nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg vil også snakke med folk på msn! Meg og Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg vil også snakke med folk på msn! MSN og FB chat er oppskrytt. IRL is the shit. Folk har en tendens til å.. Ikke helt skjønne dialekten min! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Da er juleavataren på plass. Ligner på juletreet vi "fant" i Oslo. Satan, det var stygt. Det burde vært bedre dokumentert. ny episode av bones ut i usa Det kom jo i natt. Så. For lenge siden. noen av oss har spilt minecraft i hele dag 1 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg vil også snakke med folk på msn! Meg og Snakke, Linda? Heftig girldate! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Nei, det begynner å bli leggetid. Vil jo ikke risikere å våkne for sent i morgen heller. Natta. \o Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Syng en sang! Tror ikke folk i huset her har så godt av å høre meg synge Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg vil også snakke med folk på msn! Så legg meg til, da! Donedonedone, ithink Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Nei, det begynner å bli leggetid. Vil jo ikke risikere å våkne for sent i morgen heller. Natta. \o Natta, da! o/ Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Snakke, Linda? Heftig girldate! Yes, babe! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Edit: Trainspotting altså. Når begynner den å handle om tog? Hadde du lest boka så hadde du skjønt tittelen bedre. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg vil også snakke med folk på msn! Meg og Snakke, Linda? Heftig girldate! this is dirty Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg vil også snakke med folk på msn! Litt vanskelig når man ikke har deg på msn ^^ Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) MSN og FB chat er oppskrytt. IRL is the shit. IRC* Rar feil; l-en er jo nesten helt på andre siden av tastaturet. Endret 3. desember 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Vurderer faktisk å legge meg nå for å ungå å konversere med familie.. Hva har skjedd? Fikk besøk av enda flere familiemedlemmer? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 MSN og FB chat er oppskrytt. IRL is the shit. IRC* Rar feil; l-en er jo nesten helt på andre siden av tastaturet. Tror ikke han mente IRC. IRL = In real life. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg vil også snakke med folk på msn! MSN og FB chat er oppskrytt. IRL is the shit. Sier han med 5.007 innlegg på diskusjon.no 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 MSN og FB chat er oppskrytt. IRL is the shit. IRC* Rar feil; l-en er jo nesten helt på andre siden av tastaturet. Tror ikke han mente IRC. IRL = In real life. han tullet, siden han syns IRC er bedre enn IRL Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 MSN og FB chat er oppskrytt. IRL is the shit. IRC* Rar feil; l-en er jo nesten helt på andre siden av tastaturet. Tror ikke han mente IRC. IRL = In real life. han tullet, siden han syns IRC er bedre enn IRL Aight. Enig med den da, IRC er gøy og gir meg evig tg-feeling Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Jeg vil også snakke med folk på msn! Litt vanskelig når man ikke har deg på msn ^^ igetthat. And hey, I can't find your adress anywhere Endret 3. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg vil også snakke med folk på msn! Er ikke jeg folk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg