Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjer? :D

Jeg hører på det nye albumet til Ida Maria, som jeg ikke synes er så ille foresten. Mens jeg tenker på at jeg burde legge meg hvis jeg skal rekke innom ei venninne før jeg skal til Nesodden i morgen. Ja, Nesodden.. :ermm: Hva gjør du? :)

Ida Maria er variernde av kvalitet.

Vurdere å legge meg, turnering i morgen. :)

Lenke til kommentar

Hva skjer? :D

Jeg hører på det nye albumet til Ida Maria, som jeg ikke synes er så ille foresten. Mens jeg tenker på at jeg burde legge meg hvis jeg skal rekke innom ei venninne før jeg skal til Nesodden i morgen. Ja, Nesodden.. :ermm: Hva gjør du? :)

åssen type?

Jeg er jo fortsatt den gamle traveren da :D

alder eller medlem av forumet ?

På DNFK :)

merker at jeg skulle markert meg her tidligere :p men jentene var jo så vakre, og klarte å lure meg vekk fra pcen ......

Lenke til kommentar

Nå minnet du meg på alle mine drømmer om Hufsa som sto utenfor soveromsvinduet mitt. The horror.

Kan aldri huske å ha vært redd for Hufsa. Kanskje jeg er for ung.

Kanskje du ikkje såg på nok mummi når du var liten. Shame on you :mad:

Hadde en mummifilm med noen fugler og noe tror jeg. Men Hufsa var ikke med i den.. Mamma skjermet meg såpass for TV og internett mens jeg var ung så det var ikke så mye jeg fikk sett.

Ja, men synes du burde dra deg til Hamar en liten tur snart. Hvis du fortsatt er glad i meg, da. :(

Altså, det er noe jeg vurderer sterkt :p

Det ville vært veldig koselig. Selv er jeg opptatt nesten helt frem til jul tror jeg da, dessverre. :(

Hei :whistle:

Hei, Linda ikke sant? :wee:

Yes. Har du lest gjennom tråden? :ermm:

Hyggelig å hilse på deg :wee:

Neei, jeg har mine kilder. :innocent:

Hyggelig å hilse på deg også. Har du "hengt" i kafeèn lenge?

Lenke til kommentar

Ja, men synes du burde dra deg til Hamar en liten tur snart. Hvis du fortsatt er glad i meg, da. :(

Altså, det er noe jeg vurderer sterkt :p

Det ville vært veldig koselig. Selv er jeg opptatt nesten helt frem til jul tror jeg da, dessverre. :(

Jeg er nok opptatt ut året selv :)

Lenke til kommentar

Ja, veldig varierende kvalitet også. Noe bra, noe ikke fullt så bra. Merker jeg er litt for trøtt for så eksentrisk musikk *sette på noe rolig kosemusikk*

Jeg tror jeg stikker for å legge meg anytime soon hvert fall. Trøtt som en fisk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...