MarqsK Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ikke at jeg fulgte så veldig med på X-factor, men Mo var jo skikkelig entertainer da, og han kunne jo synge òg. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ikke at jeg fulgte så veldig med på X-factor, men Mo var jo skikkelig entertainer da, og han kunne jo synge òg. /ironi fixed Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Tror du alle artistene lager musikken sin selv? De som er verdt å høre på, ja. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Vel, jeg liker Tyler Ward, og han lager da ikke musikken sin selv! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Tror du alle artistene lager musikken sin selv? De som er verdt å høre på, ja. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 np: Robbie Williams - Something Beautiful Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg heter Linda Og hvis du fikk med deg hva Mo sa i stad, så kommer du til å høre mer fra han. Tro meg. Og dette har selvsagt ingen av de som kom på tredje på Idol, Norske talenter og andre konkurranser sagt? Hva ellers skulle han sagt? "Nei dessverre kom jeg på tredje her, så min karriere er nok lagt i grus". :!: Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg har nettopp vært på juleverksted. Alle dreiv å lagde jesusbarn og roser ut av marsipan. Jeg lagde Clint Eastwood. Fuck yeah. 1 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hva ellers skulle han sagt? "Nei dessverre kom jeg på tredje her, så min karriere er nok lagt i grus". :!: Så mye kunne de sagt. Altså, ingenting. Men uansett, så tror jeg Mo mener det han sier. Det er jeg ganske sikker på Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hva ellers skulle han sagt? "Nei dessverre kom jeg på tredje her, så min karriere er nok lagt i grus". :!: Så mye kunne de sagt. Altså, ingenting. Men uansett, så tror jeg Mo mener det han sier. Det er jeg ganske sikker på Og hva sa han? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Apropos knuste drømmer. Prøver å koble PS3-en til TV-en, men sliter litt. Får bare gråfarger. Det er sånn gammel Phillips kasse-TV. Hilfe? Endret 3. desember 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Apropos knuste drømmer. Prøver å koble PS3-en til TV-en, men sliter litt. Får bare gråfarger. Det er sånn gammel Phillips kasse-TV. Hilfe? Tror det er der problemet ligger. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Apropos knuste drømmer. Prøver å koble PS3-en til TV-en, men sliter litt. Får bare gråfarger. Det er sånn gammel Phillips kasse-TV. Hilfe? Prøvd å bytte kabel? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Dilemma: Bestevennen min breaka akkurat skikkelig stygt med kjæresten sin. De har vært sammen i 4ish år. Jeg har kjent han i ca. 18 år. Han vil ikke snakke med noen om bruddet og later som om det ikke har skjedd. Snakket med han i dag og da snakket vi bare om vanlige ting. Jeg fikk vite det av kjæresten hans og nå er det gått en stund. Late som om jeg ikke vet at de har slått opp og la han si det til meg eller si at jeg vet det? Endret 3. desember 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Dilemma: Bestevennen min breaka akkurat skikkelig stygt med kjæresten sin. De har vært sammen i 4ish år. Jeg har kjent han i ca. 18 år. Han vil ikke snakke med noen om bruddet og later som om det ikke har skjedd. Snakket med han i dag og da snakket vi bare om vanlige ting. Jeg fikk vite det av kjæresten hans og nå er det gått en stund. Late som om jeg ikke vet at de har slått opp og la han si det til meg eller si at jeg vet det? lat som ingenting Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Dilemma: Bestevennen min breaka akkurat skikkelig stygt med kjæresten sin. De har vært sammen i 4ish år. Jeg har kjent han i ca. 18 år. Han vil ikke snakke med noen om bruddet og later som om det ikke har skjedd. Snakket med han i dag og da snakket vi bare om vanlige ting. Jeg fikk vite det av kjæresten hans og nå er det gått en stund. Late som om jeg ikke vet at de har slått opp og la han si det til meg eller si at jeg vet det? I slike situasjoner er det desverre ikke et riktig svar, du må bare gå en retning og håpe på det beste. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Dilemma: Bestevennen min breaka akkurat skikkelig stygt med kjæresten sin. De har vært sammen i 4ish år. Jeg har kjent han i ca. 18 år. Han vil ikke snakke med noen om bruddet og later som om det ikke har skjedd. Snakket med han i dag og da snakket vi bare om vanlige ting. Jeg fikk vite det av kjæresten hans og nå er det gått en stund. Late som om jeg ikke vet at de har slått opp og la han si det til meg eller si at jeg vet det? Bare la han si det til deg. Er han ikke klar til å snakke med deg om det, ikke ta det opp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Tror det er der problemet ligger. Det skal da for faen meg være mulig å spille på en gammel TV også. Prøvd å bytte kabel? Har bare den kabelen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Prøvd å bytte kabel? Har bare den kabelen. Spiller selv på en gammel kassetv og det funker ypperlig. Jeg ville tippe kabelen. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Tror det er der problemet ligger. Det skal da for faen meg være mulig å spille på en gammel TV også. Prøvd å bytte kabel? Har bare den kabelen. funker på min kasse tv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg