Alliha Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 God kveld, forumfolk! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Husker nicket ditt også, ja. *Late som om jeg ikke står utenfor soveromsvinduet ditt hver natt* Nå minnet du meg på alle mine drømmer om Hufsa som sto utenfor soveromsvinduet mitt. The horror. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Juleavater er for folk som liker å ta på små filipinske gutter. På rare steder. Rare steder? Mener du som på toppen av eifeltårnet? Det er opp til deg å tolke! Dog ordsmeden (kunstneren om du vil) mente nok anatomiske rare steder med dette utsagnet. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 VÆR SÅ SNILL. IKKE BRING DETTE JÆVLA TØYSET INN PÅ DISKUSJON.NO HERREGUD. Yo /b/ro. Unnskyld. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Juleavatarer? hatt min siden TG jeg.... 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 føler meg litt dum som sitter her inne på en fredagskveld og trykker febrilsk på F5 for å få med meg det siste, mest meningsløse innlegget etter det andre.. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 du er jo nesten new fag i forhold til noen av oss :O (sikkert mer kjent uansett ) VÆR SÅ SNILL. IKKE BRING DETTE JÆVLA TØYSET INN PÅ DISKUSJON.NO HERREGUD. Beklager, men caps lock er nødvendig. Ikke post sånt tull, jeg blir redd. siden du alltid er sarkastisk eller ironisk, så, må jeg jo tro at du liker det :O Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Nopros ignorerer meg og mitt innlegg Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 God kveld, forumfolk! ALFRED Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 føler meg litt dum som sitter her inne på en fredagskveld og trykker febrilsk på F5 for å få med meg det siste, mest meningsløse innlegget etter det andre.. Du er ikke den eneste Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Merker at jeg har savnet dnfk litt, ja. Jeg lar være å henge her i to uker og så har vi en helt ny brukermasse her jo. Ser noen kjente navn blant alle de ukjente heldigvis. du er jo nesten new fag i forhold til noen av oss :O (sikkert mer kjent uansett ) Fire ganger fler innlegg enn deg i kafeèn hvert fall. inntil nylig så hadde noen av oss et liv Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Nå minnet du meg på alle mine drømmer om Hufsa som sto utenfor soveromsvinduet mitt. The horror. Kan aldri huske å ha vært redd for Hufsa. Kanskje jeg er for ung. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kan aldri huske å ha vært redd for Hufsa. Kanskje jeg er for ung. Og det kan du være glad for. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Halla Nopros! Hei SuperadreMalin! Hva skjer? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 føler meg litt dum som sitter her inne på en fredagskveld og trykker febrilsk på F5 for å få med meg det siste, mest meningsløse innlegget etter det andre.. Du er ikke den eneste fant ut at å gå innom tråden en gang hver tredje time ikke funker. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 fant ut at å gå innom tråden en gang hver tredje time ikke funker. Nei, nå har jeg spammet denne tråden nok for ikveld. Brb til søndag. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 God kveld, forumfolk! ALFRED Yay you're up! Msn virkar ikkje! D: Og sorry for at eg stakk så raskt. Fekk ikkje sagt skikkeleg hade. >.< Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg er jo fortsatt den gamle traveren da Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hei Hei, Linda ikke sant? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg er jo fortsatt den gamle traveren da Og jeg elsker deg for det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg