Nopros Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 For det har noe med saken og gjøre? Saken er den at du kan lære deg å quote. Elsker deg uansett, da. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Heiiij Nettop kommet hjem fra skole, jobb og kino. Første gang jeg er inne av døra siden klokken 08.00 idag tidlig. Digg Heij igjen, det var en koslig date vi hadde, jeg likte filmen. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Heiiij Nettop kommet hjem fra skole, jobb og kino. Første gang jeg er inne av døra siden klokken 08.00 idag tidlig. Digg Hei! Jeg savner Slimda Slimda er på julebord, kjeder seg nok dødens ^^ Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg stikker i køys nå. Snakkes jenter og pedoz. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Heiiij Nettop kommet hjem fra skole, jobb og kino. Første gang jeg er inne av døra siden klokken 08.00 idag tidlig. Digg Oh chuck off! EDIT: Nå må faenmeg folk se til å lære seg å begrense quotes her! Du trenger ikke quote halve verden for å skrive én setning! det er meget viktig, slik at dem som hopper rett inn i samtalen skjønner hva vi prater om, siden vi alle vet, at ingen gidder og lese tilbake i tråden :O Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 faktisk den mest effektive måte, og få litt fart her, er vist forum jentene poster bilder av seg selv har funket kjempe bra tidligere :O Jeg kan poste bilde av puppene mine hvis det hjelper. Heiiij Nettop kommet hjem fra skole, jobb og kino. Første gang jeg er inne av døra siden klokken 08.00 idag tidlig. Digg Hvilken så du? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg stikker i køys nå. Snakkes jenter og pedoz. forsatt fornærmet for at du kalte meg trygde snylter, selv om jeg har jobb! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 det er meget viktig, slik at dem som hopper rett inn i samtalen skjønner hva vi prater om, siden vi alle vet, at ingen gidder og lese tilbake i tråden :O Oh go suck an egg Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Da kaster jeg inn håndkleet gutter og jenter. God natt. God natt, sov godt og drøm søtt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 det er meget viktig, slik at dem som hopper rett inn i samtalen skjønner hva vi prater om, siden vi alle vet, at ingen gidder og lese tilbake i tråden :O Oh go suck an egg suger på et drops, viss det teller Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 faktisk den mest effektive måte, og få litt fart her, er vist forum jentene poster bilder av seg selv har funket kjempe bra tidligere :O Jeg kan poste bilde av puppene mine hvis det hjelper. Heiiij Nettop kommet hjem fra skole, jobb og kino. Første gang jeg er inne av døra siden klokken 08.00 idag tidlig. Digg Hvilken så du? Orker ikke svare alle som quotet meg - så på forhånd, BEKLAGER! Meen, jeg så harry potter Den var ikke helt opp til forventningene. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg stikker i køys nå. Snakkes jenter og pedoz. forsatt fornærmet for at du kalte meg trygde snylter, selv om jeg har jobb! Lol. Det er jo sant! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 For det har noe med saken og gjøre? Saken er den at du kan lære deg å quote. Elsker deg uansett, da. Elsker deg og, jeg begynner og bli bedre. Det går vell mer latskap. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg stikker i køys nå. Snakkes jenter og pedoz. forsatt fornærmet for at du kalte meg trygde snylter, selv om jeg har jobb! Lol. Det er jo sant! og jobbe 67,5 timer i uka, og ikke mottatt en krone i trygd! I beg to differ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Meen, jeg så harry potter Den var ikke helt opp til forventningene. Nei, den var litt laber. Voldemort var ikke noe skummel en gang. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg stikker i køys nå. Snakkes jenter og pedoz. forsatt fornærmet for at du kalte meg trygde snylter, selv om jeg har jobb! Lol. Det er jo sant! og jobbe 67,5 timer i uka, og ikke mottatt en krone i trygd! I beg to differ Pfft Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Heisann! Har nettopp kommet hjem og satt på sterioen og tatt meg litt julebrus, hva gjør dere? Da jeg så nicket ditt kom jeg på hvor mye jeg savner deg. Så det er vel det jeg gjør nå, savner deg. Jeg prøver å dra til Oslo om to helger. Savner deg og<3 Jeg trenger litt bra nattmusikk, noen idèer? Er du fortsatt oppe, Didrik? Ja, tenk det Jørn, savner du meg? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Tror jeg sier natta. Natta! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg stikker i køys nå. Snakkes jenter og pedoz. forsatt fornærmet for at du kalte meg trygde snylter, selv om jeg har jobb! Lol. Det er jo sant! og jobbe 67,5 timer i uka, og ikke mottatt en krone i trygd! I beg to differ Pfft den dagen jeg ser deg jobbe så mye!!!! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Tror jeg sier natta. Natta! Kos deg i sengen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg