Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Empati finner man ikke i denne gården. Millioner som er i betraktelig verre livssituasjon får daglig knust drømmer som er langt mindre enn de som denne Mo måtte ha. Endret 3. desember 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Mo har absolutt både X'en og faktoren, men jeg ble litt kvalm når han gråt i stad. Han gråt jo hver eneste sending! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det er tøft når gutta viser følelser! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Mo har absolutt både X'en og faktoren, men jeg ble litt kvalm når han gråt i stad. Han gråt jo hver eneste sending! åssen gikk festen? og mo er elendig! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Gjorde han? Er det sant? O'lykke ! Han har sannsynligvis fått knust drømmene sine, og du er glad? Vis litt empati! Jeg håper virkelig du tullet nå Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 åssen gikk festen? Den ble avlyst, så har en vennine på besøk som overnatter Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det er tøft når gutta viser følelser! Man må ha store personlige problemer hvis man begynner å grine på TV hver gang man får sjansen. Eller så får han betalt. Går ut i fra det siste. 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Siden du sier "ordentlig" går jeg ut i fra at det ikke var ordentlig før dette. Med andre ord lagde de årlig spill i 11 år før de fikset noe så nødvendig som BALLFYSIKK i et FOTBALLspill. En ny modus, en ny mechanic og en ny feature. En patch til ~3500 med andre ord. Er du tolv år eller prøver prøver du bare å fremstå som du er det? God fysikkmotor er sjelden kost i mange moderne spill. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Gjorde han? Er det sant? O'lykke ! Han har sannsynligvis fått knust drømmene sine, og du er glad? Vis litt empati! Jeg håper virkelig du tullet nå Jeg skjønner ikke hva du mener. Her har han sannsynligvis satset skole og/eller jobben sin på at han skulle lykkes i X-Factor, og når han da dessverre ryker ut sitter du og godter deg på et forum. Dagens ungdom. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Gjorde han? Er det sant? O'lykke ! Han har sannsynligvis fått knust drømmene sine, og du er glad? Vis litt empati! Jeg håper virkelig du tullet nå Jeg skjønner ikke hva du mener. Her har han sannsynligvis satset skole og/eller jobben sin på at han skulle lykkes i X-Factor, og når han da dessverre ryker ut sitter du og godter deg på et forum. Dagens ungdom. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det er tøft når gutta viser følelser! Man må ha store personlige problemer hvis man begynner å grine på TV hver gang man får sjansen. Eller så får han betalt. Går ut i fra det siste. oppfør deg i kveld, så kanskje venninna til linda også blir medlem. og han mo kommer til og tjene kjempe mye på det viss han klarer og grine seg til seier! det sier jo seg selv! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg skjønner ikke hva du mener. Her har han sannsynligvis satset skole og/eller jobben sin på at han skulle lykkes i X-Factor, og når han da dessverre ryker ut sitter du og godter deg på et forum. Dagens ungdom. Og jeg skjønner ikke hva du mener. Dagens ungdom? Sikter du til deg selv eller? Hadde Mo vært elendig til å synge, hadde han ryket ut tidlig og gått tilbake til sine vanlige rutiner, uten å ha bli påvirket nevneverdig. Når Mo kommer så langt og er blant topp 4, så er det vel ingen tvil om hva han kommer til å leve av fremover? Mo har bare vunnet på dette, og jeg skjønner ikke hvorfor han må overdramatisere sånn som han gjør. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Gjorde han? Er det sant? O'lykke ! Han har sannsynligvis fått knust drømmene sine, og du er glad? Vis litt empati! Jeg håper virkelig du tullet nå Jeg skjønner ikke hva du mener. Her har han sannsynligvis satset skole og/eller jobben sin på at han skulle lykkes i X-Factor, og når han da dessverre ryker ut sitter du og godter deg på et forum. Dagens ungdom. Hahahahaha! Unnskyld at jeg ler. Det der er noe av det dummeste jeg har hørt idag. Når han melderseg på en sånn konkuranse kan han jo ikke ha noen garanti for at han kommer til topps. Han var ok å synge, men personligheten og stilen gjorde han ufyselig for meg. Og ja jeg godter meg, synes det er fantastisk at han røk ut. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg skjønner ikke hva du mener. Her har han sannsynligvis satset skole og/eller jobben sin på at han skulle lykkes i X-Factor, og når han da dessverre ryker ut sitter du og godter deg på et forum. Dagens ungdom. Og jeg skjønner ikke hva du mener. Dagens ungdom? Sikter du til deg selv eller? Hadde Mo vært elendig til å synge, hadde han ryket ut tidlig og gått tilbake til sine vanlige rutiner, uten å ha bli påvirket nevneverdig. Når Mo kommer så langt og er blant topp 4, så er det vel ingen tvil om hva han kommer til å leve av fremover? Mo har bare vunnet på dette, og jeg skjønner ikke hvorfor han må overdramatisere sånn som han gjør. veldig mange av Idol/x-factor folk som ikke kommer noen vei! dessuten han er ikke noe flink til og synge, mangler særpreg og er rett og slett kjedelig Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Gjorde han? Er det sant? O'lykke ! Han har sannsynligvis fått knust drømmene sine, og du er glad? Vis litt empati! Jeg håper virkelig du tullet nå Jeg skjønner ikke hva du mener. Her har han sannsynligvis satset skole og/eller jobben sin på at han skulle lykkes i X-Factor, og når han da dessverre ryker ut sitter du og godter deg på et forum. Dagens ungdom. Hahahahaha! Unnskyld at jeg ler. Det der er noe av det dummeste jeg har hørt idag. Når han melderseg på en sånn konkuranse kan han jo ikke ha noen garanti for at han kommer til topps. Han var ok å synge, men personligheten og stilen gjorde han ufyselig for meg. Og ja jeg godter meg, synes det er fantastisk at han røk ut. Jeg tenker ikke på at han meldte seg på, men når man går videre til de videre rundene satser man litt mer en noen timer i kø før en audition. n0O_o: Å ja? Hva skjedde med de 3 som ikke vant i de tidligere årene, både i X-Factor og Idol? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Når Mo kommer så langt og er blant topp 4, så er det vel ingen tvil om hva han kommer til å leve av fremover? Vet ikke hvem Mo er, men at noen kan å synge betyr ikke at de har talent for å lage musikk. Det er det største problemet med sånne talentkonkurranser; de finner bare noen som kan synge rent. Steve Albini eller Jeff Magnum hadde sikkert røket rett ut. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 n0O_o: Å ja? Hva skjedde med de 3 som ikke vant i de tidligere årene, både i X-Factor og Idol? Jeg heter Linda Og hvis du fikk med deg hva Mo sa i stad, så kommer du til å høre mer fra han. Tro meg. lage musikk. Tror du alle artistene lager musikken sin selv? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 aner ikke hvem dere snakker om, og glad for det, men man kan da godte seg på andre så mye man bare vil når de er med i en sånn konkurranse. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 n0O_o: Å ja? Hva skjedde med de 3 som ikke vant i de tidligere årene, både i X-Factor og Idol? Jeg heter Linda Og hvis du fikk med deg hva Mo sa i stad, så kommer du til å høre mer fra han. Tro meg. lage musikk. Tror du alle artistene lager musikken sin selv? det er ikke sikkert, men de synger ikke bare coverlåter! Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 n0O_o: Å ja? Hva skjedde med de 3 som ikke vant i de tidligere årene, både i X-Factor og Idol? Jeg heter Linda Og hvis du fikk med deg hva Mo sa i stad, så kommer du til å høre mer fra han. Tro meg. lage musikk. Tror du alle artistene lager musikken sin selv? Jeg vet ikke hvem Mo er, og har en svak peiling på hva X-Factor går ut på. Så nei, jeg fikk ikke med meg hva han sa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg