Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men du kan jo ikke bare slenge inn sånne kommentarer som det med neckbeards. Det du projiserer med slike kommentarer er at "den typen mennesker som er slik har et problem, og jeg vet at jeg er bedre enn dem".

Poenger var å provosere litt, det er helt riktig, men jeg hører på prog-rock selv, så det er begrenset hvor alvorlig man kan ta det.

Hvis du ønsker å få noe som helst slags respekt fra folk så må du ikke forsøke å sette igang diskusjoner på den måten du gjorde det i musikkaféen med å bare skrive "Haha." etter å ha merket av to band. Dette er respektløst, og dét burde være lettfattelig for selv de minst intelligente der ute.

Jeg vet ikke om du har sett mye av nybb fra før av, men han er prakteksempelet på en trangsynt metalhead, så jeg gidder ikke bruke mange sekunder på å svare på tullepostene hans.

Fakta; Musikk kan ikke diskuteres

Fakta: Meninger om musikk kan ikke læres

Fakta: Hvis jeg hadde møter folk som er trang i nøtta, og som ikke kan ta et hint om jeg fôrer det inn med gravemaskin, så får jeg et ønske om å labbe til vedkommende.

Akkurat der er jeg uenig. Min erfaring med musikksmak er at etter hvert som horisonten utvides så enes flere og flere om hva som er god og hva som er dårlig musikk. Og det er en trend man kan observere innen flere forumer for kultur; "nybegynnerne" liker Transformers, PotC og Avatar, men alle setter før eller senere kursen mot frodigere land.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar
*Snip*

Uansett hva man sier som er ment som en fornærmelse, og som er ment for å provosere, så vil du jo at folk skal ta det alvorlig. Du motsier bare deg selv om du mener at du mener noe annet.

Det er ikke relevant hvem du poster til. I det du poster en mening på forumet så er det faktisk flere enn bare den ene du svarer til som ser det. Det du viser når du skriver slik som du gjorde der er ikke at du syns nybb er tullete, men at du mener du er bedre enn alle som er uenig med det du mener.

Og til slutt så er det altså slik at du kan ikke være uenig med fakta. Fakta er fakta. Fakta defineres slik: "a statement or assertion of verified information about something that is the case or has happened; "he supported his argument with an impressive array of facts"".

Kan ikke diskuteres, kan ikke være uenig i. Det bare ér sånn.

En ting skal du ha, du er utrolig flink til å prøve å vri deg unna det jeg faktisk skriver. Jeg orker ikke det her mer nå. Det er sikkert flere i kaféen som blir irritert over det her, så hvis det er noe mer du vil meg, så send meg en PM.

High-road, here i come!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Motorvarmer hadde vært kjekt å ha. Her jaga jeg ut kvinnfolket til å starte opp bilen en timinutters tid før jeg skulle kjøre henne på skolen. Nå blir det oppvarmede boller, kaffe og litt spilling, samt noe svaring på ymse julekalendere. :wee:

Lenke til kommentar

Da antar jeg det er obligatorisk med en tur innom legekontoret?

For å si det sånn, jeg skal skifte dynetrekk, laken og alle putetrekkene mine... Neida. Men jeg hadde det rimelig chill i går. Overraskelsesfest for en venn av meg. Så det var meg, og 25 asians der. Alle gutters drøm, er det ikke? :D

Btw. Jeg føler at det er noe galt når bæsjen min er grønn. :ermm:

Endret av MrBjoern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...