Abnormaxie Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 må jo nesten være det, siden alle de andre bare ser på at vi prater hehehheh *rødme* Ligger på senga! Derda? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 må jo nesten være det, siden alle de andre bare ser på at vi prater hehehheh *rødme* Ligger på senga! Derda? rawr sitter i soffan, vurdere om han skal legge seg Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Tror jeg blir her litt til Hvis noen vil ha meg her da? Tja. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 må jo nesten være det, siden alle de andre bare ser på at vi prater hehehheh *rødme* Ligger på senga! Derda? rawr sitter i soffan, vurdere om han skal legge seg Rawr til deg også I min seng, I hope! Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 så hva har du planlagt for oss i kveld kjære? Sssssssssssh, ikke offentlig! You naughty boy! liker du ikke og gjøre det på litt spennende offentlig plasser? der vi kan risikere og bli busta? Skaff dere et rom!! Natta alle forumfolk En fin sang dere kan kose dere med i natt ^^ Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Tror jeg blir her litt til :!: Hvis noen vil ha meg her da? Lett, noe på hjertet? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 så hva har du planlagt for oss i kveld kjære? Sssssssssssh, ikke offentlig! You naughty boy! liker du ikke og gjøre det på litt spennende offentlig plasser? der vi kan risikere og bli busta? Skaff dere et rom!! Natta alle forumfolk En fin sang dere kan kose dere med i natt ^^ du kan sikkert bli med natta, sov godt, drøm søt! Rawr til deg også I min seng, I hope! lett, leter etter dongen og nr, til privat fly, så jeg kan komme fortest mulig :O Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Tror jeg blir her litt til :!: Hvis noen vil ha meg her da? Lett, noe på hjertet? Nei? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Tror jeg blir her litt til :!: Hvis noen vil ha meg her da? Lett, noe på hjertet? Nei? Det var på en måte "hva driver du med? ". Mennehhhh Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 lett, leter etter dongen og nr, til privat fly, så jeg kan komme fortest mulig :O Mmmraawr! Jeg har dong da, sparer tid! Du kan lande på taket Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Tror jeg blir her litt til :!: Hvis noen vil ha meg her da? Lett, noe på hjertet? Nei? Fortalte du nokon gong om korleis det gjekk på mattetentamen? Har eg gått glipp av det? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 lett, leter etter dongen og nr, til privat fly, så jeg kan komme fortest mulig :O Mmmraawr! Jeg har dong da, sparer tid! Du kan lande på taket on my way, gleder meg Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hva skjedde med musikkdiskusjonen? Vil ikke Romis forsvare seg? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 lett, leter etter dongen og nr, til privat fly, så jeg kan komme fortest mulig :O Mmmraawr! Jeg har dong da, sparer tid! Du kan lande på taket on my way, gleder meg Supert! Gleder meg også Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hva skjedde med musikkdiskusjonen? Vil ikke Romis forsvare seg? Det er ikkje noko å forsvare seg mot. Folk har forskjellig musikksmak. Men det kan du visst ikkje få inn med gravemaskin ein gong. Folk kan kanskje få lov til å leggje ut spotifylistene sine utan at du skal kome og vere spydig og ekkel? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Blæææh, tar meg noen runder Mw, snækkæs godtfolk. Endret 4. desember 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hva skjedde med musikkdiskusjonen? Vil ikke Romis forsvare seg? Du har i min mening tapt alle musikkdiskusjoner på forhånd, så du kan bare gå vekk. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hva skjedde med musikkdiskusjonen? Vil ikke Romis forsvare seg? Ble opptatt med Malin. Hva skrev du? Nei, forresten. Glem det, stikker nå. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hva skjedde med musikkdiskusjonen? Vil ikke Romis forsvare seg? Ble opptatt med Malin. Hva skrev du? Nei, forresten. Glem det, stikker nå. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Fortalte du nokon gong om korleis det gjekk på mattetentamen? Har eg gått glipp av det? Forteller det 02:20 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg