b-real Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 #SO er helt død. Det er litt synd. Er det noe rart da..sånn egentlig? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Ne-eei, rart er det ikke. Men det er litt synd, likevel. Endret 19. februar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 IRC virker generelt dødere og dødere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 IRC er gammeldags, vettu. Ingen unger som gidder å installere mIRC-klient, surre med servere og finne kanaler å prate i lengre, når de har MSN og skype og fjesbok. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Kjedelige greier, men tror uansett IRC klarer seg fint uten ungene Men de eldre og gamle, gode ser ut til å falle fra de også. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 IRC is da shit. Kommer aldri til å forlate IRC. Alltid folk online og uhyre mye artig oldschool folk. Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 IRC virker generelt dødere og dødere. IRC døde vel for en del år siden, vertfall for min del. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg loker fortsatt rundt på IRC fra tid til annen, men virker tidvis vanskeligere å komme inn i enn hva det var for newbies å komme inn i SO Ja ja, får bare holde meg til DALnet og så hoppe innom EFnet for #Elgolf fra tid til annen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Damn...elgolf jah...hoho. har blitt noen timer med elgolf iløpet av årene ja. Now that's a burger! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Er selv oldschool-IRC bruker (fra sent på 90-tallet), men gikk lei for noen år siden. Så mye drama med takeovers og dritunger som skriker om å være ops og alt mulig. Husker tilogmed sånne "war scripts" som ga deg masse sjuke kommandoer og gjorde det lett å ta over andres kanaler eller floode ut brukere, kræsje Windows95-maskiner og alt mulig tull. Husker jeg prøvde et av de, "7th guest", (?) i en kanal vi hadde laga i klassen (datalinja vk2). Sjekka ikke scriptet før jeg starta det, og det lå inne noen stygge autokicks som hele tida kicka ut alle som joinet. Gjett om det ble mye kjefting! Poenget er vel at man alltid skulle sjekke koden i scriptet FØR man bare kjørte det. Så man folk som hadde "whois" med beskrivelsen "This user is too lame to read the documentation" visste man at det var en scriptkiddie. Endret 19. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Fy satan, den burgeren frista! Hadde lett hekta kjeven ut av ledd for å stappe inn den der, for å si det sånn ;P Har ikke tall på hvor mange netter jeg har sitti på Elgolf, til og med ca alene og svart på spørsmål og vunnet 30 ganger ++ på rad Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 som lovet, er jeg tilbake igjen hva skjer her nå da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 hva skjer her nå da?Jeg ser på friends og vurderer å humpe meg inn på kjøkkenet å mekke mat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 hva skjer her nå da? Jeg venter på at vi kan komme oss til helvete til Bergen så jeg får se min niese. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Husker en kanal på efnet (homelien) som het #quiz-show Det var hovedsaklig brukerdrevet quiz-show der den som svarte riktig måtte finne på nye spørsmål, så var det en bot i kanalen som registrerte hvem som svarte først rett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg venter på at vi kan komme oss til helvete til Bergen så jeg får se min niese. Gratulerer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg venter på at vi kan komme oss til helvete til Bergen så jeg får se min niese. Gratulerer! Takk! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg har forresten funnet en ny hobby til Nie: http://www.arthurdepins.com/petites_animsflash/Bg82.swf Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Satan, det er gøy å spille kontrabass! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Bytex, tror jeg var innom der noen ganger, men hang hovedsaklig på elgolf, moped og motorhispania. Så ble det til kun elgolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg