Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 nå er det ikke lenge før Jarmo logger av, og når katten er vekk: så danser musene på bordet Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 @Lars, pass på rekkene våre når jeg sover min velfortjent skjønnhetssøvn, rapporten kan du levere i morgen. Presis kl. 13.37.. ^^ Natta, vennene mine. Natta Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kall meg for Linda Linda it is. merker at jeg skulle markert meg her tidligere men jentene var jo så vakre, og klarte å lure meg vekk fra pcen ...... Det er jo et tonn med flotte jenter her på forumet også da. men ingen er i nærheten av de jeg var med Da kjenner du ikke de rette forumjentene. mye pent her ja, men de er ofte langt vekke og sånn, litt mer stress. viss man vil treffe dem IRL if you catch my drift! sånn daglig og sånn! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 mye pent her ja, men de er ofte langt vekke og sånn, litt mer stress. viss man vil treffe dem IRL if you catch my drift! sånn daglig og sånn! Jeg skjønner, jeg skjønner. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 @Lars, pass på rekkene våre når jeg sover min velfortjent skjønnhetssøvn, rapporten kan du levere i morgen. Presis kl. 13.37.. ^^ Natta, vennene mine. Javel, sjef! Selvsagt, sjef. Skal det være noe mer, sjef? Trenger du fotmassasje? Hvor skal jeg sette whiskyen? Og hva slags whisky foretrekker du? Vannet til føttene skal være nøyaktig 38,9 C og Whiskyen har du allerede drukket opp så glem den. Foretrekker Cognac i kveld, tar en liten prat med Braastad-gutten, jeg.. ^^ nå er det ikke lenge før Jarmo logger av, og når sjefen er vekke så danser vi på bordet Fixed.. ^^ Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hvis det betyr BestFuckFriend? Så, hmm, okei. Gutt, 15, Hamar (Hedmark) her. Vi kan kanskje kutte ut den ene F'en for nå så kan vi bli bedre kjent og kanskje hente den frem igjen om en stund Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hvis det betyr BestFuckFriend? Så, hmm, okei. Gutt, 15, Hamar (Hedmark) her. Vi kan kanskje kutte ut den ene F'en for nå så kan vi bli bedre kjent og kanskje hente den frem igjen om en stund Luremus Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hvis det betyr BestFuckFriend? Så, hmm, okei. Gutt, 15, Hamar (Hedmark) her. Vi kan kanskje kutte ut den ene F'en for nå så kan vi bli bedre kjent og kanskje hente den frem igjen om en stund Det høres i grunn bedre ut. MSN: [email protected] Facebook: Jonas Nissen Opedal. Hvis du tør. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Post en perfekt Spotify playlist i dine øyne da. Bare Metallica og AC/DC? Aner ikke hvor du har det fra at jeg liker fjortismetal og harryrock. Jeg ser for meg en salig blanding av artister som Lights Out Asia, Shellac, Bon Iver, Herbie Hancock A Tribe Called Quest, Agalloch, Miles Davis, Dinosaur Jr., Phoenix, maudlin of the Well, Cat Power, Nick Drake, Burial, Pavement, Modest Mouse og My Bloody Valentine. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hvis det betyr BestFuckFriend? Så, hmm, okei. Gutt, 15, Hamar (Hedmark) her. Vi kan kanskje kutte ut den ene F'en for nå så kan vi bli bedre kjent og kanskje hente den frem igjen om en stund Det høres i grunn bedre ut. MSN: [email protected] Facebook: Jonas Nissen Opedal. Hvis du tør. HEI, jeg er en spreng kåt mann, litt opp i årene. legger deg til nå, tør du? Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Da var jeg ferdig med Trainspotting. God film. Jeg likte hvordan historien utfoldet seg, men jeg må si det ikke er den beste filmen jeg har sett. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 fjortismetal La meg vise deg fjortismetall på sitt verste. Metallica er ikke fjortismetall. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 HEI, jeg er en spreng kåt mann, litt opp i årene. legger deg til nå, tør du? Kan sikkert møte deg. Om det blir sex eller ikke kommer helt an på hvor mye dritt du klarer å putte i koppen min før jeg løper. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvis det betyr BestFuckFriend? Så, hmm, okei. Gutt, 15, Hamar (Hedmark) her. Vi kan kanskje kutte ut den ene F'en for nå så kan vi bli bedre kjent og kanskje hente den frem igjen om en stund Det høres i grunn bedre ut. MSN: [email protected] Facebook: Jonas Nissen Opedal. Hvis du tør. HEI, jeg er en spreng kåt mann, litt opp i årene. legger deg til nå, tør du? Gammel er du egentlig? Og jeg som trodde du likte meg! Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvis det betyr BestFuckFriend? Så, hmm, okei. Gutt, 15, Hamar (Hedmark) her. Vi kan kanskje kutte ut den ene F'en for nå så kan vi bli bedre kjent og kanskje hente den frem igjen om en stund Det høres i grunn bedre ut. MSN: [email protected] Facebook: Jonas Nissen Opedal. Hvis du tør. LA deg til på skype jeg Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Da var jeg ferdig med Trainspotting. God film. Jeg likte hvordan historien utfoldet seg, men jeg må si det ikke er den beste filmen jeg har sett. Husker jeg digget den, scenene hvor han skal slutte med heroin er fantastiske. Må sees igjen snart tror jeg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) LA deg til på skype jeg Jippi. Kommer nok ikke på i kveld. Men hvis ikke en av fetterne mine har drept meg med kylling og/eller vannmeloner innen i morgen kveld så prates vi da. Edit: drittdobbelpostarghhhfail. Endret 4. desember 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 La meg vise deg fjortismetall på sitt verste. Metallica er ikke fjortismetall. Det er favorittmusikken til alle fjortenåringer. Det gjør det til fjortismetal. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 HEI, jeg er en spreng kåt mann, litt opp i årene. legger deg til nå, tør du? Kan sikkert møte deg. Om det blir sex eller ikke kommer helt an på hvor mye dritt du klarer å putte i koppen min før jeg løper. en sprøyte er nok :O Hvis det betyr BestFuckFriend? Så, hmm, okei. Gutt, 15, Hamar (Hedmark) her. Vi kan kanskje kutte ut den ene F'en for nå så kan vi bli bedre kjent og kanskje hente den frem igjen om en stund Det høres i grunn bedre ut. MSN: [email protected] Facebook: Jonas Nissen Opedal. Hvis du tør. HEI, jeg er en spreng kåt mann, litt opp i årene. legger deg til nå, tør du? Gammel er du egentlig? Og jeg som trodde du likte meg! er bare 19 år, MEN bare 1 måned og 14 dager til jeg er 20 Jeg er serie monogam, så når jeg er ferdig med jonas, så er det over på deg Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg er en enhjørning, jeg kommer for å ta pulsen din! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg