Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var julebord gjennom først (samt blitt kjent med en hyggelig jente, yay), internett er koblet opp (hurra for lørdagsåpne post-kontor) og frokost inntatt.

Nå...

... Hva er det single folk gjør på en lørdags morgen? :p

De lager frokost til mor (som var på julebord i går) og hennes kjære (som kom hjem fra Orlando i dag), nyter den i fellesskap mens de hører på Popquiz, og så kryper de opp i godstolen med hund, pledd og laptop.

Lenke til kommentar

Jeg sitter å leser bloggen til Eplefe. :wee:

Står det noe interessant der? :p

Hehe, det jeg håper på. Begynner å gå litt lei av å bo alene her. Jævelig deilig av og til, men litt ensomt til tider

Jeg hjelper alltid tarden min. Og han hjelper meg. Det er veldig kjekt. :wee:
Lenke til kommentar

De lager frokost til mor (som var på julebord i går) og hennes kjære (som kom hjem fra Orlando i dag), nyter den i fellesskap mens de hører på Popquiz, og så kryper de opp i godstolen med hund, pledd og laptop.

Interessant. Tror dog jeg står over matlaging og lignende, da min mor er litt langt unna. :p

Lenke til kommentar

... Hva er det single folk gjør på en lørdags morgen? :p

Spiser frokost og gjør seg klar til kveldens sjekke-runde. Derrrderrr.

Jeg aner ikke, jeg er forlovet.

Evt sover lenge, pleie bakfylla etter julebordet og ikke gå ut døra fordi det er 16 minus ute :)

Lenke til kommentar

Dzerp derp, jeg tror ikke folkene skjønner at d vil bytte dynetrekk og laken fordi du synes det er icky med jenter i den. :p

jeg mente å huske at han var homofil ja :hmm:

edit: sjøl har jeg sett på back to the future 2 ( så enern forrige helg elns ) også har jeg malt julegave til mamma sia hu alltid spør om et maleri.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...