nO0_o Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Tror jeg sier natta. Natta! Kos deg i sengen da. Det skal jeg med min kjære vennine Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Tror jeg sier natta. Natta! Kos deg i sengen da. you naughty boy! Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Tror jeg sier natta. Natta! God natt og sov godt Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) @yavel Når er du ferdig med Jonas? Endret 4. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Når er du ferdig med Jonas? nå er jeg her for deg kjære <3 Endret 4. desember 2010 av yavel Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Når er du ferdig med Jonas? Jeg er ledig nå, men da må du være rask. Blir ringt 0950 i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Når er du ferdig med Jonas? nå er jeg her for deg kjære <3 Påtide Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Pizza time! Sleeping time Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Når er du ferdig med Jonas? nå er jeg her for deg kjære <3 Påtide så hva har du planlagt for oss i kveld kjære? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) så hva har du planlagt for oss i kveld kjære? Sssssssssssh, ikke offentlig! You naughty boy! Endret 4. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Tror jeg sier natta. Natta! Kos deg i sengen da. Det skal jeg med min kjære vennine Når ble jeg en jente? Tror jeg sier natta. Natta! Kos deg i sengen da. you naughty boy! Noooooooooo. Pizza time! Sleeping time Det er pizza nå, legger meg senere. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Nå legger jeg meg også. Jeg drar til Nesodden i morgen, så hvis jeg aldri poster her igjen er jeg bare blitt spist opp av de innfødte der. http://open.spotify.com/track/1MIwRUsj23h7cYn6mNiqHw Endret 4. desember 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Nå legger jeg meg også. Jeg drar til Nesodden i morgen, så hvis jeg aldri poster her igjen er jeg bare blitt spist opp av de innfødte der. http://open.spotify.com/track/1MIwRUsj23h7cYn6mNiqHw Det har vært godt og kjenne deg! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 så hva har du planlagt for oss i kveld kjære? Sssssssssssh, ikke offentlig! You naughty boy! liker du ikke og gjøre det på litt spennende offentlig plasser? der vi kan risikere og bli busta? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 så hva har du planlagt for oss i kveld kjære? Sssssssssssh, ikke offentlig! You naughty boy! liker du ikke og gjøre det på litt spennende offentlig plasser? der vi kan risikere og bli busta? Klart, men planlegginga må skje litt diskret. Ellers så blir vi jo 100% busta, og da er jo spenninga borte! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 så hva har du planlagt for oss i kveld kjære? Sssssssssssh, ikke offentlig! You naughty boy! liker du ikke og gjøre det på litt spennende offentlig plasser? der vi kan risikere og bli busta? Klart, men planlegginga må skje litt diskret. Ellers så blir vi jo 100% busta, og da er jo spenninga borte! du sier noe der å skjer btw Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 så hva har du planlagt for oss i kveld kjære? Sssssssssssh, ikke offentlig! You naughty boy! liker du ikke og gjøre det på litt spennende offentlig plasser? der vi kan risikere og bli busta? Klart, men planlegginga må skje litt diskret. Ellers så blir vi jo 100% busta, og da er jo spenninga borte! du sier noe der å skjer btw Skjer hvor? Her? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Tror jeg blir her litt til :!: Hvis noen vil ha meg her da? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 må jo nesten være det, siden alle de andre bare ser på at vi prater Tror jeg blir her litt til Hvis noen vil ha meg her da? joda, du er da alltid velkommen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg