Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

merker at jeg skulle markert meg her tidligere :p men jentene var jo så vakre, og klarte å lure meg vekk fra pcen ......

Det er jo et tonn med flotte jenter her på forumet også da. :wee:

men ingen er i nærheten av de jeg var med :p

hvorfor må alle flytte :(cry.gif

Lenke til kommentar

igjen Pokey will be Pokey

oversettelse, han er alltid sarkastisk og ironisk, så tro alltid det motsatte av hva han sier......

Jeg tror jeg liker det. Har aldri pratet med han, men han virker som en person jeg kan like.

Neei, jeg har mine kilder. :innocent:

Hyggelig å hilse på deg også. Har du "hengt" i kafeèn lenge?

Kilder? :blink:

Fortell :D

Og nei, er ganske ny :p

Nei, kommer det ei eller flere jenter inn i kafeèn hører man det alltids av noen. Det er bare sånn det er. :wee:

Ja, veldig varierende kvalitet også. Noe bra, noe ikke fullt så bra. Merker jeg er litt for trøtt for så eksentrisk musikk *sette på noe rolig kosemusikk*

Jeg tror jeg stikker for å legge meg anytime soon hvert fall. Trøtt som en fisk.

http://open.spotify.com/user/malinnordal/playlist/7b6Iqm91BSi3ocxbwUmf5r

Det er nok lurt! :)

Var mye bra i den, ja. :) At du har C&C med Wake Up, og til og med den akkustiske versjonen sier litt. Jeg liker deg allerede.

Lenke til kommentar

Kall meg for Linda :w00t:

Linda it is. :)

merker at jeg skulle markert meg her tidligere :p men jentene var jo så vakre, og klarte å lure meg vekk fra pcen ......

Det er jo et tonn med flotte jenter her på forumet også da. :wee:

men ingen er i nærheten av de jeg var med :p

Da kjenner du ikke de rette forumjentene.

Noen som har lyst til å bli min bff? Må si jeg føler meg utafor her når alle har noen og snakke med så sitter jeg her og loner.... :dontgetit:

Hvis det betyr BestFuckFriend? Så, hmm, okei. Gutt, 15, Hamar (Hedmark) her.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

@Lars, pass på rekkene våre når jeg sover min velfortjent skjønnhetssøvn, rapporten kan du levere i morgen. Presis kl. 13.37.. ^^

Natta, vennene mine.

Javel, sjef! Selvsagt, sjef. Skal det være noe mer, sjef? Trenger du fotmassasje? Hvor skal jeg sette whiskyen? Og hva slags whisky foretrekker du?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...