Abnormaxie Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 SnittLeif, nå må du være snill! Superadrfwhatever, nå må du lære! SnittLeif er ikke snill Jo, det er han. Han har bare ikke forstått det enda. Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 sandra, jeg fant flere bilder av deg Din dust. Fint at du slenger ut det eldste og flotteste bildet av meg på diskusjon.no -> Er meg nå, altså. post bilde av deg selv nå da Profilbildet mitt her, ikke avataren altså, er ganske lik sånn jeg er den dag i dag! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det er også en velkjent stereotyp at besserwissere har mindreverdighetskomplekser. Skulle jeg da nevnt at jeg vet at besserwissere må hevde seg i alle mulige diskusjoner på nett? Neida, jeg har bare skjønt at det må litt kraftig lut til å for å sette igang en diskusjon her. Dessverre hender det at folk bare tar seg nær av det i stedet. du er i feil del av forumet! her er vi hyggelig og snille, folk som vil ha opphetet diskusjon om musikk, kan gå til musikk delen! Skal jeg starte masse politiske diskusjoner her kanskje? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hei! Hvordan har vi det i dag? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 FOLKENS.. Nå stikker jeg og legger meg. Godnatt! Ønsk meg lykke til på turnering imorgen da Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hei! Hvordan har vi det i dag? joda her har vi det bare bra, men tror jeg legger meg Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 FOLKENS.. Nå stikker jeg og legger meg. Godnatt! Ønsk meg lykke til på turnering imorgen da Lykke til søta Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Legger meg om 10 minutter, hvis ingen kommer med noe morsomt eller en grunn til at jeg skal være våken Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 FOLKENS.. Nå stikker jeg og legger meg. Godnatt! Ønsk meg lykke til på turnering imorgen da Lykke til! /highfive Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) da her har vi det bare bra, men tror jeg legger meg Godt å høre.. Vel, det er som de sier, nothing good happens after 2am. Tror jeg blir litt lenger oppe, though.. Har fått albumet Immersion i .FLAC-format, og det er vanskelig å legge fra seg... Endret 4. desember 2010 av Zeromac Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 @Linda Takk, babe @Sandra Takk *klasker hånda* Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det er også en velkjent stereotyp at besserwissere har mindreverdighetskomplekser. Skulle jeg da nevnt at jeg vet at besserwissere må hevde seg i alle mulige diskusjoner på nett? Neida, jeg har bare skjønt at det må litt kraftig lut til å for å sette igang en diskusjon her. Dessverre hender det at folk bare tar seg nær av det i stedet. Ja, det kjenner jeg til. Også er det andre som ikke skjønner når en diskusjon var over for lenge siden. Men du kan jo ikke bare slenge inn sånne kommentarer som det med neckbeards. Det du projiserer med slike kommentarer er at "den typen mennesker som er slik har et problem, og jeg vet at jeg er bedre enn dem". Hvis du ønsker å få noe som helst slags respekt fra folk så må du ikke forsøke å sette igang diskusjoner på den måten du gjorde det i musikkaféen med å bare skrive "Haha." etter å ha merket av to band. Dette er respektløst, og dét burde være lettfattelig for selv de minst intelligente der ute. Fakta; Musikk kan ikke diskuteres Fakta: Meninger om musikk kan ikke læres Fakta: Hvis jeg hadde møter folk som er trang i nøtta, og som ikke kan ta et hint om jeg fôrer det inn med gravemaskin, så får jeg et ønske om å labbe til vedkommende. Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hei! Hvordan har vi det i dag? Bra! Hvordan har du det? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jo, det er han. Han har bare ikke forstått det enda. Jeg kjenner SnittLeif bedre enn deg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Bra! Hvordan har du det? Har det veldig bra, faktisk! Har hatt en bra dag i dag, vi arrangerer festival i helga, og det har vært mange knallbra konserter, seminarer og talere innom. Så alt i alt, en vellykket dag. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) du er i feil del av forumet! her er vi hyggelig og snille, folk som vil ha opphetet diskusjon om musikk, kan gå til musikk delen! Skal jeg starte masse politiske diskusjoner her kanskje? Gjerne! Heller det enn side på side med unger som prøver å e-flørte med jentene her. Endret 4. desember 2010 av Lord Britishface 2 Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Bra! Hvordan har du det? Har det veldig bra, faktisk! Har hatt en bra dag i dag, vi arrangerer festival i helga, og det har vært mange knallbra konserter, seminarer og talere innom. Så alt i alt, en vellykket dag. Mer spennende enn min dag, vertfall! Hvilken festival er det snakk om? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 du er i feil del av forumet! her er vi hyggelig og snille, folk som vil ha opphetet diskusjon om musikk, kan gå til musikk delen! Skal jeg starte masse politiske diskusjoner her kanskje? Gjerne! Heller det enn side på side med unger som prøver å e-flørte med jentene her. Hihi^^, Britfart er sjalu Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Gjerne! Heller det enn side på side med unger som prøver å e-flørte med jentene her. Takk. Endelig en som mener det samme som meg. @Sandra: http://rockmysoul.no/ 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 du er i feil del av forumet! her er vi hyggelig og snille, folk som vil ha opphetet diskusjon om musikk, kan gå til musikk delen! Skal jeg starte masse politiske diskusjoner her kanskje? Gjerne! Heller det enn side på side med unger som prøver å e-flørte med jentene her. stakkars vil ingen vær venner med en pompøs bezzerwizzer med nedlatende holdninger, som ellers oppfører seg ufordragelig! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg