Gjest medlem-1432 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 I dag fyller jeg 17. Gratulerer med dagen Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Med Facebook chat, MSN Chat, Steam, IRC og Skype har jeg ikke tid til å skrive i denne tråden akkurat nå. Beklager alle sammen. :!: Multitasking. Jeg sitter på Facebook og snakker med en, MSN med to, Steam med en og snakker på Skype med en. I tillegg til denne tråden. Og ellers rundtom på forumet. Jeg merker det. Er sånn tøysealder der alt er bare midt i mellom. Forresten var det mange tog på tapetet hans, mulig det er der tittelen kommer fra. Er glad jeg er 18 Kos deg med Trainspotting iallefall, gudene vet hvor tittelen kommer fra, men filmen er bra And now for something completely different; innlegg nummer 1000. Sakte men sikkert tar jeg over forumet. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 hadde linda, men hun blokket meg men tror mange av de andre har :O Hvem er Linda? Hun med det rare navnet, no0_o? Og jeg har ikke blokket yavel Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Med Facebook chat, MSN Chat, Steam, IRC og Skype har jeg ikke tid til å skrive i denne tråden akkurat nå. Beklager alle sammen. Multitasking. Jeg sitter på Facebook og snakker med en, MSN med to, Steam med en og snakker på Skype med en. I tillegg til denne tråden. Og ellers rundtom på forumet. Jeg merker det. Er sånn tøysealder der alt er bare midt i mellom. Forresten var det mange tog på tapetet hans, mulig det er der tittelen kommer fra. Er glad jeg er 18 Kos deg med Trainspotting iallefall, gudene vet hvor tittelen kommer fra, men filmen er bra And now for something completely different; innlegg nummer 1000. Sakte men sikkert tar jeg over forumet. med tanke på at L4r5 har nesten 55k så tror jeg du har litt igjen Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 med tanke på at L4r5 har nesten 55k så tror jeg du har litt igjen Ssh, gi meg noen år. Og jeg har ikke blokket yavel Navnet ditt er ikke akkurat enkelt heller, da! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg lar være å henge her i to uker og så har vi en helt ny brukermasse her jo. Ser noen kjente navn blant alle de ukjente heldigvis. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg lar være å henge her i to uker og så har vi en helt ny brukermasse her jo. Ser noen kjente navn blant alle de ukjente heldigvis. Deg har jeg sett før Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Navnet ditt er ikke akkurat enkelt heller, da! Derfor Linda Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg lar være å henge her i to uker og så har vi en helt ny brukermasse her jo. Ser noen kjente navn blant alle de ukjente heldigvis. Jeg sitter her å er fryktelig forvirret etter at alle har skiftet avatar. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg lar være å henge her i to uker og så har vi en helt ny brukermasse her jo. Ser noen kjente navn blant alle de ukjente heldigvis. Hei Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg lar være å henge her i to uker og så har vi en helt ny brukermasse her jo. Ser noen kjente navn blant alle de ukjente heldigvis. du er jo nesten new fag i forhold til noen av oss :O (sikkert mer kjent uansett ) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg lar være å henge her i to uker og så har vi en helt ny brukermasse her jo. Ser noen kjente navn blant alle de ukjente heldigvis. Jeg sitter her å er fryktelig forvirret etter at alle har skiftet avatar. Blir mer normalt på nyåret Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg lar være å henge her i to uker og så har vi en helt ny brukermasse her jo. Ser noen kjente navn blant alle de ukjente heldigvis. Jeg sitter her å er fryktelig forvirret etter at alle har skiftet avatar. Blir mer normalt på nyåret Vet.. har lært meg noen da. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg lar være å henge her i to uker og så har vi en helt ny brukermasse her jo. Ser noen kjente navn blant alle de ukjente heldigvis. Deg har jeg sett før Husker nicket ditt også, ja. *Late som om jeg ikke står utenfor soveromsvinduet ditt hver natt* Jeg lar være å henge her i to uker og så har vi en helt ny brukermasse her jo. Ser noen kjente navn blant alle de ukjente heldigvis. Jeg sitter her å er fryktelig forvirret etter at alle har skiftet avatar. Jeg er litt forvirret selv, jul er forvirrende. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kanon bra film må jeg si. Mind Blown lsm totally yo. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Juleavater er for folk som liker å ta på små filipinske gutter. På rare steder. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 du er jo nesten new fag i forhold til noen av oss :O (sikkert mer kjent uansett ) VÆR SÅ SNILL. IKKE BRING DETTE JÆVLA TØYSET INN PÅ DISKUSJON.NO HERREGUD. Beklager, men caps lock er nødvendig. Ikke post sånt tull, jeg blir redd. 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Merker at jeg har savnet dnfk litt, ja. Jeg lar være å henge her i to uker og så har vi en helt ny brukermasse her jo. Ser noen kjente navn blant alle de ukjente heldigvis. du er jo nesten new fag i forhold til noen av oss :O (sikkert mer kjent uansett ) Fire ganger fler innlegg enn deg i kafeèn hvert fall. Halla Nopros! Hei SuperadreMalin! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Juleavater er for folk som liker å ta på små filipinske gutter. På rare steder. Rare steder? Mener du som på toppen av eifeltårnet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg