Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tidvis ikke lov, og som sjuåringer hadde jeg mye pes da jeg prøvde å få kjøpt meg lighter :p

Gikk på den fjerde kiosken i Trondhjem jeg prøvde. Fikk ikke kjøpt noen steder hjemme, og mamma og pappa hadde bare fyrstikker og de varte så kort :p

Arinomi da, ikke så alt for lurt, var det vel? :p

La meg gjette, det kom over hånda di, tok fyr og huden din bobla og kokte og plutselig kom en uforklarlig lukt av stekt kylling?

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Ah, en kompis her på forumet og jeg satt på pappas gamle rom og loka da det plutselig begynte å lukte stekt kylling.

Da hadde han spraya Axe ned på ei tom brusflaske, tent på og dessverre hatt fingeren over. Så ikke helt bra ut. Tror han satt med fingeren i et glass med vann i et par timer, og pakka den så inn i bandasje. Tenkte ikke på å la noen leger se på det, neida, fy fy :p

Lenke til kommentar

Steike, det minner meg om en lokal "tøffing" på fjortisfest en gang. Han skulle vise hvor badass han var, og holdt en lighter under underarmen helt til det begynte å koke og boble og lukte svidd. Da tok noen lightern fra ham. Det var visst ikke så kult når han måtte til legen pga store smerter etterhvert som alkoholen gikk bort.

Samme fyren knakk håndleddet når han skulle "knuse veggen" med knyttneven i fylla.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Å tenne på seg selv på fest(eller i hjemmet) med lighter er MAX kult...eller idiotisk

Datasjur: skuffer non the less :p

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...