Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Korleis blir det betre? :)

Grafikken for eksempel. Den ble kraftig forbedret fra 09-10 versjonen. Styringa av spillerne, flere alternativer, spillmodusene utvider og forbedrer seg, flere funksjoner og den gir deg rett og slett en bedre spillopplevelse.

Jeg synes FIFA har gjort en fin utvikling de siste årene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Korleis blir det betre? :)

Grafikken for eksempel. Den ble kraftig forbedret fra 09-10 versjonen. Styringa av spillerne, flere alternativer, spillmodusene utvider og forbedrer seg, flere funksjoner og den gir deg rett og slett en bedre spillopplevelse.

Jeg synes FIFA har gjort en fin utvikling de siste årene.

Ser du, det var vel ikkje så vanskeleg? Slik argumentasjon fungerar i dei aller fleste tilfelle betre enn personangrep o.l.

Lenke til kommentar

Ser du, det var vel ikkje så vanskeleg? Slik argumentasjon fungerar i dei aller fleste tilfelle betre enn personangrep o.l.

Om hva var vanskelig? Å fortelle hva som forbedret seg? Næh, hvorfor skal jeg gidde det når jeg diskuterer med en person som bare ser på sin egen mening og nekter å lese andre sine?

Tipper han misliker FIFA fordi han misliker fotball. I tillegg tror jeg ikke han har prøvd noen av FIFA spillene.

Fifa handler fortsatt bare om å løpe rundt som noen forvirra høner etter en jøvla ball. Det burde hete FiFAIL.

Det er jo ikke rart du ikke liker fotballspill, når du ikke liker fotball!

Hvis du faktisk hadde likt fotball, ville du få et helt annet syn på det. Blir jo litt vanskelig å lage et fotballspill som en fyr skal være fornøyd med, som ikke liker fotball ;-)

Lenke til kommentar

Om hva var vanskelig? Å fortelle hva som forbedret seg? Næh, hvorfor skal jeg gidde det når jeg diskuterer med en person som bare ser på sin egen mening og nekter å lese andre sine?

Tipper han misliker FIFA fordi han misliker fotball. I tillegg tror jeg ikke han har prøvd noen av FIFA spillene.

Det har han. Vi spilte Fifa02 før i tiden. Vi lånte det av noen felles bekjente, men du har nok rett når du sier at han ikke akkurat er den mest entustiastiske tilhengeren av fotball.

Lenke til kommentar

Palm.

Nevn én stor forskjell fra Fifa 06 til Fifa 11.

Kan nevne flere. Ordentlig ball- og spillerfysikk, "be a pro"-modus, 11 v. 11 multiplayer og "pro passing".

I tillegg kommer tusenvis av små tweaks og store tekniske oppgraderinger.

Siden du sier "ordentlig" går jeg ut i fra at det ikke var ordentlig før dette. Med andre ord lagde de årlig spill i 11 år før de fikset noe så nødvendig som BALLFYSIKK i et FOTBALLspill. En ny modus, en ny mechanic og en ny feature.

En patch til ~3500 med andre ord.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...