Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg heter Linda :)

Og hvis du fikk med deg hva Mo sa i stad, så kommer du til å høre mer fra han. Tro meg.

Og dette har selvsagt ingen av de som kom på tredje på Idol, Norske talenter og andre konkurranser sagt?

Hva ellers skulle han sagt? "Nei dessverre kom jeg på tredje her, så min karriere er nok lagt i grus".

:!:

Lenke til kommentar

Hva ellers skulle han sagt? "Nei dessverre kom jeg på tredje her, så min karriere er nok lagt i grus".

:!:

Så mye kunne de sagt. Altså, ingenting. Men uansett, så tror jeg Mo mener det han sier. Det er jeg ganske sikker på :)

Lenke til kommentar

Dilemma:

Bestevennen min breaka akkurat skikkelig stygt med kjæresten sin. De har vært sammen i 4ish år. Jeg har kjent han i ca. 18 år. Han vil ikke snakke med noen om bruddet og later som om det ikke har skjedd. Snakket med han i dag og da snakket vi bare om vanlige ting. Jeg fikk vite det av kjæresten hans og nå er det gått en stund.

Late som om jeg ikke vet at de har slått opp og la han si det til meg eller si at jeg vet det?

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Dilemma:

Bestevennen min breaka akkurat skikkelig stygt med kjæresten sin. De har vært sammen i 4ish år. Jeg har kjent han i ca. 18 år. Han vil ikke snakke med noen om bruddet og later som om det ikke har skjedd. Snakket med han i dag og da snakket vi bare om vanlige ting. Jeg fikk vite det av kjæresten hans og nå er det gått en stund.

Late som om jeg ikke vet at de har slått opp og la han si det til meg eller si at jeg vet det?

lat som ingenting

Lenke til kommentar

Dilemma:

I slike situasjoner er det desverre ikke et riktig svar, du må bare gå en retning og håpe på det beste. :thumbup:

Lenke til kommentar

Dilemma:

Bare la han si det til deg. Er han ikke klar til å snakke med deg om det, ikke ta det opp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...