Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 lol @ fifa. Utmelket fjortismøkkaspill. Forklar. Kan ikkje forklaras betre. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 lol @ fifa. Utmelket fjortismøkkaspill. Forklar. De har laget hvor mange, 13, prikk like spill hvis gameplay er de samme fem minuttene repetert om og om igjen. De blir kun spilt av BRO GAMAHS som spiller fordi det er kjempekult. Det er forresten de som også bruker ordet "game" som et verb. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Fifa var nytt en gang på 90-tallet. Etter det har de bare spydd ut oppfølgere og forandret tallet bak. Derfor er det utmelket. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Uncharted: Drakes Fortune Uncharted 2: Among Thieves Hva slags spill er det? Skattejakt-spel med ekle kameravinklar og merkelig historie. Som å spele ein veldig lang film. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 De har laget hvor mange, 13, prikk like spill hvis gameplay er de samme fem minuttene repetert om og om igjen. De blir kun spilt av BRO GAMAHS som spiller fordi det er kjempekult. Det er forresten de som også bruker ordet "game" som et verb. Helt enig! Og er akkurat samme med Windows; Windows 7 er jo heeeeelt likt Windows 1.0. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 De har laget hvor mange, 13, prikk like spill hvis gameplay er de samme fem minuttene repetert om og om igjen. De blir kun spilt av BRO GAMAHS som spiller fordi det er kjempekult. Det er forresten de som også bruker ordet "game" som et verb. Har du prøvd FIFA11? Samtlige 13 FIFA'ene? Jeg tviler. Du snakker om noe du ikke har peiling på. Gjerne forklar fjortismøkkaspill også. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Og er akkurat samme med Windows; Windows 7 er jo heeeeelt likt Windows 1.0. Palm. Nevn én stor forskjell fra Fifa 06 til Fifa 11. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 De har laget hvor mange, 13, prikk like spill hvis gameplay er de samme fem minuttene repetert om og om igjen. De blir kun spilt av BRO GAMAHS som spiller fordi det er kjempekult. Det er forresten de som også bruker ordet "game" som et verb. Har du prøvd FIFA11? Samtlige 13 FIFA'ene? Jeg tviler. Du snakker om noe du ikke har peiling på. Gjerne forklar fjortismøkkaspill også. Noen her som har et nært forhold til fifa eller? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Gjerne forklar fjortismøkkaspill også. Det er et møkkaspill og det er laget for fjortiser. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Og er akkurat samme med Windows; Windows 7 er jo heeeeelt likt Windows 1.0. Palm. Nevn én stor forskjell fra Fifa 06 til Fifa 11. Man kan spille online. Gjerne forklar fjortismøkkaspill også. Det er et møkkaspill og det er laget for fjortiser. Har du aldri visst det at fotball også er populært blant voksne? Det gjelder forøvrig FIFA også. Tror du spillet er laget bare for fjortisser? Nei, da tar du nok feil. Vent! Tok du feil? Utrolig! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Nevn én stor forskjell fra Fifa 06 til Fifa 11. Man kan spille online. En patch til ~3500 kroner altså? Og nei, jeg tok ikke feil. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Har du hørt om ordet "målgruppe"? Endret 3. desember 2010 av Kraziebone Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Og nei, jeg tok ikke feil. Jo, det gjorde du. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Og nei, jeg tok ikke feil. Jo, det gjorde du. Hvor? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 En patch til ~3500 kroner altså? Men faen heller, du sa jeg skulle nevne 1 stor forskjell. Det er jo mange flere, og spesielt det at selve spillet blir bedre. Hvor? Finn det ut selv din nisse. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det er jo mange flere Som hva? Hvis du selv ikke klarer å referere til et sted jeg tar feil går jeg ut i fra at du bare troller. Bedre lykke neste gang Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 En patch til ~3500 kroner altså? Men faen heller, du sa jeg skulle nevne 1 stor forskjell. Det er jo mange flere, og spesielt det at selve spillet blir bedre. Korleis blir det betre? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hvis du selv ikke klarer å referere til et sted jeg tar feil går jeg ut i fra at du bare troller. Bedre lykke neste gang Du sier at jeg troller?...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) *Stikker nesa innom kaféen, går rett forbi "fjortisbordet" hvor tåpelige diskusjoner og krangler foregår, finner seg et bord lengre inne i hjørnet med en boks juleøl og samlebok nr.1 avValhalla som han fikk i posten i dag.* Endret 3. desember 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hvis du selv ikke klarer å referere til et sted jeg tar feil går jeg ut i fra at du bare troller. Bedre lykke neste gang Du sier at jeg troller?...... Vel, du har ikke akkuratt motbevist noen av hans påstander, men går nærmest til personangrep. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg