SnittLeif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Er bare å sjekke allmusic; det er ingen sær holdning jeg inntar bare for å være vanskelig. De har en og annen hit hver. Ingenting ekstraordinært. at du ikke har noen ting å diskutere med noen Skulle ikke falle deg inn å ta et hint? Jeg veit hvor vondt det er for en bessewisser å gi seg på noe, men av og til må man bare legge det fra seg Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Nå ble jeg bare helt overveldet av spenning fra Ålesund. Malin, du er jo stalker som følger meg opp på Facebook! :o Jepp! Måtte jo se om du var skummel Evt måtte jeg se hvor mye jeg måtte sensurere mine innlegg her Jeg er en j*vel på skumle ting, altså. Det er jo ikke vanskelig og se. Kan tenke meg du ble meget redd når du så profilbildet på Facebook. Livredd! Det var jo så annerledes enn det du har her! Trodde jeg skulle pisse på meg Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hallo kjäre dnfkere Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Skulle ikke falle deg inn å ta et hint? Jeg veit hvor vondt det er for en bessewisser å gi seg på noe, men av og til må man bare legge det fra seg Tror ikke du skjønner hvordan et "hint" funker. For hver kommentar oppfordrer du bare til diskusjon. Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Nå ble jeg bare helt overveldet av spenning fra Ålesund. Malin, du er jo stalker som følger meg opp på Facebook! :o Jepp! Måtte jo se om du var skummel Evt måtte jeg se hvor mye jeg måtte sensurere mine innlegg her Jeg er en j*vel på skumle ting, altså. Det er jo ikke vanskelig og se. Kan tenke meg du ble meget redd når du så profilbildet på Facebook. Livredd! Det var jo så annerledes enn det du har her! Trodde jeg skulle pisse på meg Ja, det skjønner jeg! Lurer på om jeg har låst profil, egentlig. Hm! Kunne du se alle andre profilbildet også? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 sandra, har du sensurert facen din :O konge linda Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Nå ble jeg bare helt overveldet av spenning fra Ålesund. Malin, du er jo stalker som følger meg opp på Facebook! :o Jepp! Måtte jo se om du var skummel Evt måtte jeg se hvor mye jeg måtte sensurere mine innlegg her Jeg er en j*vel på skumle ting, altså. Det er jo ikke vanskelig og se. Kan tenke meg du ble meget redd når du så profilbildet på Facebook. Livredd! Det var jo så annerledes enn det du har her! Trodde jeg skulle pisse på meg Ja, det skjønner jeg! Lurer på om jeg har låst profil, egentlig. Hm! Kunne du se alle andre profilbildet også? Nuup. Kun det. Og mitt eneste valg var "send Sandra Sundet a message" Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ja, det skjønner jeg! Lurer på om jeg har låst profil, egentlig. Hm! Kunne du se alle andre profilbildet også? det kan vi :O Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Tror ikke du skjønner hvordan et "hint" funker. For hver kommentar oppfordrer du bare til diskusjon. Hva har ansiktshår med musikksmak å gjøre? Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Nå ble jeg bare helt overveldet av spenning fra Ålesund. Malin, du er jo stalker som følger meg opp på Facebook! :o Jepp! Måtte jo se om du var skummel Evt måtte jeg se hvor mye jeg måtte sensurere mine innlegg her Jeg er en j*vel på skumle ting, altså. Det er jo ikke vanskelig og se. Kan tenke meg du ble meget redd når du så profilbildet på Facebook. Livredd! Det var jo så annerledes enn det du har her! Trodde jeg skulle pisse på meg Ja, det skjønner jeg! Lurer på om jeg har låst profil, egentlig. Hm! Kunne du se alle andre profilbildet også? Nuup. Kun det. Og mitt eneste valg var "send Sandra Sundet a message" Yay! Da har jeg ingenting og være redd for. :> Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hallo kjäre dnfkere Hei kjekken ^^ Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ja, det skjønner jeg! Lurer på om jeg har låst profil, egentlig. Hm! Kunne du se alle andre profilbildet også? det kan vi :O Kan... du? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 sandra, jeg fant flere bilder av deg Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Hva har ansiktshår med musikksmak å gjøre? Ikke så veldig mye, nødvendigvis. Er bare en velkjent stereotyp at prog-rock-fans har neckbeards. Endret 4. desember 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hva har ansiktshår med musikksmak å gjøre? Ikke så veldig mye, nødvendigvis. Er bare en velkjent stereotyp at prog-rock-fans har neckbeards. Det er også en velkjent stereotyp at besserwissere har mindreverdighetskomplekser. Skulle jeg da nevnt at jeg vet at besserwissere må hevde seg i alle mulige diskusjoner på nett? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hva har ansiktshår med musikksmak å gjøre? Ikke så veldig mye, nødvendigvis. Er bare en velkjent stereotyp at prog-rock-fans har neckbeards. Det er også en velkjent stereotyp at besserwissere har mindreverdighetskomplekser. Skulle jeg da nevnt at jeg vet at besserwissere må hevde seg i alle mulige diskusjoner på nett? SnittLeif, nå må du være snill! Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 sandra, jeg fant flere bilder av deg Din dust. Fint at du slenger ut det eldste og flotteste bildet av meg på diskusjon.no -> Er meg nå, altså. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 SnittLeif, nå må du være snill! Superadrfwhatever, nå må du lære! SnittLeif er ikke snill Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 sandra, jeg fant flere bilder av deg Din dust. Fint at du slenger ut det eldste og flotteste bildet av meg på diskusjon.no -> Er meg nå, altså. post bilde av deg selv nå da Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det er også en velkjent stereotyp at besserwissere har mindreverdighetskomplekser. Skulle jeg da nevnt at jeg vet at besserwissere må hevde seg i alle mulige diskusjoner på nett? Neida, jeg har bare skjønt at det må litt kraftig lut til å for å sette igang en diskusjon her. Dessverre hender det at folk bare tar seg nær av det i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg