Underpants Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 SCRUUUUUBS! Oh shit! Må springe! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg har forresten funnet en ny hobby til Nie:http://www.arthurdepins.com/petites_animsflash/Bg82.swf Takk for den. x) Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 I dag, barn, skal vi lære hvor farlig det er å leke med ild. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg har forresten funnet en ny hobby til Nie:http://www.arthurdepins.com/petites_animsflash/Bg82.swf Takk for den. x) versegod. tenkte du kunne trenge noe å finne på I dag, barn, skal vi lære hvor farlig det er å leke med ild. n00b! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Enig med Lars, det er bare farlig om du ikke vet hva du gjør, ikke følger med og ikke har kontroll what so ever. Hva har du gjort, Arinomi? Kokt huden? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Trodde ikke det var lov til å gi fyrstikker til barn under 18 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Lekte med zippovæske Vil du holde fred biril, du har faktisk langet sigaretter til meg flere ganger. Endret 19. februar 2008 av Arinomi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Tidvis ikke lov, og som sjuåringer hadde jeg mye pes da jeg prøvde å få kjøpt meg lighter Gikk på den fjerde kiosken i Trondhjem jeg prøvde. Fikk ikke kjøpt noen steder hjemme, og mamma og pappa hadde bare fyrstikker og de varte så kort Arinomi da, ikke så alt for lurt, var det vel? La meg gjette, det kom over hånda di, tok fyr og huden din bobla og kokte og plutselig kom en uforklarlig lukt av stekt kylling? Endret 19. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Neh, ikke mye bobling og koking, men resten stemmer;) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Du glemmer å ta med "hylte som ei kjerring", tror jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Ah, en kompis her på forumet og jeg satt på pappas gamle rom og loka da det plutselig begynte å lukte stekt kylling. Da hadde han spraya Axe ned på ei tom brusflaske, tent på og dessverre hatt fingeren over. Så ikke helt bra ut. Tror han satt med fingeren i et glass med vann i et par timer, og pakka den så inn i bandasje. Tenkte ikke på å la noen leger se på det, neida, fy fy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Trondhjem Trondhjem Datasjur? Du skuffer (igjen ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Vil du holde fred biril, du har faktisk langet sigaretter til meg flere ganger. Søten, ikke ta deg så nær av det da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Steike, det minner meg om en lokal "tøffing" på fjortisfest en gang. Han skulle vise hvor badass han var, og holdt en lighter under underarmen helt til det begynte å koke og boble og lukte svidd. Da tok noen lightern fra ham. Det var visst ikke så kult når han måtte til legen pga store smerter etterhvert som alkoholen gikk bort. Samme fyren knakk håndleddet når han skulle "knuse veggen" med knyttneven i fylla. Endret 19. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 da har jeg sovet litt og spydd opp pepsi maxen og saltstengene. livet er herlig. hva skjer her da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Det var visst ikke så kult når han måtte til legen pga store smerter etterhvert som alkoholen gikk bort.Drar man til legen når man har gjort det?*kikke på et gammelt arr* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Trondhjem Datasjur? Du skuffer (igjen ) Jeg har skrevet Trondhjem i årevis. Liker ikke å skrive "Trondheim". Skriver det bare for å søke etter ting jeg vet jeg får relativt dårligere søkeresultat ut av om jeg søker på "Trondhjem" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Å tenne på seg selv på fest(eller i hjemmet) med lighter er MAX kult...eller idiotisk Datasjur: skuffer non the less Endret 19. februar 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Dog, det å grille sokkene sine derimot, er noe helt annet. Alltid like kos å se flammene bre seg over nupper og dritt på sokkene, etterfulgt av lukta av svidd tåfis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg