TacoFjes Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 LA deg til på skype jeg Jippi. Kommer nok ikke på i kveld. Men hvis ikke en av fetterne mine har drept meg med kylling og/eller vannmeloner innen i morgen kveld så prates vi da. Edit: drittdobbelpostarghhhfail. Den er grei Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det er favorittmusikken til alle fjortenåringer. Det gjør det til fjortismetal. Du var så mye mer slagkraftig før. I miss the old days. Jeg er serie monogam, så når jeg er ferdig med jonas, så er det over på deg Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 La meg vise deg fjortismetall på sitt verste. Metallica er ikke fjortismetall. Det er favorittmusikken til alle fjortenåringer. Det gjør det til fjortismetal. Nei, det jeg linket er favorittmusikken til alle fjortenåringer. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Heisann! Har nettopp kommet hjem og satt på sterioen og tatt meg litt julebrus, hva gjør dere? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Du var så mye mer slagkraftig før. I miss the old days. Det er begrenset hvor mye man kan gjøre med selvinnlysende fakta. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 vet ikke om noen har lagt merke til det, men vi er jævla nærme årets mål :O Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Heisann! Har nettopp kommet hjem og satt på sterioen og tatt meg litt julebrus, hva gjør dere? Da jeg så nicket ditt kom jeg på hvor mye jeg savner deg. Så det er vel det jeg gjør nå, savner deg. Jeg prøver å dra til Oslo om to helger. Du var så mye mer slagkraftig før. I miss the old days. Det er begrenset hvor mye man kan gjøre med selvinnlysende fakta. Du sier noe der. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Nei, det jeg linket er favorittmusikken til alle fjortenåringer. A7 er kanskje elendig, men de er ikke i nærheten av å være like populære som Metallica. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 vet ikke om noen har lagt merke til det, men vi er jævla nærme årets mål :O En stund til, tror ikke vi klarer det 20 000 sider! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Synes Avenged Sevenfold ble litt for simpel metal... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 vet ikke om noen har lagt merke til det, men vi er jævla nærme årets mål :O Tror ikke vi klarer det. Men jeg kom tilbake for å gjøre en innsats hvert fall. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 er bare 19 år, MEN bare 1 måned og 14 dager til jeg er 20 Jeg er serie monogam, så når jeg er ferdig med jonas, så er det over på deg *venter i spenning* Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 er bare 19 år, MEN bare 1 måned og 14 dager til jeg er 20 Jeg er serie monogam, så når jeg er ferdig med jonas, så er det over på deg *venter i spenning* Koffor skriv du ikkje på nynorsk? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Heisann! Har nettopp kommet hjem og satt på sterioen og tatt meg litt julebrus, hva gjør dere? Da jeg så nicket ditt kom jeg på hvor mye jeg savner deg. Så det er vel det jeg gjør nå, savner deg. Jeg prøver å dra til Oslo om to helger. Savner deg og<3 Jeg trenger litt bra nattmusikk, noen idèer? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 MSN: [email protected] Facebook: Jonas Nissen Opedal. Hvis du tør. Nemmen. Lillebroren til Emil jo Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 er bare 19 år, MEN bare 1 måned og 14 dager til jeg er 20 Jeg er serie monogam, så når jeg er ferdig med jonas, så er det over på deg *venter i spenning* Koffor skriv du ikkje på nynorsk? Fordi jeg hele tiden glemte det, ble lei av å redigere innleggene til nynorsk! Hvor er du fra? 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Fordi jeg hele tiden glemte det, ble lei av å redigere innleggene til nynorsk! Hvor er du fra? haHA! Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Heisann! Har nettopp kommet hjem og satt på sterioen og tatt meg litt julebrus, hva gjør dere? Da jeg så nicket ditt kom jeg på hvor mye jeg savner deg. Så det er vel det jeg gjør nå, savner deg. Jeg prøver å dra til Oslo om to helger. Savner deg og<3 Jeg trenger litt bra nattmusikk, noen idèer? Jesse Jones - Gategutt Jaa9 og OnklP - Fredag Jaa9 og OnklP - Partysvenske Cypress Hill - Lowrider Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Savner deg og<3 Jeg trenger litt bra nattmusikk, noen idèer? Denne eventuelt denne fungerer fjell. Nemmen. Lillebroren til Emil jo Nei, men se der. Hvordan kjenner du han? Nå ble jeg nesten litt redd, er jeg nødt til å begrense ting jeg skriver her nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg