Nopros Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hva skjer? Jeg hører på det nye albumet til Ida Maria, som jeg ikke synes er så ille foresten. Mens jeg tenker på at jeg burde legge meg hvis jeg skal rekke innom ei venninne før jeg skal til Nesodden i morgen. Ja, Nesodden.. Hva gjør du? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg er jo fortsatt den gamle traveren da alder eller medlem av forumet ? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg er jo fortsatt den gamle traveren da Ja, men synes du burde dra deg til Hamar en liten tur snart. Hvis du fortsatt er glad i meg, da. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Nå minnet du meg på alle mine drømmer om Hufsa som sto utenfor soveromsvinduet mitt. The horror. Kan aldri huske å ha vært redd for Hufsa. Kanskje jeg er for ung. Kanskje du ikkje såg på nok mummi når du var liten. Shame on you Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg er jo fortsatt den gamle traveren da Ja, men synes du burde dra deg til Hamar en liten tur snart. Hvis du fortsatt er glad i meg, da. Altså, det er noe jeg vurderer sterkt Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hei Hei, Linda ikke sant? Yes. Har du lest gjennom tråden? Hyggelig å hilse på deg Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hva skjer? Jeg hører på det nye albumet til Ida Maria, som jeg ikke synes er så ille foresten. Mens jeg tenker på at jeg burde legge meg hvis jeg skal rekke innom ei venninne før jeg skal til Nesodden i morgen. Ja, Nesodden.. Hva gjør du? Ida Maria er variernde av kvalitet. Vurdere å legge meg, turnering i morgen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg er jo fortsatt den gamle traveren da alder eller medlem av forumet ? På DNFK Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 God kveld, forumfolk! ALFRED Yay you're up! Msn virkar ikkje! D: Og sorry for at eg stakk så raskt. Fekk ikkje sagt skikkeleg hade. >.< Merka det Skype da? MISS YOU, BABE! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hva skjer? Jeg hører på det nye albumet til Ida Maria, som jeg ikke synes er så ille foresten. Mens jeg tenker på at jeg burde legge meg hvis jeg skal rekke innom ei venninne før jeg skal til Nesodden i morgen. Ja, Nesodden.. Hva gjør du? Ida Maria er variernde av kvalitet. Vurdere å legge meg, turnering i morgen. åssen type? Jeg er jo fortsatt den gamle traveren da alder eller medlem av forumet ? På DNFK merker at jeg skulle markert meg her tidligere men jentene var jo så vakre, og klarte å lure meg vekk fra pcen ...... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Nå minnet du meg på alle mine drømmer om Hufsa som sto utenfor soveromsvinduet mitt. The horror. Kan aldri huske å ha vært redd for Hufsa. Kanskje jeg er for ung. Kanskje du ikkje såg på nok mummi når du var liten. Shame on you Hadde en mummifilm med noen fugler og noe tror jeg. Men Hufsa var ikke med i den.. Mamma skjermet meg såpass for TV og internett mens jeg var ung så det var ikke så mye jeg fikk sett. Ja, men synes du burde dra deg til Hamar en liten tur snart. Hvis du fortsatt er glad i meg, da. Altså, det er noe jeg vurderer sterkt Det ville vært veldig koselig. Selv er jeg opptatt nesten helt frem til jul tror jeg da, dessverre. Hei Hei, Linda ikke sant? Yes. Har du lest gjennom tråden? Hyggelig å hilse på deg Neei, jeg har mine kilder. Hyggelig å hilse på deg også. Har du "hengt" i kafeèn lenge? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Merka det Skype da? MISS YOU, BABE! Eg prøvde det for litt men då var du ikkje der? :C Log on naow! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ja, men synes du burde dra deg til Hamar en liten tur snart. Hvis du fortsatt er glad i meg, da. Altså, det er noe jeg vurderer sterkt Det ville vært veldig koselig. Selv er jeg opptatt nesten helt frem til jul tror jeg da, dessverre. Jeg er nok opptatt ut året selv Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg og n0O_o er BFFs. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ida Maria er variernde av kvalitet. Vurdere å legge meg, turnering i morgen. Ja, veldig varierende kvalitet også. Noe bra, noe ikke fullt så bra. Merker jeg er litt for trøtt for så eksentrisk musikk *sette på noe rolig kosemusikk* Jeg tror jeg stikker for å legge meg anytime soon hvert fall. Trøtt som en fisk. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg og n0O_o er BFFs. dagens Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg og n0O_o er BFFs. Du er den jeg misliker mest her på Forumet, så nei. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg og n0O_o er BFFs. Jeg merker jeg er litt missunnelig. På n0O_o altså. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg og n0O_o er BFFs. Du er den jeg misliker mest her på Forumet, så nei. igjen Pokey will be Pokey oversettelse, han er alltid sarkastisk og ironisk, så tro alltid det motsatte av hva han sier...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg