Herrejesus, jeg ønsker meg og maleri til jul, Ole. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 God morgen! Liker ikke og våkne opp med vondt i hue Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg vil bli evig takknemlig om noen kan lage et modernistisk portrett av en skive blåskimmelost til meg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 jeg malte kjøttkake i brun saus med potet og tyttebær til en gang. og takk eplefe og lemon ^^ jeg kan dog ikke bare male masse rart til folk hele tia Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 jeg malte kjøttkake i brun saus med potet og tyttebær til en gang. og takk eplefe og lemon ^^ jeg kan dog ikke bare male masse rart til folk hele tia Tsktsk, det synes jeg du burde! Men jeg er totally villig til å betale, jeg må bare få unnagjort litt permanent kunst på meg selv først. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg har vært skikkelig skikkelig slem i dag Når mine ekser prøver å gjøre mitt liv surt får de 3 dobbelt tilbake. Føltes litt bra egentlig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 om du betaler, så kan jeg male et bilde til deg. har hatt alt for lite freelance jobber de siste månedene også hvordan kroppskunst skal du ha neste? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 om du betaler, så kan jeg male et bilde til deg. har hatt alt for lite freelance jobber de siste månedene også hvordan kroppskunst skal du ha neste? et act portrett av henne, som du poster her? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg har vært skikkelig skikkelig slem i dag Når mine ekser prøver å gjøre mitt liv surt får de 3 dobbelt tilbake. Føltes litt bra egentlig. Liker det! 2 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 om du betaler, så kan jeg male et bilde til deg. har hatt alt for lite freelance jobber de siste månedene også hvordan kroppskunst skal du ha neste? Jeg skal ha simba i nakken, tenkte jeg. Er så mye jeg har planlagt at jeg må bare finne en logisk rekkefølge for det... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 nice sjøl kan jeg aldri få meg tattovering, fordi jeg blir aldri enig med meg sjøl og er for perfeksjonist og går fort lei kult med tattis uansett da ^^ Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Eplefe: Syntes inlegget om wow og drap var så gøy Edit: der ble det dobbel gitt..dumme ipod.. Endret 4. desember 2010 av Nurk Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Eplefe: Syntes inlegget om wow og drap var så gøy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Skal ha denne, enten med eller uten man: Gleder meg! Jeg klarer ikke å bli lei, jeg er fremdeles like fascinert hver gang jeg ser på armen min. :') Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg vil bli evig takknemlig om noen kan lage et modernistisk portrett av en skive blåskimmelost til meg. Send PM for å få vite bankkonto som du skal sende honoraret til. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg