Joαkim Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 er bare 19 år, MEN bare 1 måned og 14 dager til jeg er 20 Jeg er serie monogam, så når jeg er ferdig med jonas, så er det over på deg *venter i spenning* Koffor skriv du ikkje på nynorsk? Fordi jeg hele tiden glemte det, ble lei av å redigere innleggene til nynorsk! Hvor er du fra? Eg er frå Bergen. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Heisann! Har nettopp kommet hjem og satt på sterioen og tatt meg litt julebrus, hva gjør dere? Da jeg så nicket ditt kom jeg på hvor mye jeg savner deg. Så det er vel det jeg gjør nå, savner deg. Jeg prøver å dra til Oslo om to helger. Savner deg og<3 Jeg trenger litt bra nattmusikk, noen idèer? Jesse Jones - Gategutt Jaa9 og OnklP - Fredag Jaa9 og OnklP - Partysvenske Cypress Hill - Lowrider Du mener vell ikke det seriøst, det var bare tull? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Heisann! Har nettopp kommet hjem og satt på sterioen og tatt meg litt julebrus, hva gjør dere? Da jeg så nicket ditt kom jeg på hvor mye jeg savner deg. Så det er vel det jeg gjør nå, savner deg. Jeg prøver å dra til Oslo om to helger. Savner deg og<3 Jeg trenger litt bra nattmusikk, noen idèer? http://open.spotify.com/user/yavel/playlist/2iZ3ihiADAlpp8ye4qdkUY mats Endret 4. desember 2010 av yavel Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Heisann! Har nettopp kommet hjem og satt på sterioen og tatt meg litt julebrus, hva gjør dere? Da jeg så nicket ditt kom jeg på hvor mye jeg savner deg. Så det er vel det jeg gjør nå, savner deg. Jeg prøver å dra til Oslo om to helger. Savner deg og<3 Jeg trenger litt bra nattmusikk, noen idèer? Jesse Jones - Gategutt Jaa9 og OnklP - Fredag Jaa9 og OnklP - Partysvenske Cypress Hill - Lowrider Du mener vell ikke det seriøst, det var bare tull? Unge. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Heisann! Har nettopp kommet hjem og satt på sterioen og tatt meg litt julebrus, hva gjør dere? Da jeg så nicket ditt kom jeg på hvor mye jeg savner deg. Så det er vel det jeg gjør nå, savner deg. Jeg prøver å dra til Oslo om to helger. Savner deg og<3 Jeg trenger litt bra nattmusikk, noen idèer? Er du fortsatt oppe, Didrik? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Heisann! Har nettopp kommet hjem og satt på sterioen og tatt meg litt julebrus, hva gjør dere? Da jeg så nicket ditt kom jeg på hvor mye jeg savner deg. Så det er vel det jeg gjør nå, savner deg. Jeg prøver å dra til Oslo om to helger. Savner deg og<3 Jeg trenger litt bra nattmusikk, noen idèer? Mats Den var fail.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Nei, men se der. Hvordan kjenner du han? Nå ble jeg nesten litt redd, er jeg nødt til å begrense ting jeg skriver her nå? Nja, kjenner'n egentlig ikke så veldig. Har vel blitt litt kjent gjennom felles bekjente og felles "hangouts" på Hamar back in "the old days" Ingen fare for hva du skriver for min del, det er bare SnittLeif som er et rasshøl, ikke han som skriver Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Heisann! Har nettopp kommet hjem og satt på sterioen og tatt meg litt julebrus, hva gjør dere? Da jeg så nicket ditt kom jeg på hvor mye jeg savner deg. Så det er vel det jeg gjør nå, savner deg. Jeg prøver å dra til Oslo om to helger. Savner deg og<3 Jeg trenger litt bra nattmusikk, noen idèer? Er du fortsatt oppe, Didrik? Ja, tenk det Jørn, savner du meg? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 vet ikke om noen har lagt merke til det, men vi er jævla nærme årets mål :O En stund til, tror ikke vi klarer det 20 000 sider! 20k burde da ikke være umulig. Ikke at jeg poster her noe særlig da men pytt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Heisann! Har nettopp kommet hjem og satt på sterioen og tatt meg litt julebrus, hva gjør dere? Da jeg så nicket ditt kom jeg på hvor mye jeg savner deg. Så det er vel det jeg gjør nå, savner deg. Jeg prøver å dra til Oslo om to helger. Savner deg og<3 Jeg trenger litt bra nattmusikk, noen idèer? Mats Den var fail.. trykket litt feil, når jeg skulle lime inn linken Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 vet ikke om noen har lagt merke til det, men vi er jævla nærme årets mål :O En stund til, tror ikke vi klarer det 20 000 sider! 20k burde da ikke være umulig. Ikke at jeg poster her noe særlig da men pytt. Kanskje ikke. Men da må vi være effektiv! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Heisann! Har nettopp kommet hjem og satt på sterioen og tatt meg litt julebrus, hva gjør dere? Da jeg så nicket ditt kom jeg på hvor mye jeg savner deg. Så det er vel det jeg gjør nå, savner deg. Jeg prøver å dra til Oslo om to helger. Savner deg og<3 Jeg trenger litt bra nattmusikk, noen idèer? Mats Den var fail.. trykket litt feil, når jeg skulle lime inn linken Heisann! Har nettopp kommet hjem og satt på sterioen og tatt meg litt julebrus, hva gjør dere? Da jeg så nicket ditt kom jeg på hvor mye jeg savner deg. Så det er vel det jeg gjør nå, savner deg. Jeg prøver å dra til Oslo om to helger. Savner deg og<3 Jeg trenger litt bra nattmusikk, noen idèer? Jesse Jones - Gategutt Jaa9 og OnklP - Fredag Jaa9 og OnklP - Partysvenske Cypress Hill - Lowrider Du mener vell ikke det seriøst, det var bare tull? Unge. For det har noe med saken og gjøre? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Nei, men se der. Hvordan kjenner du han? Nå ble jeg nesten litt redd, er jeg nødt til å begrense ting jeg skriver her nå? Nja, kjenner'n egentlig ikke så veldig. Har vel blitt litt kjent gjennom felles bekjente og felles "hangouts" på Hamar back in "the old days" Ingen fare for hva du skriver for min del, det er bare SnittLeif som er et rasshøl, ikke han som skriver Ahh, flott. Verden er ikke stor, nei. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 vet ikke om noen har lagt merke til det, men vi er jævla nærme årets mål :O En stund til, tror ikke vi klarer det 20 000 sider! 20k burde da ikke være umulig. Ikke at jeg poster her noe særlig da men pytt. Kanskje ikke. Men da må vi være effektiv! faktisk den mest effektive måte, og få litt fart her, er vist forum jentene poster bilder av seg selv har funket kjempe bra tidligere :O Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Da kaster jeg inn håndkleet gutter og jenter. God natt. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Heiiij Nettop kommet hjem fra skole, jobb og kino. Første gang jeg er inne av døra siden klokken 08.00 idag tidlig. Digg Endret 4. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Heisann! Har nettopp kommet hjem og satt på sterioen og tatt meg litt julebrus, hva gjør dere? Da jeg så nicket ditt kom jeg på hvor mye jeg savner deg. Så det er vel det jeg gjør nå, savner deg. Jeg prøver å dra til Oslo om to helger. Savner deg og<3 Jeg trenger litt bra nattmusikk, noen idèer? Mats Den var fail.. trykket litt feil, når jeg skulle lime inn linken Heisann! Har nettopp kommet hjem og satt på sterioen og tatt meg litt julebrus, hva gjør dere? Da jeg så nicket ditt kom jeg på hvor mye jeg savner deg. Så det er vel det jeg gjør nå, savner deg. Jeg prøver å dra til Oslo om to helger. Savner deg og<3 Jeg trenger litt bra nattmusikk, noen idèer? Jesse Jones - Gategutt Jaa9 og OnklP - Fredag Jaa9 og OnklP - Partysvenske Cypress Hill - Lowrider Du mener vell ikke det seriøst, det var bare tull? Unge. For det har noe med saken og gjøre? Tuller med deg shizzle to da wizzlee. Men ja jeg var seriøs. Sjekk ut den ultralangemegakomboreplien min da! Evig lang Endret 4. desember 2010 av Joαkim Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Heiiij Nettop kommet hjem fra skole, jobb og kino. Første gang jeg er inne av døra siden klokken 08.00 idag tidlig. Digg Oh chuck off! EDIT: Nå må faenmeg folk se til å lære seg å begrense quotes her! Du trenger ikke quote halve verden for å skrive én setning! Endret 4. desember 2010 av SnittLeif Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Heiiij Nettop kommet hjem fra skole, jobb og kino. Første gang jeg er inne av døra siden klokken 08.00 idag tidlig. Digg Hei! Jeg savner Slimda Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Tuller med deg shizzle to da wizzlee. Men ja jeg var seriøs. Ikke mobb meg Ok, vi alle kan jo ikke ha lik musikksmak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg