L4r5 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 er vel 22:10 Nei, klokka er 23:05 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Slapp av. I Tyskland klarer du deg som regel med engelsk. De er ikke som franskmenn og nekter å snakke engelsk av prinsipp. Rare froskelår av noen skaphomser, de franskmenna. Veiver med armene gjør de også. Noen ganger så lurer jeg på om de prøver å vifte vekk en flue eller noe når de prater. Frankrike har jeg enda til gode å reise til. Italienerne må være noe av de mest pratesyke menneskene jeg har vært borti iallefall Men det får vel gå greit med mine tyskkunnskaper og litt norsk her og der. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 er vel 22:10 Nei, klokka er 23:05 formatet tenkte jeg din DUMMELUMMING! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Noen som har sett Trainspotting? Ja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Noen som har sett Trainspotting? Ja. Er seriøst en av de bedre filmene der ute. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kan noen fortelle meg hvorfor sender de filmer i det her sinnsyke formatet? Må jo ha 100" tv for å få 50". er vel 22:10 Hvorfor kan de ikke sende filmer i 16:9 format? De fleste som har tv i dag regner jeg med har Widescreen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det er det absolutt! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kjeder meg nå, og Linda nekter å snakke på Skype. Ajaco, hvor er du når jeg trenger deg!! :!: Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kan noen fortelle meg hvorfor sender de filmer i det her sinnsyke formatet? Må jo ha 100" tv for å få 50". er vel 22:10 Hvorfor kan de ikke sende filmer i 16:9 format? De fleste som har tv i dag regner jeg med har Widescreen. for å tilfredstille den ene duden som har flest aksjer i tvnorge som faktisk har en 22:10 tv Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kjeder meg nå, og Linda nekter å snakke på Skype. Ajaco, hvor er du når jeg trenger deg!! Du treng meir pratsomme venar! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Etter at broren min kom hjem for en helg husker jeg hvorfor jeg ikke liker familien min. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Etter at broren min kom hjem for en helg husker jeg hvorfor jeg ikke liker familien min. Får samme tanke hver gang jeg er hjemme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Glad jeg slipper å bo med familien min Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kjeder meg nå, og Linda nekter å snakke på Skype. Ajaco, hvor er du når jeg trenger deg!! Du treng meir pratsomme venar! Ey! Jeg er da pratsom Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Glad jeg slipper å bo med familien min Da er vi to. Det er så mye mindre konfliktfylt med litt avstand. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Glad jeg slipper å bo med familien min Da er vi to. Det er så mye mindre konfliktfylt med litt avstand. fader dere er heldige, gleder meg til jeg skal på skole til høsten, så jeg og kan flytte Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg og er lykkelig for at jeg ikke bor hjemme, tror jeg hadde foretrukket å bo på gata istede for og flytte hjem. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kjeder meg nå, og Linda nekter å snakke på Skype. Ajaco, hvor er du når jeg trenger deg!! Du treng meir pratsomme venar! Ey! Jeg er da pratsom Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 fader dere er heldige, gleder meg til jeg skal på skole til høsten, så jeg og kan flytte Hva hindrer deg i å flytte nå? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kjeder meg nå, og Linda nekter å snakke på Skype. Ajaco, hvor er du når jeg trenger deg!! Du treng meir pratsomme venar! Ey! Jeg er da pratsom Poor Romis =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg