Slimda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Vel, jeg finne jo ut etterhvert tenker jeg. Har jo endelig flakset ut av foreldrenes trygge reir. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Vel, jeg finne jo ut etterhvert tenker jeg. Har jo endelig flakset ut av foreldrenes trygge reir. Give it some time. Jeg flaksa ut for 3 og et halvt år siden, og jeg har ikke funnet det ut enda 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 ... Hva er det single folk gjør på en lørdags morgen? Vasker leiligheten. Er nesten nødt til å få meg en kjæreste snart Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 ... Hva er det single folk gjør på en lørdags morgen? Vasker leiligheten. Er nesten nødt til å få meg en kjæreste snart Trust me, vasking kan fint forekomme selv om man har kjæreste Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Man får selskap og hjelp da, i hvert fall. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Man får selskap og hjelp da, i hvert fall. Ikke nødvendigvis 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg sitter å leser bloggen til Eplefe. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Man får selskap og hjelp da, i hvert fall. Hehe, det jeg håper på. Begynner å gå litt lei av å bo alene her. Jævelig deilig av og til, men litt ensomt til tider Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg er litt skuffa over at ingen gratulerte meg med 6-års forumbursdag på onsdag :/ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Da var julebord gjennom først (samt blitt kjent med en hyggelig jente, yay), internett er koblet opp (hurra for lørdagsåpne post-kontor) og frokost inntatt. Nå... ... Hva er det single folk gjør på en lørdags morgen? De lager frokost til mor (som var på julebord i går) og hennes kjære (som kom hjem fra Orlando i dag), nyter den i fellesskap mens de hører på Popquiz, og så kryper de opp i godstolen med hund, pledd og laptop. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Gratulerer med dagen som var, Snittern! Hjemme fra en liten besøksrunde og etter en knalltur i dag morges. Dro hjem da barten frøs fast i skjegget på haka. Nå skal jeg ete, dusje og straks stikker jeg til en kamerat. t00t. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg sitter å leser bloggen til Eplefe. Står det noe interessant der? Hehe, det jeg håper på. Begynner å gå litt lei av å bo alene her. Jævelig deilig av og til, men litt ensomt til tider Jeg hjelper alltid tarden min. Og han hjelper meg. Det er veldig kjekt. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 når jeg la meg... var vi på 19869. nå er vi på 19878. sover aldri folk XD? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 De lager frokost til mor (som var på julebord i går) og hennes kjære (som kom hjem fra Orlando i dag), nyter den i fellesskap mens de hører på Popquiz, og så kryper de opp i godstolen med hund, pledd og laptop. Interessant. Tror dog jeg står over matlaging og lignende, da min mor er litt langt unna. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 ... Hva er det single folk gjør på en lørdags morgen? Spiser frokost og gjør seg klar til kveldens sjekke-runde. Derrrderrr. Jeg aner ikke, jeg er forlovet. Evt sover lenge, pleie bakfylla etter julebordet og ikke gå ut døra fordi det er 16 minus ute Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Dzerp derp, jeg tror ikke folkene skjønner at d vil bytte dynetrekk og laken fordi du synes det er icky med jenter i den. jeg mente å huske at han var homofil ja edit: sjøl har jeg sett på back to the future 2 ( så enern forrige helg elns ) også har jeg malt julegave til mamma sia hu alltid spør om et maleri. Endret 4. desember 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Bestemor krever maleri eller tegning til jul. Hva slags motiv gikk du for? Jeg synes det er vanskelig å skulle bestemme hva andre skal ha hengende på veggen sin, liksom. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Bestemor krever maleri eller tegning til jul. Hva slags motiv gikk du for? Jeg synes det er vanskelig å skulle bestemme hva andre skal ha hengende på veggen sin, liksom. Jeg foreslår et modernistisk portrett av en skive blåskimmerost. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Velg et bilde fra RPP? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 for mamma var det det samma. "bare mal hva du har lyst til" kan ta bilde med mobilen å legge ut om du vil se. ( er bare stilleben ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg