WheelMan Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg vil være på hybel med 25 asian chicks! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ahhh, jammen det forklarer mye. Adrian: Du, skulle vært her. ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Fu! Jeg som er i Oslo og greier. Du får invitere meg neste gang Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Haha, hadde lett invitert deg den gangen her også, om det ikke var for at det var bursdagsfest og sånt. Vi får se når neste gang blir. Nye leiligheten får jeg nok ikke ha så store fester, siden det skal være ett rolig nabolag og sånt. Men 4-5 venner på besøk for å drikke ser jeg ikke helt problemet med. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Dzerp derp, jeg tror ikke folkene skjønner at d vil bytte dynetrekk og laken fordi du synes det er icky med jenter i den. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Faen, dere har vært aktive i natt. Side etter side med meningsløse innlegg. Tull og tøys Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) *oh oh rekker opp hånden* Jeg skjønte faktisk det! Forøvrig synes jeg at en fest med så mange asiatiske kvinnfolk høres utrolig slitsomt ut. Boksavlig talt. Fulle asiater har en utrolig skrålete og skarp stemme. Ikke vondt ment, men det er noen av de verste kundene på jobben (sentralbordoperatør). Edit: Dette gjelder selvfølgelig ikke alle, men de fleste av nyimporterte i alle fall. Endret 4. desember 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvor kan jeg få tak i slike nabbiperler? Staples/Binders har dem, men tror ikke de har noen butikk i Fredrikstad Sentrum Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvor kan jeg få tak i slike nabbiperler? Staples/Binders har dem, men tror ikke de har noen butikk i Fredrikstad Sentrum Ringo, BR Leker, Brio, osv. osv. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Haha, hadde lett invitert deg den gangen her også, om det ikke var for at det var bursdagsfest og sånt. Vi får se når neste gang blir. Nye leiligheten får jeg nok ikke ha så store fester, siden det skal være ett rolig nabolag og sånt. Men 4-5 venner på besøk for å drikke ser jeg ikke helt problemet med. Cool beans! Asians? Jeg stiller leilighet til disposisjon Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Asians? Jeg stiller leilighet til disposisjon Great. Da drar jeg med meg gjengen min til deg neste gang. Btw. Litt skrik og skrål er jo bare gøy. Og hvem bryr seg om stemmen heves noen hakk, både i volum og frekvens, så lenge de fikser mat på kjøkkenet når du ber de om det? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Asians? Jeg stiller leilighet til disposisjon Great. Da drar jeg med meg gjengen min til deg neste gang. Btw. Litt skrik og skrål er jo bare gøy. Og hvem bryr seg om stemmen heves noen hakk, både i volum og frekvens, så lenge de fikser mat på kjøkkenet når du ber de om det? Si ifra litt før da Korrekt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Veit nå ikke det..var på julebord igår, der satt en gjeng gubber og vorsa på røykerommet et par timer før det startet. ALLE satt og ropte så høyt de greide for å få oppmerksomhet fra hverandre..ble nesten døv. Og hver gang det kom noen nye innom ropte alle HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY. Uff. Endret 4. desember 2010 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 @Lars, pass på rekkene våre når jeg sover min velfortjent skjønnhetssøvn, rapporten kan du levere i morgen. Presis kl. 13.37.. ^^Reporting as ordered, sir!Natten har gått uten noen nevneverdige episoder. Barna har oppført seg. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Nei her var det kaldt.. tror jeg kryper under dyna igjen jeg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 @Lars, pass på rekkene våre når jeg sover min velfortjent skjønnhetssøvn, rapporten kan du levere i morgen. Presis kl. 13.37.. ^^Reporting as ordered, sir!Natten har gått uten noen nevneverdige episoder. Barna har oppført seg. Stort sett. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Da var julebord gjennom først (samt blitt kjent med en hyggelig jente, yay), internett er koblet opp (hurra for lørdagsåpne post-kontor) og frokost inntatt. Nå... ... Hva er det single folk gjør på en lørdags morgen? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvor kan jeg få tak i slike nabbiperler? Staples/Binders har dem, men tror ikke de har noen butikk i Fredrikstad Sentrum Ringo, BR Leker, Brio, osv. osv. Danke, hjemme fra leketorvet med en plate og 3k perler. Nå skal det nabbes mario figurer Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvor kan jeg få tak i slike nabbiperler? Staples/Binders har dem, men tror ikke de har noen butikk i Fredrikstad Sentrum Ringo, BR Leker, Brio, osv. osv. Danke, hjemme fra leketorvet med en plate og 3k perler. Nå skal det nabbes mario figurer Har nesten hele førstebrettet laget av perler liggende hjemme. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 ... Hva er det single folk gjør på en lørdags morgen? Spiser frokost og gjør seg klar til kveldens sjekke-runde. Derrrderrr. Jeg aner ikke, jeg er forlovet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg