Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med Facebook chat, MSN Chat, Steam, IRC og Skype har jeg ikke tid til å skrive i denne tråden akkurat nå. Beklager alle sammen. :!:

Multitasking.

Jeg sitter på Facebook og snakker med en, MSN med to, Steam med en og snakker på Skype med en. I tillegg til denne tråden. Og ellers rundtom på forumet.

Jeg merker det. Er sånn tøysealder der alt er bare midt i mellom.

Forresten var det mange tog på tapetet hans, mulig det er der tittelen kommer fra.

Er glad jeg er 18 :p

Kos deg med Trainspotting iallefall, gudene vet hvor tittelen kommer fra, men filmen er bra :)

And now for something completely different; innlegg nummer 1000. Sakte men sikkert tar jeg over forumet.

Lenke til kommentar

Med Facebook chat, MSN Chat, Steam, IRC og Skype har jeg ikke tid til å skrive i denne tråden akkurat nå. Beklager alle sammen. laugh.gif

Multitasking.

Jeg sitter på Facebook og snakker med en, MSN med to, Steam med en og snakker på Skype med en. I tillegg til denne tråden. Og ellers rundtom på forumet.

Jeg merker det. Er sånn tøysealder der alt er bare midt i mellom.

Forresten var det mange tog på tapetet hans, mulig det er der tittelen kommer fra.

Er glad jeg er 18 :p

Kos deg med Trainspotting iallefall, gudene vet hvor tittelen kommer fra, men filmen er bra :)

And now for something completely different; innlegg nummer 1000. Sakte men sikkert tar jeg over forumet.

med tanke på at L4r5 har nesten 55k så tror jeg du har litt igjen :p

Lenke til kommentar

Jeg lar være å henge her i to uker og så har vi en helt ny brukermasse her jo. :new_woot: Ser noen kjente navn blant alle de ukjente heldigvis.

Jeg sitter her å er fryktelig forvirret etter at alle har skiftet avatar. :ph34r:

Blir mer normalt på nyåret
Lenke til kommentar

Jeg lar være å henge her i to uker og så har vi en helt ny brukermasse her jo. :new_woot: Ser noen kjente navn blant alle de ukjente heldigvis.

Jeg sitter her å er fryktelig forvirret etter at alle har skiftet avatar. :ph34r:

Blir mer normalt på nyåret

Vet.. har lært meg noen da. :D

Lenke til kommentar

Deg har jeg sett før :ph34r:

Husker nicket ditt også, ja. *Late som om jeg ikke står utenfor soveromsvinduet ditt hver natt*

Jeg er litt forvirret selv, jul er forvirrende. :cry:

Lenke til kommentar

Merker at jeg har savnet dnfk litt, ja.

du er jo nesten new fag i forhold til noen av oss :O (sikkert mer kjent uansett :( )

Fire ganger fler innlegg enn deg i kafeèn hvert fall. :wee:

Halla Nopros! :)

Hei SuperadreMalin! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...