Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, hadde lett invitert deg den gangen her også, om det ikke var for at det var bursdagsfest og sånt. :)

Vi får se når neste gang blir. Nye leiligheten får jeg nok ikke ha så store fester, siden det skal være ett rolig nabolag og sånt. Men 4-5 venner på besøk for å drikke ser jeg ikke helt problemet med. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

*oh oh rekker opp hånden* Jeg skjønte faktisk det! :p

Forøvrig synes jeg at en fest med så mange asiatiske kvinnfolk høres utrolig slitsomt ut. Boksavlig talt. Fulle asiater har en utrolig skrålete og skarp stemme. Ikke vondt ment, men det er noen av de verste kundene på jobben (sentralbordoperatør).

Edit: Dette gjelder selvfølgelig ikke alle, men de fleste av nyimporterte i alle fall.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Haha, hadde lett invitert deg den gangen her også, om det ikke var for at det var bursdagsfest og sånt. :)

Vi får se når neste gang blir. Nye leiligheten får jeg nok ikke ha så store fester, siden det skal være ett rolig nabolag og sånt. Men 4-5 venner på besøk for å drikke ser jeg ikke helt problemet med. :D

Cool beans!

Asians? Jeg stiller leilighet til disposisjon :p

Lenke til kommentar

Great. Da drar jeg med meg gjengen min til deg neste gang. :wee:

Btw. Litt skrik og skrål er jo bare gøy. Og hvem bryr seg om stemmen heves noen hakk, både i volum og frekvens, så lenge de fikser mat på kjøkkenet når du ber de om det? :)

Lenke til kommentar

Great. Da drar jeg med meg gjengen min til deg neste gang. :wee:

Btw. Litt skrik og skrål er jo bare gøy. Og hvem bryr seg om stemmen heves noen hakk, både i volum og frekvens, så lenge de fikser mat på kjøkkenet når du ber de om det? :)

Si ifra litt før da :p

Korrekt.

Lenke til kommentar

Veit nå ikke det..var på julebord igår, der satt en gjeng gubber og vorsa på røykerommet et par timer før det startet. ALLE satt og ropte så høyt de greide for å få oppmerksomhet fra hverandre..ble nesten døv.

Og hver gang det kom noen nye innom ropte alle HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY. Uff.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hvor kan jeg få tak i slike nabbiperler?

images.jpg

Staples/Binders har dem, men tror ikke de har noen butikk i Fredrikstad Sentrum

Ringo, BR Leker, Brio, osv. osv.

Danke, hjemme fra leketorvet med en plate og 3k perler. Nå skal det nabbes mario figurer :p

Lenke til kommentar

Hvor kan jeg få tak i slike nabbiperler?

images.jpg

Staples/Binders har dem, men tror ikke de har noen butikk i Fredrikstad Sentrum

Ringo, BR Leker, Brio, osv. osv.

Danke, hjemme fra leketorvet med en plate og 3k perler. Nå skal det nabbes mario figurer :p

Har nesten hele førstebrettet laget av perler liggende hjemme. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...