L4r5 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det er fordi dere er homojødenegre! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det er fordi dere er homojødenegre! Ok? Hei Sebbe Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Wtf? Hallo sötnos Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Apropos knuste drømmer. Prøver å koble PS3-en til TV-en, men sliter litt. Får bare gråfarger. Det er sånn gammel Phillips kasse-TV. Hilfe? Scart? 1.Skru av PS3 2.Hald inne power-knappen til du høyrer det andre pipet 3.???? 4.PROFITT! Står i manualen, I am disappoint L4r5. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Noen som har sett Trainspotting? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg elsker The Office theme (US) og kan høre på det hele dagen. En av de bedre introene til en TV serie. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Noen som har sett Trainspotting? en av mine top 10 filmer Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Wtf? Hallo sötnos Sötnos? :!: Hva skjer der da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Står i manualen, I am disappoint L4r5. Manu-hvafornoe? Hva er det? Aldri hørt om. Bytta inngang på TVen og fikk farger forresten. Noen som har sett Trainspotting? Bare et sted mellom 20 og 40 ganger tror jeg. Så den på kino også forresten. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Tror det er der problemet ligger. Det skal da for faen meg være mulig å spille på en gammel TV også. Prøvd å bytte kabel? Har bare den kabelen. Prøv å gå på innstillinger på Playstation å se at HDMI er slått av. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Noen som har sett Trainspotting? Ja. Which reminds me, den skal jeg dønn se inatt. Knallfilm. Også må jeg lære meg bedre tysk, siden jeg skal til Tyskland snart Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Prøv å gå på innstillinger på Playstation å se at HDMI er slått av. Ordna seg når jeg bytta inngang. Også må jeg lære meg bedre tysk, siden jeg skal til Tyskland snart Slapp av. I Tyskland klarer du deg som regel med engelsk. De er ikke som franskmenn og nekter å snakke engelsk av prinsipp. Rare froskelår av noen skaphomser, de franskmenna. Veiver med armene gjør de også. Noen ganger så lurer jeg på om de prøver å vifte vekk en flue eller noe når de prater. Endret 3. desember 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 I Tyskland kommer du langt med hjemmesnekra tysk / norsk med tysk aksent. De blir bare glade så lenge man prøver. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Wtf? Hallo sötnos Sötnos? :!: Hva skjer der da? "söta" Sitter bare og slasker rundt på nettet, hörer musikk og snakker på skype. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kan noen fortelle meg hvorfor sender de filmer i det her sinnsyke formatet? Må jo ha 100" tv for å få 50". Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Aaaw, det er så søtt! Byrja på nytt lag no i haust, og har hittil fått 5 spørsmål om skyss til turnering.. Er berre 8 stykker på laget btw Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kan noen fortelle meg hvorfor sender de filmer i det her sinnsyke formatet? Må jo ha 100" tv for å få 50". er vel 22:10 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Wtf? Hallo sötnos Sötnos? :!: Hva skjer der da? "söta" Oja, haha takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg